Rakovina děložního čípku - ozařování

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
monikabart  16.08.10 09:13
Rakovina děložního čípku

Dobrý den,
než jsem zjistila, že mám rakovinu, půl roku jsem skoro v kuse krvácela, byla jsem slabá a měla zvýšené teploty. Pak mi rodiče řekli, že bych už opravdu měla navštívit lékaře. Tak jsem šla přímo do nemocnice, kde si mě hospitalizovali a začali provádět vyšetření úplně všeho. Pak mi oznámili, že musím na operaci, protože mám rakovinu děl. čípku i s metastázemi. Tak následovala operace. Po několika návštěvách u doktorky po operaci a kontrole na MR mi zjistili, že mám zapouzdřený nádor i v křížové kosti. Následovalo ozařování pod betatronem 28×. Nepříjemné to bylo v tom, že jsem měla na zádech už spálenou kůži, která dost štípala a mělo to i vliv na močové cesty.
Ale co je důležité - již jsem 15 let po tomto období a žiju :-D . Nejhlavnější je psychika. Člověk se tomu za každou cenu nesmí poddávat a musí věřit, že to dobře dopadne.

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
 
Dr.House
622 příspěvků 16.08.10 11:52

děkujeme za váš statečný příběh…

blahopřeji! :-)

 
monikabart  16.08.10 18:51

Chtěla jsem především dodat odvahu těm, kteří se o své diagnóze právě dozvěděli. Přeji jim brzské uzdravení! :-)

 
Dr.House
622 příspěvků 16.08.10 21:14

můžu se, prosím, zeptat jak to probíhalo než ste zjistila že máte rakovinu děl. čípku.

krom toho že ste v kuse krvácela…a měla teploty…

příznaky znám - průběh taky, i to co se stane potom, že je velká téměř 100% jistota že už nemůžete otěhotnět…

spíše mě zajímají detaily…jestli se můžu takle zeptat…

 
monikabart  17.08.10 16:02

Jelikož jsem byla ozařována, i když mi vaječníky transpotovali výše, dítě by bylo zcela určitě poškozené.

 
Dr.House
622 příspěvků 17.08.10 16:53

jistě, dítě by pro vás znamenalo velké riziko na vašem i jeho zdravý!

spíše mě zajímá co se stalo před tím než ste zjistila co vám je…mělaste náké problémy?

 
monikabart  17.08.10 17:53

No, problémy jsem měla toho rázu, že jsem těžce pracovala ( v lese s kosou ), protože tam nebyla nikde žádná kancelářská práce a měla jsem velké stresy, protože jsem žila s alkoholikem. Po operaci a ozařování mi doktoři řekli, že potřebuji klid a tak jsem s dětmi zůstala u rodičů, kteří mi pomohli k vlastnímu bytu a bylo fajn. Ještě jsem měla skvělé kamarádky, které mi nedávaly prostor ani pomyslet s čím se léčím :-) .

 
Bábina
1450 příspěvků 18.08.10 12:51
Rakovina děložního čípku

Dnes už je to dobré,děvčata se dají očkovat a doufám,že to bude fungovat.A je vidět ,že jste velice silná osobnost,protože rakovina ženských orgánů a v to počítám i prsou je z hlediska duše(doktor se zeptá co to je ,uvidíte),reakce na nevyřešené vstahy v rodině,to co píšete to jen potvrzuje.Já sama přežila rakovinu prsu,protože jsen se zrozhodla,že chci žít,protože žiju moc ráda.A máte pravdu ,přátele mně nenechali myslet na to co právě je,Hlavu jsem mněla jako kulečnílovou kouli,že i mouchám to klouzalo,ale řekla jsem ,NE!Ty bestie, ty mně nedostaneš.Proto přeji všem co mají nějaké takovéto trápení,hodně síly a rozum do hrsti.A víte,snažte se vyřešit to co vás ve vztazích tak moc tíži,až si tělo řekne,žo toho má dost.

 
monikabart  18.08.10 13:53
pro bábinu

To máte úplnou pravdu. Nejhorší je, když je člověk ve stresu. A to v jakémkoliv. Důležité je věnovat se sama sobě. Ještě bych chtěla napsat toto: Moje mamka do mě chtěla nalívat celý měsíc nějaké čaje a abych celý měsíc nejedla. Odmítla jsem. Chtěly mi nacpat injekce. Odmítla jsem. Raději jsem dělala, že mi nic není a chodila jsem s holkama tancovat a bavit se :-) .

 
Bábina
1450 příspěvků 18.08.10 14:37
Rakovina čípku

Když ji zručíte v hlavě tak si ta mrcha dá pozor nás znova obtěžovat.Jsme přeci holky bojovnice a tak nás nějaká pitomá rakovina nemůže porazit.Porazíme my jí.Držte se .Když budete potřebovat podporu ,víte kde mně hledat.

