Syndrom únavy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
noc
1 příspěvek 28.11.10 16:45
Unava

Dobrý den,tak jsem se ze zoufalství podívala na internet a našla jsem si něco o únavovém syndromu.
V prúběhu asi deseti let trpím příznaky únavověho syndromu. Za těch deset let jsem jen asi 4× dostala odvahu a popsala jsem své příznaky obvodnímu lékaři. Bála jsem se totiž,že mi řekne ať si dojdu k psychiatrovi,ne­bo,že je to jarní únava a v horším případě,že jsem simulant. Taky,že to tak dopadlo ve všech případech až na toho simulanta.
Snažila jsem se tedy řešit to po svém. Cpala jsem do sebe vitamíny horem dolem,energetické nápoje,kávu,procház­ky,jiným pohledem na problémy,zleh­čováním starostí,dostatek spánku.
Mám stavy,že když mám vstát z postele do práce,a nebo o víkendu, a to vstávám i v 10 hod. brečela bych ,jak jsem unavená. Přemáhám se,přesvědčuji sama sebe,že musím. A musím!! Běda,když bych zůstala v té posteli o víkendu déle!! Nevstanu a jsem schopná prospat se až do neděle,to mám vyzkoušené. A od pondělka do pátku jsem stejě unavená.
Prostě jediné co mě drží při tom,abych byla schopná fungovat doma,chodit do zaměstnání je,že musím!!!!
Dnes je víkend. Udělala jsem to nejnutnější doma,více nejsem schopná. Bolí mě celé tělo,unavuje mě se učesat,zvednout ruce,vstát ze židle a o depresích snad ani psát nemusím.Občas je mi lépé a tak honem rychle dělám věci na které vím,že příště už nebudu mít sily.A takhle to mám skoto pořád. Střídají se u mě stavy,kdy to jde normálně a pak bum,je mi k uzoufání,do pláče z nemohoucnosti vstát,dojít se učesat,vyčistit si zuby,najíst se.
Nemáte někdo nějakou zázračnou radu co s tím? Já už vyzkoušela všechno, ale nakonec mám pocit,že si budu muset nějak pomoci stejně sama. Přesvědčováním samu sebe,že z té postele,židle, vstát musím!!!!

Reakce:
 
Dr.House
622 příspěvků 30.11.10 17:55

v tomto případě prosím vyčkejte na uživatelku Bábina - ona vám poradí - je to profík… a až si nebude vědět tak se ozve mě..a my už vám poradíme..a pomůžeme…

 
Bábina
1450 příspěvků 30.11.10 19:02
Únava

Napsala jste toho hodně,ale vzpomenete si co to odstartovalo?Chřip­ka,jiná nemoc,nebo to přišlo jen tak plíživě.Bylinkářské rady bych měla,ale musím vědět na co.Proč a jak to vzniklo.Každá nemoc má svůj počátek a něco jí nastartuje.Můžete se zamyslet,co to asi bylo?Může to být i nějaký nervový otřes.Káva Vám spíše uškodí a vitamíny ve vašem případě jsou pouze doplněk.Pokuste se mi zodpovědět moje otázky,abych si mohla udělat obrázek,co Vám mohu doporučit.

 
Dr.House
622 příspěvků 30.11.10 19:48

tak každopádně doporučíte mě…:-))) jak je tak všobecně známo toto pravidlo :-))

 
Bábina
1450 příspěvků 30.11.10 19:52
Únava

To je fuk,komu zadavatelka odpoví,jestli Vám nebo mně,Vy víte víc co se zaptat a já potřebuji vědět všechno od začátku,pak u bylinky doporučím.Vy jako vždy v tandemu.Tohle asi budeme muset bělat spolu.

 
Dr.House
622 příspěvků 30.11.10 19:54

vidim to úplně stejně…víte jak se to řiká když my dva spojíme síly…

 
Bábina
1450 příspěvků 30.11.10 20:06
Únava

Teda dneska fakt perlíte,to jste mi pomohl.No nic.Třeba paní noc,bude mít víc rozumu než Vy a bude se snažit mi zodpovědět,na co si vzpomene,abych mohla sestavit bylinkový lektvar.A pokud ten nepomůže , tak prý vedu dobré psychokecy,tvrdí náš dnes líný doktor.

