Deprese a úzkostná panická porucha

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3
Dandulka79
49 příspěvků 4.6.15 08:16

Ahoj všem..po dlouhé době se tu zas objevuji. Přestala jsem bez doporučení lékaře brát ad a jak zjišťuji tak to nejspíš byla chyba. Začínají se mi vracet ty hnusný stavy. Pocit, že nemůžu dýchat, motaní hlavy atd.Je tu někdo kdo přestal také samovolně brát léky. Potřebovala bych vědět zda se to dá zvládnou nebo bych měla opět začít ad brát. Děkuji

lenny123
6 příspěvků 4.6.15 17:59

Ahoj před několika lety jsem to taky udělala. Do dnes toho lituju. Doktor mi tenkrát vynadal. Léky se mají vysazovat flouhou dobu a postupně snižovat dávky dle posouzení stavu lékařem. Ja zase papám léky od října ale pořad mám tyhle stavy. Motání hlavy nohy a ruce jak z pudinku strach že sebou někde seknu. Fak už mě to nebavín nemít syna tak to vzdám.

Dandulka79
49 příspěvků 4.9.15 06:33

@lenny123 Ahoj…takze je vlastne jedno jestli clovek je nebo neni praskach..Tech stavu se stoprocentne nrzbavi.Tak nam asi nezbyva nic jineho nez prezivat..i kdyz me to nesk :,( utecne stve..

Rudy680213
5 příspěvků 24.9.15 10:48

Dobry den, pišu vam pani?? Jitko o mych stejnych styvech!! mam take velke deprese!§ uzkost,,citim se velmi špatně!! i když jsem se pravě vratil 18.9.2015 po 4 tydnech z klinicke psych,–Olomouc,,ale bezuspěšně!! stale mam problemy!!pořad myslim na miliony myšlenek, nevlezu mezi lidi, společnosti, atd…jsem na dně!!!co dal??prace??vube!! nedokažu s lidmi jednat, reagovat!! je mi hrozně!!!ani prašky nazaberou!! mam po nich leda zacpu!!!mužete mě odepsat??děkuji,,Rudy,47let. :(

Rudy680213
5 příspěvků 24.9.15 10:49