Práce v Mm reality

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Tsz
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.10.19 08:35
Práce v Mm reality

Ahoj chtěla jsem se zeptat, Je tu někdo kdo v nedávné době nastoupil do Mm reality? Jsem pozvána k pohovoru. Ale jak počítám zkušenosti, tak nevím jestli tam vůbec jít? Nevíte jak je to s fixnim platem co slibují hned od začátku? A co služební vůz? Je něco z toho vůbec pravda? :think:

Reakce:
baboroma
72 příspěvků 22.4.20 14:39

Kamarád u nich pracuje a je spokojený, sice je to prý občas časově náročná práce, ale s tím se v tomhle odvětví musí počítat. O platu jsem se s ním nebavila, ale pochybuju že by u nich byl kdyby si dobře nevydělal. A služební vůz má.

ema121
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.6.20 03:15

Osobní zkušenost teda také bohužel nemám, ale mám jednu známou, která u nich už pár let pracuje jako makléřka a podle toho, co říkala je spokojená. Jestli se nepletu, tak se jí tu práci povedlo najít přes tento pracovní portál Placená je prý dobře, jen je její práce prý občas dost časově náročná.

Andulínos
72 příspěvků 7.7.20 18:02

Můj partner u nich jednu dobu pracoval než odešel do rodinného podniku. A co si vybavuji tak to byla dobrá práce, služební vůz měl, ten mu teď docela chybí :D A plat měl dobrý, jaký měl na začátku to si úplně nepamatuji ale dokázal nás úplně v pohodě živit i během mateřský. Počítejte s tím že to chce hodně umět komunikovat a obrnit se i proti nepříjemným lidem, to si pamatuju že ho štvalo, ale jinak si na nic nestěžoval.

Palmia
34 příspěvků 14.8.20 10:37

Před dětmi jsem u nich pracovala. Práce je to dobrá, plat se odvíjí od toho jak člověk pracuje a to mi naprosto vyhovovalo. A na pobočce kde jsem fungovala byl strašně super kolektiv. Služební vůz jsem taky měla.

CilkaMacnarova
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.8.20 06:27
Práce