 
Jarka B.
1 příspěvek 30.11.10 21:39
Únava

Náhodou jsem přišla na tuto rubriku a váš dotaz.
Jsem na tom podobně a vím jaké to je když vás doktoři neberou.Taky jsem měla stejný problém s prak.lékařem,
který mi řekl já jsem taky unavený…
Nevzdávejte to vaše únava může být z pro vás nevhodné práce.Každý člověk je jiný někdo má již vrozené předpoklady a je fyzicky a psych.odolný tak,že zvládá práci náročné k tomu velkou domáctnost spoustu koníčků
6 hodin spánku a je v pohodě.Někdo je jiný dřív se unaví,musí spát více hodin,více odpočívat,psych. jej unaví sebemenší problém.
Popřemýšlejte zda nezměnit povolání za mémě fyzicky náročné,možná tam ztrácíte hodně sil a nestačíte je znova tak rychle získat.
Možná zapřemýšlet zda se nevysilujete zbytečnostmi
přílišné zbytečné uklízení,vaření,vše nemusí být dokonalé.Ubrat,za­pojit rodinu,manžela…
Jsem štastná?Možná i to je otázka,nebot,pokud se člověk necítí být vnitřně spokojený,nic ho nebaví vše dělá,že musí a psych. nespokojenost vede k únavě.
Pokud nemáte náročnou práci,problémy s partnerem,dětmi ani jste neprožila v minulosti žádné trauma nenechte se odradit lékaři.
Nechte si vyšetřit krev,můžete mít nedostatek železa
a být anemická,zvlášt po menst.velký problém.Projevy únavy,nevýkonnosti…
Vyšetření na boreliozu,chla­demie,revmatol­.vyš.vyšetření št.žlázy
při špatné funkci únava,viry a pokud máte i další
příznaky rozt.skler.
Možná vyšetření něco odhalí a budete vědět na čem jste a v čem je problém.
Pokud ne může to být opravdu ta deprese,a ta je záludná.Při ní se lidi cítí tak jak uvádíte vy.
Jak z toho ven,to je problém.
Radujte se s každého dne,myslete pozitivně,vždyt na tom nejsem tak zle,vím těžko se to říká,když člověk nemúže a cítí se zle,ale to já nemůžu vás ještě víc
unaví.
Kávu nepijte nepomůže,tedy ano ale jen na určitou dobu co působí kofejn,pak je opačný efekt ještě větší únava,navíc vás odvodní.
Pokud se ani na vyšetřeních nic nezjistí tak vězte
chronický syndrom existuje jen lékaři jej banalizují,
nebo úplně zatracují naučte se s tím žít je to možná hrozné,ale nic jiného vám nezbude.Nemyslete pak na únavu netrapte se tím a snažte se pomoci sama sobě bez lékařů.
Zkuste bylinky,plavá­ní,jogu,cokoliv co by vám mohlo udělat dobře.
Nic není bez příčiny i vaše únava ji má jen ji nalézt.
Ještě přemýšlím zda u vás nejde o maniodepresivní stav,tam se střídají stavy jak popisujete.Normální -
výkonnost,dobrá nálada pak stav únavy,vyčerpá­ní,beznaděje,ú­tlumu…
Snad jsem vám něčím poradila,nebo snad přímo nakopla
jít za něčím co by mohlo odstranit vaše potíže.
Mějte se krásně a vězte,že bude líp…musí! Jarka :-D :-D :-D

 
Bábina
1450 příspěvků 01.12.10 11:54
Únava

Pokud je to opravdu diagnostikovaný unavový syndrom,mohu napsat bylinky.Ale pořebuji vědět,zda to není ukrytá a maskovaná deprese.U paní s nick noc.Pro diagnozu bych k radám Jarky B přidala Ráno na lačno po dobu 6 týdnů podávat asi 0,5-1g včelí mateří kašičky a bylinkový čaj.Ale potřebuji vědět zda to přišlo z vyčerpání nebo je to povirová únava,protože na každou záležitost je jiné složení čaje ,ale ta mateří kašička platí pro všechny,steně jako rady paní Jarky.Čaj napíši,hned jak mi dáte vědět co to startuje.Já vím lékaři to neberou,ale ta nemoc opravdu je a dá se pomoci.A asi i změnit lékaře.Paní Jarka tu popisuje spíše tělesné vyčerpání.Něco jako je nervové zhroucení,tak je i tělesné.A šla jste na to opravdu dobře.Ale pokud paní noc,je opravdu nemocná,nemá sílu zatím cokoliv měnit.Věřte mi.Už mi pár lidí s tímto problémen prošlo rukama.Pokud paní noc mám pomoci,prosím o odpověď buď zde nebo na soukromé stránce.A´t vím jaký čaj sestavit.

