Jak přejít na zdravou stravu.

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
FSZ
4 příspěvky 14.06.18 12:11
Jak přejít na zdravou stravu.

Z knížky Stanislava Skříčky Opravme se.

Jak přejít na zdravou stravu:
Ze začátku je důležité si sestavit jídelníček, tzv. na pohodu. Jíme si co chceme, jen dvakrát denně zařadíme do jídelníčku enzymy. Přitom by se měl omezit lepek, mléko a umělé tuky. Ráno zeleninové Šťávy, před obědem ovoce. Potom si můžeme dát klasický oběd. Večer pojídáme ořechy nebo různá semínka. Poslední vařené jídlo je 4 hod. před spaním. Živá strava: Cokoli dáme do pusy, musí komunikovat s našim organizmem. Prvním soustem při dotyku s jazykem a prvními slinami se spustí enzymy obsažené v potravě a spustí komunikaci, která proletí komunikačním kanálem do mozkových center. Naše tělo odpoví za přítomnosti trávících enzymů ve slinách. Neživé minerály však s tělem nekomunikují a jsou vyhodnoceny jako nepřátelské. Centrála spustí stresový hormon kortizol. Za staletí jsme však vůči němu otupělí a zvykli jsme si na život ve stresu a překyselení způsobeném neživou stravou.
Očista těla na prvním místě. Odplavení nefunkčních prvků z organizmu z velké části zajistí osmotická voda. Ta na sebe dokáže nežádoucí hosty navázat a odvést z těla, i když jsou zabudovány ve tkáních.
Kde není mléko, není rakovina. Postupně je dobré vyřadit z jídelníčku mléko a pečivo na které máme vytvořenou závislost. Ta však časem poleví, když je nahradí živiny z ořechů, semínek a listové zeleniny.
Půsty: Dobré bude zařadit tzv. polopůst na zeleninových šťávách doplněný o pití osmotické vody. Je to voda čistěná systémem osmotických tlaků, podobně jako se čistí buňky rostlin. Systém využívá osmotického napětí na polopropustné membráně, přes kterou projdou jen molekuly nejčistější vody na naší planetě.
Pitný režim: Při nástupu na nový stravovací styl je potřeba vypít po probuzení asi ¾ litru vody pro snadnější odplavování toxinů. Po měsíci nám bude stačit čtvrt litru. Dále se vydatně pije před každým jídlem. Rozumně tak, aby to nebylo na sílu. Voda se nikdy nepocucává. Stresuje to organizmus. Napít bychom se trochu měli i před čerstvými šťávami. Projev žízně je už signál špatného režimu.
Očista střeva a zázračný chlorofyl: každé ráno je potřeba vypít pul litru vody. Po ní je dobré pít zeleninové šťavy z listové zeleniny, pšenice nebo vojtěšky. Jednou týdně je dobré jíst pohanku. To že je střevo zanesené poznáme podle toho, že je stolice zelená. Střevní klky nedokážou chlorofyl vstřebat. Postupně by měla být stolice černá s jemným nádechem zeleného. Každý druhý den je dobré do jídelníčku zařadit odšťavněná červená jablka. Do stravy zařadit denně 2 až 3 stroužky česneku. První týden je potřeba vynechat banány. Brzdily by proces detoxu. Každý večer doplníme živiny o ořechy ( mandle) a semínka lnu, sezamu a máku. Jejich tuky rozleptají nerozpustné nánosy. Po týdnu by měl přijít na řadu melounový den. Od snídaně do večeře jíme jen meloun.
Co jíst pro dokonalou stavbu a obnovu tkání? Vše zelené kvalitní, ideálnš Bio a pokud možno odšťavněné: saláty, polníček, brutnák, mangold, eukolu, lebedu zahradní, brokolici, špenát, kapustu, zelené jedlé natě, mladé kopřivy, vojtěšku….
Ořechy a semínka : je potřeba před konzumací probudit namočením. Malá na den, větší na dva. Před namočením je potřeba je důkladně propláchnout a během namáčení vodu, alespoň jednou za den vyměnit. Nejvýživnější jsou vlašské ořechy, mandle a lískové oříšky. Do zdravého jídelníčku patří – pohanka, len, slunečnice, mák, konopné semínko. Né však ozářená napařená, neživá s označením,, semenec,,. Mezi další patří quinoa, chia, dýně či sezam. Do jídelníčku nepatří sója, semínka vojtěšky luštěnin (fazole, čočka, mungo, cizrna, arašídy). Jíst jen výjimečně Nikdy nejíst v době očisty střeva. Stejné platí u hrachu. Při častějším používání pak způsobí zbytnění slinivky.