 
Bábina
1450 příspěvků 20.08.10 14:27
Rakovina Děložního čípku

Teď jsem úplnou náhoudou narazila v jednom časopise na článek Chytré zdraví,kde píší,že pasienti léčící se z rakoviny,nebo ti kdo jí porazili, by měli udržovat tělo v pohybu,že mírné cvičení zvyšuje šanci života o 60%.Cvičení uvolňuje v těle endorfin a tím přispívá k menšímu vnímámí stresu a případných bolestí.Asi na tom něco bude,já cvičí denně,doma na karimatce,protože posilovny a podobná zařízení opravdu nemusím.Ale k tomu by se mohl vyjádřit Dr.House se svým odborným názorem.Já jak koupila,prodávám.

 
jiřina erbova  28.09.10 18:57
pomoc prosim

nezlobte se že otravuji ale mam problem z maminkou ma to same ale prí ve dost velike a chci se zeptat kde jste se nechala operovat mama je fv mostě a chci ji převest myslite že to ma smisl děkuji erbova :cry:

 
Bábina
1450 příspěvků 28.09.10 19:49
Rakovina děložního čípku

Já osobně jsem měla jinou rakovinu,ale boj s ní je stále o tomtéž,opera­ce,kapačky,te­da chemo,ozářky,strach,ho­lá hlava,a nervy na pochodu.A pokud ovládnete nervy a zvládnete strach a rozhodnete se,že chcete žít,tak je fuk,kde Vás nebo Vaši maminku budou operovat.Všechny druhy rakoviny ,která se dá operovat a je nalezena včas,je o tom,jestli pacijent si řekne:Ty mrcho ty mně nedostaneš!!! a zapne všechnu sílu na to vydržet a nehroutit se strachem ze smrti.Lékaři Vám či vlastne Vaší mamince pomohou všude stejně,ale jestli se uzdraví je na ní a taky na Vás jak ji jako rodina podpoříte.Lékaři mohou zvládnout nemoc,a je jedno kde,ale uzdravit se musí maminka chtít sama.Chce to pevnou vůlí,milovat život a najít si něco,pro co stojí za to to všechno vydržet a překonat.A o tom je vlastně uzdravování,a lékaři na toto opravdu nemají vliv.

 
inulka
1 příspěvek 28.09.10 20:30

diky ale ja myslela kuli doktorum jo mama to ma už tak velke jako dětskou hlavičku a tady mi řekli jewn ozařky ale ja bych byla radši operaci ozařky ji asi moc nepomužou ale i tak děkuji

 
Bábina
1450 příspěvků 29.09.10 08:05
Rakovina

V tom Vám moc nepomohu. Po operaci mi o další léčbě rozhodl primař onko v Ústí nad Labem a byla jsem s jejich léčbou spokojena,o operaci rozhodli moji ošetřující lékaři,za kterými mně vyslala moje obvodní.Vás asi bude zajímat ženská lékařka

 
monikabart  29.09.10 16:55
Jiřina Erbenová

Milá Jiřinko,
u nás v rodině měla rakovinu moje babička, moje máma ijá. Já jsem po operaci i po ozářce. Doporučila bych vám ji převést do Olomouce na gynekoloonkolo­gickou poradnu. Je vynikající ve svém oboru. Zachránila mi život.

 
Bábina
1450 příspěvků 29.09.10 17:50
Rakovina

Při rakovině čokoliv hlavně záleží na pacientovy,protože už jen samo jméno té nemoci je děsivější nežli cokoliv jiného a například operace srdce je nebezpečnější.Ale u této nemoci zvlášť záleží na tom jak se k ní člověk postaví.Paní doktorka,Vám pomohla zachránit si život.Protože kdyby jste nebyla bojovník a nervala se to ,žít,tak by mohla být paní doktorka kouzelník ale už by jste tu stejně nebyla.Jen klidně napište,nedala jsem se,poslouhala doktory jako hodinky a kdyby řekli skákejte po jedné noze,uzdraví Vás to, tak skákat budete.Nemluvím do větru ,jsem po rakovině prsa,a to až tak,že jsem o něj přišla. Ale vím,že ten co se nedá,ten vyhrává.Opravdu záleží hodně na pacientech.Tak hlavu vzhůru a žádný strach.

 
monikabart  29.09.10 18:37
pro bábinu

To je fakt :-) . Sestřičky mi v nemocnici říkaly, že to ještě nezažily takového pacienta. Věčně jsem se smála, vykládala vtipy, jako by o nic nešlo. Teď bojuji s marfanovým syndromem a ten mi připadá stejně jako rakovina. Ne-li v některých případech ještě horší. Tak zakládám združení pro Marfanův syndrom a chci lidem pomoct.
 Monika

 
Bábina
1450 příspěvků 29.09.10 19:01
Pro Moniku

Prosím aby paní Monika napsala svůj návr do stánek návrhy na zlepšení,protože se stránky právě předělávají a prosadili jsme si že budou okruhové.Zadejte si prosím,ať Váš návrh udělají jako samostatný okruh.A jinak vítejte v klubu bláznů.To jsou ti co se neptají,ale většinou radí.Bábina osobně. P,S stránky s návrhy jsou někde u konce diskuse.

 
jsem to j
1 příspěvek 19.10.10 20:17

Dobrý den,mám dotaz.Nedočetla jsem se nikde odpověd.V červnu jsem byla u doktora.Našel na děloze něco a poslal mě na odstranění.Ale nebyla jsem schopná dojít do nemocnice.Stále jsem to odkládala,nic mě nebolelo a žádné příznaky jsem neměla jen sylnější menstruaci.Ted jsem 2 měsíce menstruaci nedostala,mám nafouklé břicho,jsem velice slabá,bolí mě žaludek,ledvi­ny.Stále chodím močit,asi půl roku trpím,na močové cesty.Ale lékařka mi řekla že to musí být gynekolig.původ­.Nejsem těhotná,jen podotýkám.Mám čtyři děti.Je možné že všechny ty příznaky mohou být od toho nádoru?Že by se zvětšil(ještě jedna věc mám šílené bolesti při pohlavním st.)Děkuji pokud má někdo odpověd

