Je mi 32 let a již podruhé se mi stalo, že mne začaly bolet z ničeho nic kolena, potom záda a následně celé tělo. To vše bylo doprovázeno šílenou bolestí hlavy. Vždy jsem si musela lehnout. Nakonec jsem vždy usla, po probuzení se mi ulevilo, ale v posteli jsem setrvala ještě dva dny. Zatím jsem u žádného lékaře nebyla.Děkuji za radu.
Náhlá bolest celého těla a hlavy
tak to blahopřeji cefalgie je ve vaší štěstěně náběh na migrénu. k lékaři určitě zajdět aby vás neléčil na chřipku…
Tak já měl obcas tohle taky ,naposled jsem se nechal odvézt rz do nemocnice,zacla mě bolet hlava zada trochu sem měl pocit motani hlavy ,ct,rentgen,sono zad,hlavy nic nenašli po dvou týdnech mě moje doktorka poslala na magnetickou rezonanci a našla se cévní mozková výduť ,od této chvile nehodlám nic odkládat a se vším jdu k doktorovy. Můžete mít něco jiného ale musíte to řešit.
Dobry den, tez mam tyto a to mi je 20let. Všem těm bolestem mi i boli pravé prso.mam 7měsíční dite a bojím a dost to bolí, ne víte co by to mohlo být
Dobry den, mam problemy nejak s celym telem. Zacalo to ze pri nadechnuti mam tlak neco jak brneni do rukou. pak mne zacala bolet hrudni pater a na konec nohy a bederni pater - nevydrzim dlouho sedet. Rano mne boli ruce jako kdybych je mela obrazene. jsem uz z toho zoufala
@kopri píše:
Dobry den, mam problemy nejak s celym telem. Zacalo to ze pri nadechnuti mam tlak neco jak brneni do rukou. pak mne zacala bolet hrudni pater a na konec nohy a bederni pater - nevydrzim dlouho sedet. Rano mne boli ruce jako kdybych je mela obrazene. jsem uz z toho zoufala
Me kdyz naposledy bolela hlava a takhle cele telo tak jsem to mela od krcni patere..:-/ mam sedavou praci a tak se ta bolest nedala utlumit jinak nez praskama
@puclik88 píše:
Me kdyz naposledy bolela hlava a takhle cele telo tak jsem to mela od krcni patere..:-/ mam sedavou praci a tak se ta bolest nedala utlumit jinak nez praskama