Mozkový očistec: se musí vydržet pouze na zelené zelenině, salátech nebo šťávách z travin. Druhý den ráno by měla následovat koupel v zásadité lázni. Do vany s teplou vodou rozpustit dvě lžíce s jedlou sodou. Hned po koupeli tělo namažeme čerstvým lněným olejem nebo olivovým. První jidlo dne by měla být kokosová smetana. Příprava je jednoduchá. Dužina se nakrájí na kostky a ty se nechají prohřát při teplotě třicet stupňů. Po změknutí se vše lehce vylisuje na šnekovém odšťavňovači. K ukojení hladu stačí jen jeden kokosový ořech. Očista mozku se uzavírá semínkovou svačinkou: loupané živé konopné semínko nebo lněné nebo mák. Den po očistě by se měli vynechat cukry. Očistu si můžeme prodloužit na dva ale i tři dny se stejným koncem jako u jednodenní.
Zdrojem esenciálních nenasycených mastných kyselin je opomíjené lněné semínko ( omega 3)
Příprava zdravých žen na mateřství: Půl roku na živé enzymatické stravě s jedním vařeným jídlem denně- bez lepku, mléka a umělých tuků, by mělo stačit na vyléčení běžné neplodnosti. S vařeným jídlem by se měl často konzumovat syrový česnek. Každý měsíc by měl být jen na zelených šťávách z travin. Jedno za měsíc je dobré zařadit i šťávu z čerstvého jetele(nesmí být však moc mladý). Jetel se dá pěstovat i v truhlíku na balkoně, kde se sklízí několikrát doroka.
Vitamín D: pro naše zdraví je velmi důležitý občasný pobyt na sluníčku, ato bez opalovacích krémů. Konzumací mrkve a listové zeleniny získáme spoustu karotenoidů, které v kůži vytvoří aktivní ochranný filtr.
Sport a spalování tuků. Po každém sportovním výkonu je důležité přejít do aerobního módu- zhluboka dýchat, aby okysličená krev byla schopná odvést látky do jater, kdy se oxidací přemění zpět na pyruvát, který je připraven k dalšímu použití. (Pozor, neplatí pro děti). Pro spalování tuků je důležité mít tepovou frekvenci na 60 – 75 % svého tepového maxima. To znamená, že by jsme svůj pohyb měli udýchat nosem a nebo byli schopní mluvit bez zadýchání. Tuky se začínají spalovat asi po půl hodině průměrné aerobní zátěže. Asi po měsíci pravidelných aktivit je tělo tak vytrénované, že na této tukožroudské TF vydrží celou hodinu……. Kvůli obnově glykogenu by se organizmus měl zatěžovat obden. Jídlem by jsme měli co nejdéle počkat, protože tělo po výkonu ještě 2 až 3 hodiny spaluje tuky. 3 hodiny po zátěži je dobré dodat jen živé tuky z ořechů a semínek a stejně tak cukry a to ve formě ovocných šťáv. Pro doplnění aminokyselin je dobré pít čerstvé zelené nápoje ( vojtěška nebo mladé obiloviny). Tyto fungují v těle jako iontové nápoje. Zeleninové šťávy je dobré pít nejdříve hodinu po zátěži. Základním kamenem pro výstavbu svalů jsou esenciální aminokyseliny obsažené ve vojtěšce v obilné trávě nebo kapustě a brokolici. Z tuků to bude olej z čerstvě lisovaných slunečnicových semínek.
Minerály ve sportu: několik hodin před výkonem jsou dobré čerstvé šťávy z mrkve červené řepy nebo zelené drinky. Důležitý je dále fosfor obsažený v dýňových semínkách máku a ořechů. Prodloužením doby uložení, dojde k naklíčení. Klíčky nesmí být delší než 3 mm. Pokud nám klíčky přerostou, musíme z konzumací počkat, až do prvních zelených lístků. Pohanku nikdy nekombinujeme s jinou potravinou.
Len – při přechodu na zdravou stravu stačí denně polévková lžíce oživeného lněného semínka. Po několika týdnech nám přestane chutnat. To je reakce těla, že tělo dostalo to co potřebovalo. Pak už stačí sem tam udržovací dávka. Odemyká se stejně jako pohanka. Lněný olej se muže konzumovat jenom čerství. Rychle se kazí.
Str. 221 Mandle : nikdy z USA ale spíše Španělsko Italie. Odemykání: Nejdříve dobře propláchnut a na půl dne namočit do vody i slané. Potom je znova propláchneme a necháme namočené v čisté vodě. Mandle se proplachují aspoň dvakrát denně. Po dvou dnech jsou připravené ke konzumaci. Pro naklíčení se pak rozloží na talíři a počká se týden až puknou. Samozřejmě je musíme denně propláchnout. Dávkování 2 až 3 malá mistička týdně. Předávkování nehrozí. Česnek str.223 nejlepší pomocník k očištění organizmu

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

 Váš příspěvek