Vitiligo a účinná léčba

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Katy Kočka
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.5.15 18:00
vyrovnání -a nevzdávat se

@Anna K. Ahoj Všem. Vitaligo se u mne objevilo před 4lety. V rodině jsem jediná kdo to má.. Nejvíce bílá místa mám v okolí genitálií..To mne vyděsilo.
Ale studuji a čtu co můžu.. Zkusím to cestou doplňků stravy..i co zkusila paní s dcerkou..tak jako.tak to jen pomůže.
Vr chvíli kdy jsem se vyrovnala s tím problémem to tak vyrovnané bere i okolí. Bála jsem se reakce mužů, ale co jsem poznala tak to neřeší..V tomhle jsem poznala jejich citlivost..Muži mi říkají že jsem hezká.. A fleky neřeší..Myslím že je to o postoji..a nevzdávat se ;)

petra65
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.5.15 22:56