Lek Lyrika-Pregabalin cim ji nahradit? A jak si pomoci?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anetaaaaa
5 příspěvků 4.2.18 18:53
Lek Lyrika-Pregabalin cim ji nahradit? A jak si pomoci?

Dobry den, prosim Vam pomozte mi. Beru leky Lyrika a strasne jsem pribrala, skoro nic nejim, cvicim a stale mi jde vaha nahoru. Jsem uz nestastna a nevim co mam delat.
Z 53kg, jsem na vaze 70kg a uz jsem z toho naprosto znicena. Je mi hrozne a opravdu se z toho uz hroutim, jak se strasne citim a mam pocit, ze uz to nezvladnu. Daji si tyto leky nahradit jinyma, po kterych mi vaha opet spadne, na vahu co jsem mela, nebo je to uplne ztracene a neda se nic delat? Prosim pomozte mi, ja uz takhle dal nemuzu. Dekuji

Reakce:
Zakola
1 příspěvek 22.2.18 19:16

Ze samotného léku nemůžete přibrat, těch 20 kilo jste přibrala, že mnohem víc jíte, protože vám asi víc chutná. Já sám, co bych za to dal, kdybych trochu přibral na váze, a přitom beru také různé psychofarmaka, a stále mám hluboko pod váhu. Jestli věříte, že přibýváte po Lyrice, tak zkuste jí přestat užívat a nahradit jí jakýmkoliv jiným lékem proti úzkosti, a já věřím, že budete mít problémy s nadváhou stále.

Tppz
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.2.18 10:39

Já mám s lékem zkušenosti dobré, ale zeptejte se u doktora či v lékárně. Diskuze na internetu nejsou zrovna důvěryhodný zdroj informací…

Jitka.cz
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.3.18 21:33
Lyrika

Ahoj, také jsem přibrala, ale je to spíš tim, že je člověk línej si a nehýbe se. Teď jsem začala jist dietu 5+2, tzn. 5 dni jist a mezi tim pokládat dva dny s příjmem max. 500 kal. Je to bezvadný, protože hubnu, což mé motivuje. Jsem s tímto stravováním moc spokojena a myslím, že ho budu držet po zbytek života. A hlavně, to že hubnu a mam dobře léky, mi psychicky prospiva.

hoho1212
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.1.19 00:35

Není to leností, fakt se z ní přibírá a to hodně způsobuje hlaaaaad. :zed:

Miruška1954
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.5.19 07:49
Zakolovi

Nemáte pravdu. Tvrdil to i můj manžel, že ze samotného léku nemůže přibrat. Až do té, doby kdy začal brát Mirtazen na spaní, protože při stavbě chaty a neustálými problémy s řemeslníky, přestal spávat. A ejhle, hned měl 10 kilo nahoře. Přitom jí stejně jak dřív, jezdí na kole, hýbe se. Prostě to tak je. Tyto prášky zadržují tekutinu v těle, měni metabolizmus, fungování enzymů.

Váš příspěvek