chůze pro zdraví

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
mc.alex
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.5.09 15:11
chůze pro zdraví

Chůze je nejpřirozenější způsob pohybu, nepoškozuje vazy ani klouby, přispívá k hubnutí, protože zvyšuje energetický výdej… prostě samá pozitiva :). ale asi nestačí, když se projdu pěšky do práce že? jak mám chodit, aby byl efekt co nejlepší?

Reakce:
lubošek
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.5.09 04:25
Chůze pro zdraví

správná otázka:). Technika chůze je důležitá. Choď plynule - to znamená dělej stále stejně dlouhé kroky, aby byly obě nohy zatěžovány stejně. Choď pružně - rozuměj nejdřív došlápni na patu a postupně přenášej těžiště těla ke špičce.

milka7
65 příspěvků 24.9.19 10:49

Pokud tě chůze baví, tak si vytyč cíl třeba o víkendu a pochoduj:) je to zdravé a dobiješ tím energii.

Evickakavova
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.7.20 07:00
Kroky

Chůze je super. Já bych hlavně nikdy neřekla, kolik za den udělám kroků. Před týdnem jsem si udělala radost a koupila jsem si fitness náramek, který mi měří počet kroků, tep, atd. a samozřejmě funguje i jako klasické hodinky. Přemýšlela jsem o něm už dlouho, ale nějak jsem se k jeho koupi nedostala. Minulý týden jsem narazila na pěkné srovnání na https://www.testino.cz/fitness-naramky a padl mi do oka Niceboy X-fit ACTIVE, který stojí pár korun, takže doporučuji pořídit, ať si můžete měřit kroky :-).

Váš příspěvek