Bolest levé ruky a bolest na hrudi

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2
Monaiiik
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 7.2.16 11:15

Dobrý den, je mi 21 let a již 3 roky pracuji jako obsluha čerpací stanice, tudíž, stále sedím.. Poslední dobou, asi 3 měsíce mě pořád hrozně bolí hlava, motá se mi, mám závratě, pocity zmatenosti a brní mi levá ruka.. Vím, že bych si měla zajít k doktoru, ale chtěla bych slyšet i Váš názor.. Proto předem moc děkuji za jakoukoli odpověď..

Dalibor7
223 příspěvků 7.2.16 17:51

Příčin může být více, však jedna z nich může být i páteř.
Napište mi mail, pošlu pár rad, jak si můžete zkusit sama pomoct.

Monaiiik
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.2.16 05:32

Dalibor7 : můj email ***

Editace adminem 11.2.2016 - odstranění kontaktu

Fat_shady1
1 příspěvek 28.4.16 14:44
Bolest pod levou lopatkou

Dobrý den, mám bolest pod levou lopatkou. Mám vys. krevní tlak na který beru léky a měla jsem i 24 hodinový měřič tlaku, po kterém mi lékařka řekla že nemusím mít strach z inferktu nebo moz. mrtvice. Už 20 let mám bolesti zad a dvě blokády jednu krční a hrudní. Občas mám i bolesti v zádech a vystřeluje mě to do prsou. Chtěla jsem se zeptat jestli tato bolest není od zad. děkuji za odpověď.

R.S.1984
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.6.16 21:20

Dobrý den chtěla bych se zeptat před týdnem jsem jela na pohotovost kvůli tomu, že mě bolelo od středu hrudi pod levé prso, dělali mi ekg a odběry a nic nezjistily. Další den jsem šla opět k doktorce poslala mě na rentgen plic a zase nic.Asi po třech dnech jsem šla opět na ekg a odběry krve a zase o. k..Ale teď mě ale bolí záda a brní mi levá ruka a na té hrudi mě bolívá pořád, ale už né celý den. Máte někdo taky takové problémy je mi 32 let Děkuji

Dalibor7
223 příspěvků 30.6.16 06:37

Máte to od páteře, respektive skříplí meziobratlový nerv.