Zánět spojivek a Prednison

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
ada0000  05.03.11 16:29
Zánet spojivek

Dobry den. Mám uz 5 týdnů zánět spojivek a nic na to nepomáhá…mela jsem kapky, masticky, kortikoidy a nic nepomohlo…ted uz jsem dostala i Prednison a je to mozná jeste horsí. Po prednisonu mi neni dobre mám pocit busení srdce, deprese a hroznou zízen. nemohl by mi neco ten prednison způsobit v těle? a nevíte co mi lékari udelají s tím okem? dekuji za rady :-)

Reakce:
 
ada0000  05.03.11 16:45

Prosíím poradte :-?

 
Bábina
1450 příspěvků 06.03.11 11:03
Zánět spojivek

Prednizon na zánět spojivek?Až jsem se lekla.To musíte mít ješte jiné zánětlivé problémy.Nechte si vyšetřit ktev na revmatickém oddělení zda to není průvodní jev artritidy,bechtě­reva,nebo lupusu.Na běžný zámět spojivek doporučuji obklady a kapat do očního vaku(spodní víčko)čaj ze světlíku lékařského.Ho­jí,snižuje otoky a pomáhá i při úrazu oka.Můžete použít i koupel v oční vaničce a ráno místo omytí očí vodou,ošetžete oči na tamponu vaty namočené v tomto čaji.Čaj uděláte obvyklím způsobem,necháte 1O min louhovat,slijete do skeničky a dáte do lednice.Na obklady mírně přihřejete,jinak můžete používat studený,ale každý týdem uvařte nový.A kapátko,nebo oční vaničku,udržujte v naprosté čistotě.

 
ada0000  06.03.11 16:25

Děkuju za odpoved..zítra si hnedka pro čajík skočím do lékarny..pan doktor mi ten prednison dal,že uz si se mnou nevedel rady. Sice nevím jestli je to to nejvhodnější, protoze trpím hypotenzí a hypokalemii…nemohlo by to mít na to vliv? že bych to vysadila.

 
Bábina
1450 příspěvků 06.03.11 18:48
Zánět spojivek

Lituji,v tom Vám nepomohu,já nejsem lékař jen alternativec,ale lékaře se na to optejte.Mně teda ten pregnison dost zaráží.Pokud netrpíte něčím z toho, co jsem popsala.Pokud by světlík nezabral ,je ještě několik bylinných možností.Hlavně se vyvarujte toho ,mýt si oči vodou.Léky bez vědomí lékaře nevysazujte,hlavně ne takovou pecku.Mohlo by se Vám udělat zle.Nejlépe by bylo postupně snižovat dávku.

 
ada0000  07.03.11 17:27

tak mi lékar rekl, ze me nechává léky jist dal a ze jinak pujdu na injekci do oka…rikal ze odbery zatím nejsou nutné…ze az po ukonceni lecby…Myslite ze bych mohla trpet nejakou touhle nemocí ? To se projevuje zánetem v oku??

 
Bábina
1450 příspěvků 08.03.11 09:17
Zánět spojivek

Pokud nemáte další příznaky těchto nemocí,tak težko říct.Záněty spojivek,rohovky a očnice jsou těchto nemocí průvodní znaky,ale není možné jen podle toho říct že máte jinou chorobu.Můžete také trpět třeba:těžkou zácpou,zadržováním vody v těle-potíže s močením,nebo těžkou dehydratací a tělo se odpadních látek zbavuje,kudy to jde.Protože Vás nevidím a z vašeho stručného popisu toho moc nevím neodvažuji se pálit od boku,nějaké diagnozy.Prednizon tedy doberte a pak trvejte na krevním vyšetření.Udělá ho proktický lékař a podle výsledků Vás pošle na další odborné pracoviště.Pokud máte potíže které jsem uvedla dnes,proveďte si registraci,ať dostanete takovou obálku ke jmému jako mám já.A klepnutím na mojí obálku se dostanete na mojí sourromou stránku,kde můžeme rozebrat a posoudít případné další potíže,třeba ty z vylučováním. :-)

 
ada0000  08.03.11 18:44

No drive jsem trpela bulimii a anorexii, ale to uz je dlouhá doba, to si myslim ze by s tim nemelo souviset… ale pred pul rokem jsem mela hrozne bolesti v zápěstním kloubu, tak mi dali dlahu a bylo to v porádku…ale moje babicka mela nejakou tu autoimunitní chorobu. A nevím jestli by se to dalo dedit pres generaci…jinak tedka zádné problémy nemám…na krev bych si ráda dosla, ale chodím k takovemu alchimistovi, kterymu je jedno kohokoli zdravotní stav,a vzdycky mi rekl ze mám krev v porádku, ikdyz mi o den pozdeji zjistili v nemocnici hypokalemii…tak se mozná nechám vysetrit na interní ambulanci v nemocnici, to je jistota…

