Problémy s antibiotiky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
SandyN.
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.10.19 20:22
Problémy s antibiotiky

Zdravím, dcera dostala ze začátku týdne antibiotika a z minulosti vím, že ji po dobrání vždycky trápí střevní potíže a má z toho chudák taky strach. Nevíte, jak by se tomu dalo pomoct předejít?

Reakce:
Andelka88
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.10.19 10:22

Ahoj, to je holt způsobené tou nadměrnou zátěží na střeva, antb. totiž ničí i ty prospěšné bakterie a tyhle problémy pak mívá většina lidí… Osobně jsem slyšela, že jsou při antibioticích nejlepší jablka, kysané zelí a kefír.

KarollynSk
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.10.19 17:59

Já moc doporučuju pořídit nějaká probitoika, to je jednoduše sázka na jistotu a opravdu dokážou tělu na antibioticích dost pomoct.

Moncamonicka
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.19 17:20

Také zdravím a jedině souhlasím, já dávám probiotika děckám v podstatě celoročně, přeci jen 70% imunity je ve střevech a díky probiotikům je střevo dobře vyživené a má dostatek přátelských bakterií. Při atb je to pro mě samozřejmost na druhou :-D Nej zkušenost za mě jednoznačně s dětskými Laktobacílky od Naturevia :-)

Váš příspěvek