Valproát, Depakine

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
lara2  23.04.13 20:45
Valproat, Depakine

Zdravim, mam kratky dotaz. Ma prosim nekdo zkusenosti s dlouhodobejsim uzivani Valproatu/Depakine? A pozoruje u sebe potize s pameti? Ja beru Valproat 1,5 roku a priblizne 9 mesicu mam silne - ale opravdu silne - potize s pameti. Vypadavaji mi JMENA hercu, zpevaku, politiku… atd. Jine potize s pameti u sebe nepozoruji. Mate prosim nekdo zkusenosti? Moc, moc, moc dekuji za odpoved.

Reakce:
 
Věra Sekená  11.10.13 18:19
valproat

Užívala jsem tento lék jako prevenci migrény, zde se dovídám, že slouží k čemusi jinému, tak nevím. Každopádně se mi dost třásly ruce při užívání, proto jsem měla dávky snížit, třes ale nepřestával. Hlava mi bolívala stále, i když jsem již neměla migrény v původním stavu. Na příbal. letáku je uvedeno, že z tohoto léku může bolet hlava!!! Pak jsem na braní léku zapomněla a hlavně mne bolí hlava daleko míň, než když jsem lék užívala. Potíže s pamětí mívám, ale nevím, zda to není u mne věkem, mám 66 let.

 
Lini  02.09.14 16:15
valproat a hmotnost

Dobrý den, brala jsem Valproat, ale přibrala jsem po něm 7kilo a nemohla jsem to za boha zhubnout, tak mi ho doktorka vysadila a zkusila mi dát jiné antiepileptika, jenže po všem mi bylo zle, tak se za týden postupně vrátím k Valproatu typu Depakine chrono s post. uvolnováním… jsem na vozíku, tak se bojím, že opět naberu a to pro mně není dobré… kolik se tak dá po něm nabrat? Zvláště když se jí málo a po 3hodinách? Dřív se přiznám jsem měla velikou chut k jídlu… děkuju za odpověd a přeji hezké odpoledne.

 Váš příspěvek