 
Bábina
1450 příspěvků 19.10.10 20:45
Rakovina děl.čípku

V každém případě to chce gynekologa ,a nemyslete hned na nejhorší.Mohou to být polypy,pokleslá děloha, a jiné ženské problémy.Po několika dětech a práci s nimi určité změny nastanou u každého.Píšete,že jste nemohla k lékaři ani dojít.To nemáte živou duši,která by Vám ve vaší svízelné situaci pomohla?Nenajde se nikdo,kdo Vás k lékaří doveze a pomůže Vám tam se vším co je třeba?Co manžel,přítel­kyně,známí.Vždyť nemusíte na potkání jim vykládat,co Vás trápí.Prostě není Vám dobře a potřebujete pomoc.A to pokud možno okamžitě,hlavně pro Váš klid.Jestli je to něco o čem píšeme na této stránce,nesmíte ztratit ani minutu.Máte děti,tak se musíte uzdravit,a jestli je to něco menšího,možná také bude třeba operace,ale bez těch věcí po ní.Polypy jsou vyndány hnedle jako krční mandle,ovšem z druhé strany těla.A pokleslá děloha je větší operace ,ale budete po ní jako nová ženská.Jen to prosím neodkládejte a na rakovinu dopředu nemyslete.A dějte nám všem prosím vědět,co se děje.Všechny na této stránce Vám budem držet palce,viďte děvčata.A doufám že i Vy doktore H.

 
Elis123  24.10.10 19:00

Nechci Vas strašit ale okamžitě upalujte k lekaři.Měla jsem podobne potiže,dlouha a silna menstruace nakonec jsem krvacela skoro cely měsic v kuse.To trvalo asi 5 měsicu,taky jsem pořad neměla čas si dojit na gyndu kvuli svemu zaměstnani.Ale jednoho krasnyho dne jsem do zaměstnani už ani nedojela protože jsem tak strašně krvacela že jsem cely den proseděla na WC.Pak jsem se konečně odhodlala.Lekař mě okamžitě poslal do nemocnice na vyškrab omlouvam se za to slovo ale myslim že cozim se to jmenuje abraze děložniho hrdla.Pod narkozou mi to měli udělat,misto toho našli nador na děložnim čipku ktery byl už trochu dal a ani ultrazvukem u obv.dr.meho nebyl vidět.Po probuzeni z narkozy mě bylo sice blbě ale byla jsem štastna že to mam konečně za sebou a začnu normalně žit,bolel mě totiž i sex a někdy jsem po něm krvacela mirně ale to jsem ja hloupa vždycky přisoudila něčemu jinymu.Tak si mě zavolal lekař a řekl co našli a že se do dělohy ani nedostali,vzali vzorky a poslali na histologii.Během toho 14 denniho strašneho čekani na vysledek mě už honili po ruznych doplnkovych vyšetřenich.Pak mu sdělili že je to pozitivni a že mam rakovinu děložniho čipku.Odeslali mě do MU Brno na Žluty kopec.Tam si mě pozvali na vyšetřeni a šla jsem ke komisi kde se rozhodlo jakym zpusobem budu lečena.Vzhledem k tomu že nador už trocha prorustal do těla nechtěli operovat ale měla jsem 5 krat chemo a 25 krat vnějši ozařeni a 5 krat vnitřni ozařeni pod narkozou.Byla jsem anemicka z toho dlouheho krvaceni a chemo mi hodnoty krvinek ještě snižilo tak nasledovali dvě transfuze.5tydnu jsem byla v nemocnici jen na vikendy domu na propustky.Snašela jsem lečbu dobře až na potiže s močenim což je u ozařovani panve normalni.Nyni jsem 3 tydny z nemocnice doma,beru leky jen na upravu krevniho obrazu.Samozřejmě sem unavena,nevydržim dlouho něco dělat.Za 14 dnu mam jit na prvni kontrolu do nemocnice,tak mam trochu strach jak dopadne ale stale věřim že dobře.Mam jednu dcerku 17 let ktera mě strašně moc pomohla a pomaha a ta mě prakticky držela při životě.Všechno jsme spolu zvladly,starala se mi doma o cely rodinny dum a při tom chodila do školy a maminku měla v nemocnici.Moc ji děkuji za všechno.Nechci strašit ale ty přiznaky ktere popisujete mužou byt to stejne co mam ja.Muže to ovlivnovat menstruaci,bolest v zadech,krvaceni a bolest při sexu.Držim Vam všechny palce co mam a co nejrychleji si zajděte k lekaři.

 
Bábina
1450 příspěvků 24.10.10 21:46
Rakovina děložního čípku

Děkuji,že jste se ozvala.Lidé už při slově rakovina málem omdlívají.A Vy jste živý důkaz toho,že když se žena odhodlá a nenechá to zajít daleko,uzdraví se.Ale a´t je to co je to,ženské tělo je tak složité,že pokud cokoliv zanedbáte,třeba jen ty polipy,může se to všechno zvrtnot.Opravdu Vám všechny budeme držet palce.Jen odvahu a do toho,a neříkejte,že k lékaři nedojdete.Jen doufám že žena s nick" jsem to i" už lékaře dávno navštívila a dá nám vědět,že už je OK

 
ova79
2 příspěvky 29.10.10 14:57
prosím o info

Dobrý den, mojí mamince diagnostikovali rakovinu děložního čípku v pokročilém stádiu- nelze operovat. Zatím nemáme žádné bližší informace, všechna vyšetření má teprve před sebou. Ale měli by jí léčit pomocí radioterapie a chemoterapie. ráda bych se dozvěděla, co nás čeká. Vím, že léčba je u každé pacientky jiná, ale prosím alespoň o všeobecné informace. Vůbec nemáme představu, co nás čeká… Také bych se ráda zeptala, jestli máte nějakou zkušenost s přípravkem Ovosan. Slyšeli jsme, že má velice příznivé účinky při léčbě nádorových onemocnění. Jeho cena je dost vysoká, ale pokud by mohl pomoct, rozhodně jej budeme kupovat. Jen mě zajímá, jestli stojí za to, investovat peníze tímto směrem, jestli opravdu může pomoct, nebo je to jen balamucení lidí, kteří bojují o život. Děkuji za informace a rady

 
Bábina
1450 příspěvků 29.10.10 15:23
Děložního čípku

Pokud maminka bude léčena bez operace jen chemo a ozářkami,tak může být hospitalizována a také nemusí.Podle toho co za chemo dostane.Pokud dostane tu červenou připravte se na to,že jí bude zle od žaludku,ale dostane na to léky.Mně nezabraly.Hlavu jsem měla jako kulečníkovou kouli,všechny vlasy pryč,ale všechno se dá vydržet.Nejlepší je pít čaj čistíci s červenou řepou,nebo výtežek z aloe vera a to i po dobu ozařování.A jen co lékaři dovolí, mazat mastí z měsíčku,aby nevznikli spáleniny na kůži.Mně potkalo sice něco jiného ,ale lečba je u žanských záležitostí totožná.Je možné,že maminka bude brát ještě tablety.To všechno uvidíte.A každý na chemo reaguje jinak,byly tam ženy s vlasy i my plešatky.Byly tam ženy které nezvracely,ale i my co jsne nestíhali doběhnout.Záleží na tom co mamince předepíší.Ale pokud má dobré zázemí a podporu má na půl vyhráno.A podle toho,že se ptáte,tak asi ano.Někomu ovosan pomáhal,někomu pomáhal ten druhý kaloricko léčrbný nápoj,(jméno mi vypadlo z haly) .Každý snáší něco jiného a musi se to vyzkošet.Já brala celou dobu aloe a pila obyčejné pino.Né na lahve nebo litry.Jenom trošičku,protože chmel čistí a také uklidňuje.Nejhorší co by maminka mohla udělat by bylo,aby si šla zamluvit místo na hřbitově.Víte pozitivní přístup k nemoci a dobrá nálada i když si myslíte že jstr v"piheli" dělá pro uzdravení hodně.(To opisné slovo si prosím přeložte,jinak mně smažou.)Přeji Vám i Vaší mamince hodně síly a odvahy.To je to nejdůležitější co člověk potřebuje.A ať maminka cítí,že má ve Vás a v rodině vůbec oporu.Ono slovo rakovina lidi běsí pro tu děsnou léčbu,ale uvedomte si,kolik lidí zemře na nemocné srdce,nebo se dlouhodobě léčí na nemoci,o kterých jsme ani nevěděli,že jsou.Chce to jen hlavu vzhůru a říct si Ta mrcha mně nedostane.Držím palce a určitě se mnou všichni účastníci této stránky.

 
ova79
2 příspěvky 29.10.10 15:39

moc Vám děkuji za odpověď, my jsme zatím ve fázi „strávení diagnózy“, ale snažíme se s tím poprat a určitě hodláme všichni bojovat! Zatím děkuji a předpokládám, že budu mít ještě milion dalších otázek…jsem ráda, že existují stránky, na které se můžeme obrátit s prosbou o radu :potlesk:

 
Bábina
1450 příspěvků 29.10.10 17:09
Rakovina

Protože jste registrovaná,můžete vstoupit na mojí osobní stánku tak,že klepnete na mojí obalku.Pokud budete chtět abych Vás léčbou provedla.Já jsem po léčbě rakoviny prsu s tím,že jsem o prso přišla,ale lečba je úplně stejná.Prostě léčba ženské rakoviny.Když se podíváte na můj profil,uvidíte,že na těchto stránkách pracuji hodně.Tam se dostanete kliknutín na můj nick.A z otázkami na rakovinu tam nebudete sama.Ale postavte si to tak,že je to jako každá jiná závažná nemoc,která se dá dnes vyléčit .A když člověk překoná první šok a příjme to,je to lepší,než z toho dělat břemeno pro všechny.A že se dá rakovina přežít jsem důkyz živý ažaž.a mám přítelkyni 16let po operaci a léčení další 7let já 5 let a jedna 2 roky.A všechny už jsme mladé z několika světových stran.Tak hlavu vzhůru.A když mně budete potřebovat.Jsem tady.Bábina osobně

