Vedlejší účinky antibiotik

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Ajkaaa13  16.10.17 21:45
Vedlejší účinky antibiotik

Nedávno mi zjistili boreliozu, naštěstí včas, ale i tak jsem se nevyhnula antibiotikům - konkrétně Deoxymykoin. Za život jsem jich už brala dost (od mala astma, takže se na mě nemoci lepily), ale po žádných mi nikdy nebylo tak blbě jako po Deoxymykoinu. Nemůžu dělat prudký pohyby, aniž by mě příšerně nerozbolela hlava (samozřejmě by se to dalo připsat borele, ale ta hlava mě začala bolet až s těmi atb), šíleně mě pálí žáha a to ne pár hodin po jídle, ale už tři dny v kuse. Nemůžu už ani polknout sousto bez bolesti. Plus se k tomu přidala permanentní křeč a slabost do levé ruky (nebýt mi 22, řeknu, že na mě leze infarkt). Setkal jste se někdo s podobnou reakcí? Nedokážu si představit, že to svinstvo budu brát měsíc.


Reklama


Reklama

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama