Zkušenosti s lékem Champix

Fotoalbum tématu (221) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Radulka52
7232 příspěvků 8.4.20 11:40
Jééééé

Milane Foxi děkuji za to, že jsi stále věrný!!!
Alespoň větičkou připomeneš, že jsi naživu a čistý!!!

Já vím, je to teď takové nijaké!!! Já přejiždím do Prahy a pak to asi strávíme popojižďkama:((((
Také nevím, co mám psát zde, líčit ják se tráví karanténa bez kuřiva :jazyk: jak na člověka chvilkama padne schíza :jazyk: děti nemám, tak nejsem vytížená jako učitelka a vychovatelka, spíše se věnuji kuchařskému uměni a hbitému vyhybání lidem na procházkách, protože nebudem si nic říkat ale rouška do kopca je docela mazec!!! Blbe se v tom i mluví. Kdyz kopec vylezu, dejchám jak sentinel a citím dušnost 8o 8o 8o Čovek kejchne a hned se začne pozorovat, coto je :jazyk: :lol:
Pak padne depka, páč nevím jak vy ale přisla jarní únava :jazyk: asi!!! Ouplněk!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a hrůzostrašné zprávy, že jsme na tom asi dobře, ak nám zašlou zásilku
8o víru v podobě pár francků :nevim: :nevim: možná maj v Brně už ochranne pomůcky ale tady se porád respirátor nedá sehnat a když je, tak je brzy fučˇ. No pak se to uklidní, že to posilaj zase nazpět…ale člověk nevi, co se zítra zase vymyslí…

Budu teď bez internetu nebo spiše omezeně… ale jak píšu!!! I mně je samotné sem blbé psát o takovýchto věcěch, je to spiše na bambulárnu 8o :roll:

Všem přeji pevné zdraví a hezké Velikonoce!!! Dneska je Škaredá středa tak se mějte a smejte se( hadejte, kdo to písával)

:mavam: :mavam: :mavam: :mavam: :mavam: :mavam:
Husky 59
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 8.4.20 17:36
Lišáku, gratuluju

:palec: Ale můžeme si gratulovat všichni, kteří to nehuleni dáváme.
Kuřák, kterej to svinstvo chytí, má prej docela smolika :jazyk:
Jinak promorit ať se nechá dentista šmucler s
kámošem primulou, já a Bily Tesak na ne sereme :jazyk:

Radulka52
7232 příspěvků 8.4.20 22:29