 
Elis123  02.11.10 18:57
Rakovina děložniho čipku

Dobry den to na co se ptate jsem podrobně popsala o dva přispěvky vyše.Maminku pošlou na vyšetřeni močoveho měchyře a na vyšetřeni konečniku jestli nador někam neprorusta.Pak pujde na CT a nebo na magnetickou rezonanci,ja byla na CT s kontrastni latkou.Pak pujde na gyn.vyšetřeni a ja jsem po něm byla ještě u komise ktera rozhodla o lečbě.Pak jsem byla na simulatoru kde si na mě fixou nakreslili značky a opět na CT a za tyden na červene značky na hotovo.Pak asi za tyden jsem měla nastoupit na prvni chemo ambulantně.Kvuli špatnemu krevnimu obrazu si mě tam nechali.Měla jsem 5 chemošek,25 vněj­šich ozařek a 5 brachy což je vnitřni ozařeni pod narkozou.Cely tyden jsem byvala v nemocnici a na propustky jsem jezdila domu.Chemoterapii jsem měla platinu,vlasy mi nevypadaly jen trošinku ale jen trošinku prořidy a stejně tak na tom byli i ostatni pacientky s touhle diagnozou.Chemo jsem snašela dobře,nezvracela jsem ani jednou akorat jsem měla po ozařkach potiže s močenim palilo to strašně jako u zanětu močoveho měchyře.Taky mě nechtěli operovat měla jsem nadorove bunky i mimo čipek ale bylo mi řečeno že tahle lečba ma vysledky stejne jako operace.Je mi 38 let a mam 17 letou dcerku žijeme spolu sami,jsem rozvedena.Kdyby jste se chtěla na cokoliv zeptat tak klidně napište na muj mail a ja odepišu.Přeji Vaši mamince hodně štěsti a neostychejte se napsat a zeptat se ja jsem byla ve stejne situaci a chapu jak se asi tedka obě citite.Hezky večer Alena

 
Bábina
1450 příspěvků 02.11.10 19:26
Rakovina žen

Děkujeme Elis 123 za dokonalé popsání jejího problému.Já vím je to těžké co teď řeknu,ale platí to ve všech případech nás žen,které rakovina postihla.Musíme si i v tom srabu udržet pozitivní pohled na žívot a říkat si stále, já se udravím,Jsem tu ,abych se uzdravila.A Vy milá děvčata narozdíl od nás,až se uzdravíte,nikdo na Vás nic nepozná.Snad trochu víc vědoucí oči.Ale některé znás jsou viditelně zasažené a i po vyléčení nám dovolí akorát tak dýchat,a to ne moc z hluboka.Ale stále si musíme říkat hurááá,ja žiju.Protože to je přece to nejdůležitější.Můj onkolog říká,kdo nemá rakovinu v mysli ,už je skoro zdravý , a i vyléčený který se stále obává si opravdu přivolá její návrat.Takže děvčata všeho věku a všeho postižení držme si vzájemně palce a hlavu vzhůru,Ná.s ta potvora přece nedostane

 
anna007  30.12.10 02:20

Dobrý den,Alenko.Mám podobné problémy,které trvají už několik měsíců.Stále jsem si myslela,že je způsobuje snížená činnost štítné žlázy,kterou léčím už půl roku.Jenomže nedávno zemřela na rakovinu děložního čípku jedna má známá a to mne nakoplo přestat své potíže přičítat štítné žláze.Už asi 8 měsíců stále špiním mezi menstruacemi,při pohlavním styku,začnu krvácet třeba jen že jdu na stolici a více zatlačím,navíc se mi zdá,že v posledních týdnech zapáchám,přestože hygienu dodržuji.Je mi 36let,mám dvě malé děti a nechci ani domyslet,co by s nimi bylo.Navštěvovala jsem jistou lékařku a chci ji změnit,ale potřebuji to řešit co nejrychleji,dost se bojím.Můžete mi prosím poradit,kam mám jít,abych si opět nepřipadala jako hypochondr a můj problém byl stoprocentně prošetřen?Předem moc děkuji za odpověď a přeji Vám hodně síly,ať jste v pořádku.Vaši statečnost obdivuji.Anna

 
Bábina
1450 příspěvků 30.12.10 09:45
Rakovina děložního čípku

To špinění a štítná žláza nejsou jedna věc.ŠŽ cice ovlivňuje hormony ale ne takto.Okamžitě!!!pro­sím opravdu okamžitě navštivte ženského lékaře a pokud se Vám jeho jednání nebude zdát kvalifikované,o­braťte se rovnou na nemocnici v místě bydliště.Nemusí to být hned zrovna to nejhorší.Je mnoho ženských nemocí,při kterých se krvácí nadměrně,ale musíte mít jistotu.Pokud lékařka o které píšete je gynekolog,jděte rovnou do nemocnice a požádejte je o vyšetření s tím,že Vaše lékařka s Vámi nespolupracuje.Ale prosím,žádnou paniku.Když si prohlédnete celé diskusní stránky tak uvidíte z čeho všeho jsme se pozitivním přístupem dokázaly uzdravit.Pokud Vám lékař řekně že je to zaviněno něčím jiným a ne to co očekáváte,ozvěte se napíšu Vám bylinu na zastavení krvácivosti.Ví­te,může to být třeba jen špatná srážlivost,poš­kozená výstelka dělohy,prostě cokoliv,ale je dobré to „cokoliv“znát.Proto neváhejte a jděte hned.Všechny Vám budeme držet palce,že děvčata.A dejte nám vědět jak jste dopadla.

