Tlak na hrudi a bolest zad

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Dalibor7
224 příspěvků 17.4.13 06:59
Dalibor7

S tou bolestí zad a tlakem na hrudi Vám rád pomůžu, ty dvě věci jsou přímo spojené. Pomoc je docela snadná, ale nejsem lékař, jen vím jak na to.

Dr.House
622 příspěvků 17.4.13 20:42

Dalibore - skříplej nervík…nebo mám už dejavu? ;)

Dalibor7
224 příspěvků 18.4.13 06:12
Dalibor7

Na 99% ano a je obrovská škoda, že Vy lékaři tuto možnost zcela přehlížíte. Je to opravdu obrovská škoda, když je léčba tohoto problému tak velmi snadná, není třeba žádných léků a spousta lidí trpí zcela zbytečně.

jirka624
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.4.13 21:16
bolest na hrudi a dalsi priznaky

Ahoj mam ty same priznaky co tady maj ostatni, a zrovna se lecin na plice ale rekl bych ze je to od patere, kdyz zacnu cvicit tak se mi to pomaha…http://www.seniorum.cz/videoserial-cviceni/barevne.html tak doufam ze vam to pomuze.

jirka624
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.4.13 20:42
tlak hrudniku dusnost

Dobry vecer, chtel jsem se zeptat mel jsem bolest na hrudi a pichani u srdce a do kruky vele, tlak byl 150/90 a pak se to vratilo do normalu, tak jsem zasel k doktorce ta mi udelala ekg a rikala ze te jedna stena trochu hapruje. Potom mi brala krev jestli to neni na infarkt a byla negativni..udelal mi to asi dvakrat. Bolest stale na hrudi mam a nemuzu se nadechnout, nekdy je to dobry nekdy ne. Pak jsem sel na rengen plic a tam neco mam a beru penbene. ale boslest stale trva a uz mi to docela vadi pac nemuzu do prace. Kdyz zacnu vic chodit nebo delat tak se mi to zhorsi trochu..prosim o radu. Doktorka mi rikala kdyz to nepomuze tak dostanu R. H

John833
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.4.13 12:41