Alopecie areata - diskuze

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další »
taniczka25
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.9.13 16:50

Dobrý den, studuji VOŠ zdravotnickou a už dlouho se zajímám o toto onemocnění zkrz to, že alopecíí trpí i moje maminka. Chtěla jsem se informovat, zda byste mi vyplnily dotazníky k mojí absolvenské práci na téma KVALITA ŽIVOTA S ONEMOCNĚNÍM ALOPECIE AREATA…nevím, totiž kde jinde bych mohla cenné informace pro moji práci získat, než právě u vás a taky bych chtěla svou prací informovat veřejnost o této málo známé nemoci…dotazníky ještě vytvořené nemám, ale chtěla bych orientačně poprosit, až je vytvořím, zda byste mi je pak vyplnili a já na jejich základě mohla vytvořit můj výzkum. Můj e-mail je s. e. s. t. r. i. c. k. a. s@seznam.cz děkuji vám.

Nastia566788
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.9.13 23:57
pro Lena93

Ahoj Leno, take mam alopecie a rada bych byla s tebou popovidat!

Alex.ys
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 4.10.13 15:11

Ja mam alopecii uz od r. 2004 kdy jsem si vsimla maleho kolecka na hlave. Soutez krasy jsem vyhrala 2 r. pred tim, nez mi vlasy zacaly padata. Nejspis proto se s tim stale nedokazu vyrovnat. Postupem casu mi vypadaly vlasy, oboci i rasy a cca po 2 letech vse zacalo znova rust. Pomohl Prednison, kyselina listova a vecerni oplachovani podbrisku vlaznou vodou (zni to jako hloupost, ale opravdu to zabralo). V soucasne dobe mam rasy, oboci i par vlasu(jednou za cas trochu mazu mastickou s kortikoidy- staci opravdu trosicku),uzivam nadale k. listovou a stav se nezhorsuje. Nosim paruku, mam skveleho manzela, plno pratel a malou, uzasnou a hodne vlasatou, 6ti mesicni dcerku :)Preji vsem mnoho stesti v lecbe.

pinkei
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.10.13 20:33