 
Bábina
1450 příspěvků 08.03.11 19:50
Spojivky

Tak teď jste na to kápla.Všechno co jsem vyjmenovala,jsou autoimunitní problémy.Taže Vaše oči s tím budou souviset.Pak by pregnison byl skoro na místě.Ale určitě si nechte udělat jednou za čas vyšetření krve a imunitu nedrážděte,žádnými umělými přípravky.Pokud to bude nutné,tak jen echinacea kapky a vitamíny ze zeleniny a ovoce.Světlík používejte průběžně.Hlavně nemýt slepené oči vodou.A toho Vašeho alchimistu pošlete do pryč.Nejsem alchimista a říct někomu,bez vyšetření nabrané krve že je vše OK bych si netroufla ani omylem.To je snad na žalobu o ublížení na zdraví.Kdykoliv budete potřebovat,klidně pište.A jinak Vám přeji ať se oči brzo uzdraví a Vaše splašená imunita Vás nechá napokoji.

 
ada0000  08.03.11 20:30

Dobre dobre, dekuju moc :-) jsem ráda ze se mi takto nekdo ozval a pomohl mi :-) za týden az pujdu na kontrolu s očkem, tak panu doktorovi reknu jak to je a pokud za neco stojí tak me nekam posle. kdyz ne tak pujdu sama nekam jinam…opravdu dekuju moc a az budu vedet víc tak vám sem napíšu :-)

 
Bábina
1450 příspěvků 11.03.11 09:35
Spojivky

Nemáte zač děkovat.A lékařů se nebojte ptát.Sice mají povinnost Vám vše vysvětlit ale jsou tací ,co to berou jako ztrátu času.Budu ráda,když mi napíšete ,jak to dopadlo.Držím Vám palse,aby pan doktor byl jen šmoula a s prednizonem se uťal,ale je lepší udělat vyšetření krve hned a né až by bylo pozdě.

 
saksa
1 příspěvek 28.04.12 19:31
Skleritida, episkleritida, uveida...

Dnes už je duben, doufám, že jste již zaznamenala úlevu. Pokud ne, svůj stav nepodceňujte. Bez očního lékaře to nezvládnete a může to být dlouhodobý proces. Pokud již nasadil prednison, věřte, že ví co dělá. Sama prednison nikdy nevyřazujte! Lékař Vám pak stanoví postupné snižování dávky. Injekce do oka nejsou nic příjemného, ale bude-li to pam doktor navrhovat, nadechněte se. Oči máte jen jedny. Raději se zaměřte, jak předejít vedlejším účinkům prednisonu - žalueční vředy, osteoporóza, ubývání vitamíu D, úbytek draslíku, deprese… Tady pak můžete jako prevenci volit potravinové doplňky. S užíváním prednisonu dochází také ke snížení a jinde zase ke zvýšení účinku ostatních léků, proto bych i tyto potravinové doplňky konzultovala, aby to nebyly pro Vás vyhozené peníze. Jen Vy víte, co berete a Váš obvodní lékař. Tedy s ním toto proberte. Mám podobný problém, splašila se mi imunita. Jsem ráda, že díky lékařům nepřicházím o zrak, avšak na prednisonu pravděpodobně ještě dlouho zústanu. Lékař Vám do oka vidí a ví, co se Vám tam děje. Jít po příčině samozřejmě není na škodu, ale to už je pak na jiných. Příčiny mohou být různé, revmatismus, flamidie, tubera, borelióza aj. a v neposlední řadě stres. Tomu se vyhýbejte kde můžete. Cesta za příčinou pak bude spadat do kompetence Vašeho obvodního lékaře, který Vas pošle na odborná vyšetření. Prvořadé je však zklidnění oka. Ataky oka jsou nejen nepříjemné a bolestivé, ale dlouhodobé a bohužel se vracejí. Sama se alternativní medicínou zabývám a kde mohu, tam ji preferuji. Ale co se oka přímo týče Vám doporučuji věřit svému očnímu lékaři.

 
llaarii  06.07.12 21:44
flamidie

Jak se pozná že mám flamidie

 
zeni  28.04.13 15:23
Oční onemocnění

Dobrý den, přečetla jsem si váš příspěvek a protože moje maminka má velké problémy s očima, chtěla jsem se zeptat, jak pokračuje Vaše léčení. Maminka má autoimunitní onemocnění, léčí se asi již 5 let a pořád je to horší a horší. Na jedno oko nevidí a na druhém již minimum zraku. Budu ráda za každý poznatek, jsme z toho všichni nešťastní, o psychice ani nemluvím. Děkuji za odpověď.

 
rrrrada  26.08.16 06:03
oci

Dobry den Babino, mohl bych vas soukromy email.Mam tez problemy s ocima. dekuji radek

 Váš příspěvek