Lék Lyrica

Fotoalbum tématu (176) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
aaaZdenka
538 příspěvků 9.1.20 19:51

Ahoj všichni,
Jirko dneska jsem byla u mamky včera upadla dotloukla se, počůrala a pokadila, já bych i řekla, že to měla epilepťák, dneska jsem vařila vepřový dušený na cibulce, dušenou mrkev a brambory a olizoval se i brácha, který chodí na obědy v práci. No, hotýlek je to hezký, spíš takový penzionek, co kdybys mu dal jméno „Penzion u Kocourka“ :lol: :lol: :lol:. Dneska u nás chcalo celý den v kuchyni u mamky jsem vařila při rozsvěcené zářivce, jinak já Miru beru krom Lyricy ještě Cymbaltu a antiepil. Tegretol, no samé mňamky, jó a neurol 1, ale ten už si nedám. Musím vám povědět, že jsem včera zablokovala všem lékařům, lékárníkům a klinickým farmaceutům přístup k mým předepsaným lékům-nebudu podporovat jejich výmysly, i když mám lék předepsaný, nemusím ho brát tak co to řeší?? Tak dobrou a dívejte se na Stokholmský syndrom na čt1, je to dobré a já miluju Davida Švehlíka. :srdce: :*

Acrylát
365 příspěvků 10.1.20 12:43

Ahooooj!
Kocourku, určitě to budeš mít super ale já se nerada k někomu vtírám. Tak uvidíme, jak se to vyvine. Možná cestou na Pravčickou bránu, kam se už dlouho chystáme. Je to na trase nebo jsem mimo?))
Zdeni, dík za informaci, jsem už v obraze)Myslím léky.
Kolik let je mamince? Nejhorší je u starých lidí to padání. Tchyně padá neustále a já už jsem, co jsem v důchodu, taky asi dvakrát spadla))A jednou na hubu a rozrazila jsem si ret a musela valit k nám na plastiku, krve jak z vola a 5 stehů. Jednou v ochodě jsem uklouzla na slupce v odd. zeleniny a musel mi mladík pomáhat, jak opravdu staré babce, byla jsem úplně ochromena, v šoku)))
Peču ořechovou vánočku, politou čokoládou a pořád se mi nechce upéct, pořád něco na špejli))Nevím, co mě to napadlo, zase mě to bude lákat žrát. Jinak ještě dušenou mrkev, to mě úplně k obědu stačí. Manželovi výpečky, špenát a gnochi. Už mě to vařené s..e.