 
Elis 123  30.12.10 10:18

Dobry den.Tedka jsem četla Vaš přispěvek.Taky jsem krvacela pak ke konci i když jsem zatlačila na stolici.Urychleně navštivte sveho gynekologa a nechte se poslat do nemocnice.Čim dřiv tim lip.Samozřejmě že to nemusi byt hnedka rakovina.Přesně jak piše pani v přispěvku niž.Chapu že mate strach,ja jsem ho měla taky a šilenej.Ale čim dřive se na to přijde tim meně je invazivni lečba a s většim uspěchem.Hlavně to nesvadět pořad na něco co to neni,vim a radim z vlastni zkušenosti.Opravdu to muže byt cokoliv a je oparavdu hodně ženskym potiži při kterym jsou tyhle přiznaky.Když tak mi mužete napsat a budu se snažit poradit a nebo napsat svoje zkušenosti.Hlavně prosim Vas nečekejte dal a začněte něco pro sebe dělat.I kdyby to byla rakovina děložniho čipku tak se docela dobře da lečit pokud se začne včas.Hezky den a mooc držim palce.

 
Elis 123  30.12.10 10:24

Taky budete tak statečna,nic jineho totiž nepřichazi ani v uvahu,jinak se to ani řešit neda pokud se člověk chce uzdravit.Prošla jsem si tim všim co pišete.Dneska jsem byla u sveho obvodniho lekaře ke kteremu chodim mezi kontrolama u gynekologa v onkolog.centru a ten mi povidal a moc hezky o pozitivnim přistupu k takovehle nemoci a ma pravdu.Kdyby to bylo opravdu to nejhorši,jasně že člověk ma obrovskej strach ale pak se musi vzchopit a bojovat.

 
Bábina
1450 příspěvků 30.12.10 10:50
Rakovina

Rakovina čehokoliv,je nemoc pro silnou vůli,prostě já s ní nebojuji,V hlavě jsem jí zrušika a na každé onko kontrole hlásím,že se jdu ukázat aby měli radost jak krásně mně uzdravili.Prostě P Ř E Ž I L Y jsme a to je důležité.člověk se pak dívá na svět trochu jinak,než ti kteří tu zubatou neznají tak z blízka.Uzdravení z rakoviny není o boji,ale o příjmutí sama sebe se vším všudy a o touze žít a uzdravit se.Je to o síle,nedat se zlomit strachem.Nedovolit lidem,aby nás litovaly.Nedovolit sami sobě vzdát to ,i když už toho někdy máte plné zuby.Je to o tom,že život stojí za to vydržet všechno,co léčba sebou nese.A příjnout i následky léčby.Není to boj,je to síla osobnosti a statečnost ducha,která nám to pomohla zvládnout.A pokud nikde nenajdete pro své snažení podporu,tak máte nás.Projeďte si celou diskusi.Těch stránek o ženské rakovině je tu několik.Pro Elis.neuvádějte prosím soukromou adresu.Založte si raději osobní strámku tím že si zadáte registraci.Osobní adresu berou jako reklamu a na svá osobní stránce můžete radit všem kdo je navštíví,nebo si je i pozvat.Tak pracujeme všichni co tu pomáháme.A Vy Aničko,hlavu vzhůru a nenechte se odbýt.A nezapo­meňte,že strach má velké oči.Ještě přece nevíte co Vám vlastně je.Tak žádnou paniku.Ale opravdu pelášit na vyšetření a nedat se!!!!

 
anna007
1 příspěvek 09.01.11 23:18

Dobrý večer,mé dobré utěšitelky.Chci Vám jen říci,že jsem oslovila jiného gynekologa,který pro mou návštěvu našel nejbližší termín na 12.1.Jsem při každém náznaku strachu v duchu s Vámi a moc Vám děkuji za podporu.Ozvu se Vám jak jsem dopadla a pokud budu patřit mezi Vás,které bojovaly a bojují s tímto zlým strašákem lidstva,už nyní je mi útěchou,že se budu mít na koho obrátit…Ještě bych chtěla poprosit Bábinku o radu.Má bývalá tchýně trpí rakovinou prsu,po chemoterapiích jí sice nebývá zle tak,že by těžce zvracela,ale asi 10dnů po ní dostane horečky,má plná ústa aftů a velice špatný krevní obraz,což značně pak oddaluje další naplánovanou chemoterapii a rakovina má tím pádem-dle mé logiky větší šanci.Moc bych si přála,aby se mým dětem babička uzdravila,existuje prosím něco,co by posílilo její imunitu po chemoterapii,aby její léčba mohla probíhat dle původního plánu??Moc děkuji za odpověď,jsem s Vámi všemi a brzo se ozvu s nějakou zprávou o mém problému,ale tentokrát se už odbýt nedám.Buďte silné…

 
Bábina
1450 příspěvků 10.01.11 10:13
Rakovina

Napíši vlastní zkušenost a taky bylinkářskou,proto jsem to věděla .Na krevní obraz a afty kupte v lékárně vitamín B6 ,a výtažek z aloe vera,a ať ho užívá podle předpisu.Ať vypije denně skeničku piva,toho nejslabšího a nejlacinějčího,tam je to dohnáno bylinkama ta pivní chuť a sežeňte tinktůru z echinacei.Pokud nebude tak čaj.Ale tinktůra by byla lepší protože bych mohla přidat ráno jeden šálek čaje čistící krev s červenou řepou.Pokud echinacea bude jen čaj,tak ať baští červenou řepu samotnou.To je fain že nezvrací,to jí přeju.Já blinkala 7 dní v týdna 24hodin denně,a taky jsem tady.A vy si nemoc nestavte jako strašáka.Dnes umře víc lidí na infarkt a mozkovou mrtvici.Uzdravíte se podle toho,jak si to postavíte v podvědomí.Je to prostě nemoc,kterou ani nemáte ještě potvrzenou,ale je to nemoc,jako každá jiná.Třeba prasklý žlučník je taky pohroma a nikdo to nedává jako strašáka.Prostě byla jsem nemocná a šla jsem se uzdravit,proto jsem podstoupila operaci.Nekomu vezmou třeba žlučník,no a mně prso.A léčba je hrozná všech nemocí.To jen lidi jí vidí jako neořekonatelný problém.Ale když si ten problém nedáte do hlavy,tak to zvládne každý.Rakovina je nemoc těla,ale její léčení je o vůli a ne o těle.O vůli žít a uzdravit se.Jako vlastně při každé nemoci.Dr Hous by napsal,zase ty Bábiny psychokecy.Ale děvčata je to tak .Věřte mi.

 
Elis 123  10.01.11 10:23

Krasně napsane.Se všim souhlasim.Taky jsem měla špatny krevni obraz,dostala jsem dvě transfuze a přes dva měsice brala vitamin B6+železo.Žadne problemy nyni nemam až na jeden a to je že mě stale zlobi zaživani.Konkretně to že mivam dost často prujem a nemužu jako dřiv jist některa jidla.Prostě některa jidla mě jak se lidově řika proženou.Nevim jestli si koupit něco na upravu mikroflory ve střevech ktera byla zničena ozařkama.Lekař mi tvrdi vydržet že se to spravi.V nemocnici zase řikali že co se nespravi do třech měsicu,tak už tak zustane tak nevim.Taky jdu 12.1. na druhou kontrolu a už mam zase nervy.Někdy na mě padne strach a za par minut si řikam je to v pohodě,hlavně klid.Vysadila jsem leky na uklidněni protože mě dost omezovali…chtělo se mi po nich stale spat když jsem spala přes den pak jsem zase nemohla spat v noci.Ale asi jsem se unahlila protože ted bych je potřebovala.Snažim se to ale zvladnout bez zatim bez nich.

 
Bábina
1450 příspěvků 10.01.11 10:36
Rakovina

Elis,proč ty nervy,to Vám k uzdravení nepomůže.A proč léky na uklidnění.Jste zdravá.Opakujte si to 3OX za den.Jste zdravá a silná žena,žádnou berličku nepotřebujete.A ten průjem je nepříjemný .Potřebujete upravit střevní mikrofloru co zničila lečba,Pijte kefír.A jestli ten nemůžete kupte v lékárně laktobacil a psillium.Neručím za to jak se to píše,ale jmenuje se to tak .Lepší je v kapslích,ale kdo může, prodávají ho i do vody.Je to vlákvina z jitrocele indického.Nenechte se zmást tím,že na obalu to doporučují na zácpu.Je to prostě na úpravu vylučování ve všech formách.Nezačne působyt během 1 dne ,ale určitě vám zabere.A lakto­bacily i v kefíru nahradí to co naše léčba poničila.Ale jste zdravá,jste,zdra­vá,jste zdravá.Já bych se bála tak 1O kontroly a to nevím jestli ano.Já jsem totiž zdravá.Proto Vám a všem držím palce.Ale děvčata,buď se teprve jdeme uzdravit a nebo už jsme zdravé!!!!!

 
Elis 123  10.01.11 11:02

Moc děkuji za krasnou odpověd.Prostě jsem to potřebovala zase čist.Snažim se držet,opakuju si to co jste mi napsala pořad…U mě jsou ty nalady i tim že jsem vlastně po umělem přechodu a nějak se s tim pořad ještě vyrovnavam.Občas to na mě dost padne.Jste laskava a silna žena,moc děkuji.

 
Bábina
1450 příspěvků 10.01.11 13:03
Rakovina

Není zač děkovat a kdykoliv budete potřebovat,víte kde mně najdete.Já se celý život držím hesla od Remarqua.Kdo se nevzdá ,je silnější než osud.A funguje to.Moje babička říkávala,dej pozor,co si o určité věci myslíš,mohla ba se splnit.Tak raději myslím na to,že jsem a budu zdravá a to je zase moje berlička.Své životní moto mám docela i jako šetřič obrazovky.Tak krátce.Jdete 12.1.ukázat na onko,jak vás krásně vyléčili.Já se jim jdu předvést 19.1.A vždycky se moc nasmějeme,protože pan doktor je šprýmař.Vezměte to taky tak.Prostě já vejdu z kabinky rozpažím a řeknu,tak jsem tady,aby jste se pokochali,jak jsem se Vám povedla.Zkuste to,uvidíte,že Vám bude líp a márkry se leknou a budou OK.A pokud potřebujete pište.Nebo si udělejte registraci,ať dostanete obálku a soukromou stránku a tam můžeme rozebírat co potřebujete.Jen si musíte stále uvědomovat,že je to nemoc,jako každá jiná.To fáma a zastaralé postupy,které už díky bohu nejsou,z toho udělali strašáka lidstva.

 
Ti amo  04.11.11 11:46
Alycia

Dobrý den,jsem asi na začátku toho všeho,možná ne a jestli ne,tak díky bohu,včera jsem po cca roce a půl navštívila svého gynekologa,jen tak na preventivní prohlídku s tim,že teda občas krvácí-trošku mimo menstruační ciklus a že mám výtok který zapáchá,jinak na sobě nepocituji žádné změny,které by mohly napovídat tomu,že mám rakovinu děložního čípku..doktor mi děla cca před okem a půl citologii a já si na výsledky nevolala,jelikož sem si myslela,že je povinen mi dát vědět,když to je vážné a mělo by se to léčit..Takže mi od něj přišli asi 2 pozvánky,během té doby,že se mám dostavit,nikam sem tomu neopřikládala důraz jelikož sem tam ,,nedávno,,by­la,včera mi ovšem řekl,že už tehdy jsem tam měla podezření na rakovinu děložního čípku.Ted sem uplně psychicky v h… ,mám i jiné problémy a sarosti v životě,jao každej ale tohle už je moc…Děkuji za jakoukoli odpvěd..Denisa

 
Elis 123  04.11.11 12:16

No je mi to líto ale nevím co by jste chtěla slyšet.Musíte se jít léčit,jiná volba není pokud se chcete uzdravit.Jsem rok po léčbě rakoviny děložního čípku,mám taky velké starosti.Jsem sama s dcerou,v plném invalidním duchodě.Mám finanční potíže.Ale to přece není duvod se vykašlat na svoje zdraví.

 
Bábina
1450 příspěvků 04.11.11 13:11
Rakovina děložního čípku

Proboha ,ženská nešťastná.Buďte ráda,že se na to přišlo včas a běžte se okamžite léčit.Ať máte možnost se uzdravit.Není to procházka růžovým sadem.Ale zvládly to jiné.Tak Vy musíte taky.Nebo není na světě živáčka,kterému budete chybět, až na neléčenou rakovinu v boletech zenřete?Omlouvám se,že jsem se do Vás tak pustila,ale když se léčit nepůjdete,tak žádné starosti řešit nebudete muset.Umřete a bude po Vašich starostech.Rakovina žen podle Čínské medicíny právě vzniká z přemíry starostí,stresů a nevyřešených vstahů.Na všechno se teď vykašlete a jděle se uzdravit.Pokud budete potřebovat podporu,všichni na stánce Vám ji rádi poskytneme.Ví­te,umírá se i na jiné nemoci a tady je největší strašák už jméno rakovina.Ale kdo se jde uzdravit a projde tím,přijde na to,že všechny ostatní starosti vlastně nejsou tak hrozné.Ale u této nemoci ČAS JE ŽIVOT.Pokud budete potřebovat podporu,pište,ur­čitě se Vám nědko ohlásí.

 
Elis 123  04.11.11 13:25

Přesně tak.Když budete potřebovat poradit nebo cokoliv o tom vědět tak ráda pomužu.

 
Bábina
1450 příspěvků 04.11.11 13:34
Rakovina děložního čípku

Jasně,tady najdete vždy rudu podporu a povzbuzení.Jen teď nepanikařte a prosím Vás jděte tan.

 
Bábina
1450 příspěvků 04.11.11 13:37
Rakovina děložního čípku

Pro elis123.Zůstanete na této stránce?Máte ji doufám podle reakcí zadanou.Já bych zůstala na té rakovině prsu.Je tam toho hodně a mám zkušenost.Bábi­na v,r.

 
Elis 123  04.11.11 13:40

Ano zustanu tady.Upozornění mi chodí na mail.A mám zkušenost zase s děložním čípkem.

 
Bábina
1450 příspěvků 04.11.11 13:45
Rakovina děložního čípku

Díky pokud budete potřebovat tak mně určitě najdete tam nebo na soukromé stránce a různě.tady dělám hlavně bylinky.Takže já si tu ručím zadávání.Přeji hodně uspěhů.B

 
Petrus.gallius  24.01.12 11:57
Rakovina děložního čípku

Dneska mi zavolala manželka, že jí volali s ordinace výsledky o své diagnoze.jsem s toho zdrcený.Nevím co nás čeká a vůbec nemám představu jak to bude pokračovat.Mám strach že o ní příjdu a nejlepší na tom všem je že jsme si chtěli pořídit prcka a teď taky nevím jestli to lze či nelze…

 
Elis 123  25.01.12 10:12

Dobrý den.A co manželce řekli?V jakém stadiu to je?Prošla jsem si tím i léčbou.Mužu sdělit svoje zkušenosti.

Stránka:  1 2 3 Další »
 Váš příspěvek