 
Asketka
19 příspěvků 03.12.10 00:26
já můžu říct, co s tím dělám já

Nechodím s tím k doktorům. Ale psychiatr od věci není, u někoho mohou antidepresiva zabírat dobře.

K celému tomuhle vysloveně pitomému souboru potíží, které vypadají přesně tak, jak popisujete, jsem přistoupila jako k souboru elementů a jeden po druhém pečlivě zkoumala a řešila. JE to piplačka, je to na palici, trvá to neskutečně dlouho, ale jde to.

Systematicky se snažím sdílet informace se stejně postiženými a ověřovat si své názory. Potěšitelné a povzbuzující je, když se setkám s tím, že někdo žije podobně a že máme stejné konsolidační mechanismy.

Takže tady jsou ty nejpoužívanější.
Hodně tekutin, nejlépe teplých, nejlépe čajů. Musí se na tom máknout, najít si to, co člověku sedne.
Udržovat optimální teplotu /při únavě se může přidružit zimomřivost, způsobit nastydnutí a sice malé ale velmi nežádoucí komplikace všeho./
Málo sladkého, když tak - med, vysokoprocentní čokoládu, kakao.
Hodně vitamínu B.
Jóga nebo jakýkoli typ pohybu který je pomalý a vláčný, nejlépe denně a spíš doma, než někam chodit.
Nezatěžovat žaludek těžkou stravou, ale pořádně si prostudovat funkci koření. Spousta koření totiž má mírně stimulující účinky.
Dostatek vlákniny a docílit pravidlené stolice.

To je takový udržovací základ, když se to dělá třeba půl roku, pochopitelně systematicky a poctivě, tak se situace začne zvedat.

Cílem všeho je nikoli způsobit rychle nápravu, ale pomalu, zato však trvale zvyšovat odolnost a kondici a zmírnit a eliminovat ty pády dolů.

Chválit se za každou prkotinu, kterou normální člověk udělá levou zadní a my se k ní dostrkáváme jako sysyfos. To je hodně důležité, protože radost z vlastního výkonu je obrovský stimul. Já to třeba dělám tak, že si při těch stavech dole pěkně pečlivě vypočítám své dobré vlastnosti a báječnosti.

Vstávání ráno - já to dělám takto - v šest mi zazvoní budík, vyskočím, uvařím si dobré pitíčko, spapám jogurtek s dobrými přísadičkami a bácnu sebou do postýlky, kde se do osmé hodiny protahuju a ukecávám, abych vstala. Pak vstanu a jdu do práce. To sice vypadá podivně, ale mě to takhle sedne, už si Nedovedu představit, že bych vstávala, hodila do sebe kafe a běžela na tramvaj. Proč to vyhovuje nevím, ale setkala jsem se s tím i jinde. Možná tam hraje roli to, že si člověk udělá pořádně čas na sebe dřív, než vyrazí za povinnostmi.

Kávy se miosvědčilo méně, spíš černé nebo zelené čaje, ty povzbuzují méně ale trvaleji, účinky kávy jsou rychlé a rychle mizí.

Při těch stavech dole ale hodně dole se dám dohromady, pokud se dokopu k pořádné konvici kvalitního zeleného čaje, tak litr a půl. Ale uvařit se musí pořádně, to je potřeba se naučit v těch stavech nahoře, nejlépe obšlehnout recepty v čajovně. Působí zřejmě jak to teplo, tak tein, tak to, že se tělo propláchne a vlastně detoxikuje. Protože veškerá špatná nálada je vlastně nějaký nežádoucí chemický stav těla a tou tekutinou se něco přecejenom vyplaví.

Když se chce brečet, tak brečet a nehubovat se za to, protože slzy jsou taky pokus těla, jak se detoxikovat. Ale poctivě ihned doplnit tekutiny, mě se v tom osvědčilo silné kakao, ale bez cukru, s medem.

Taky pomáhá, a to bez legrace, mít doma třeba knížku nebo cd od někoho, kdo se v tomhle plácal taky a navzdory tomu vytvořil skvělé věci - Třeba Miloš Kopecký, toho mám osobně moc ráda. Nebo Vysockij.

Přeju nám hodně dobré nálady a sebeúcty.

 
Bábina
1450 příspěvků 03.12.10 13:57
Únava

Máte udělané vyšetření štítné žlázy.?Ona je únava a únava.Můžete být unavená z přemíry práce a termínů a pak je dobrá rada Asketky.Pak může být únava jako kolaps sil,To zřejmně potkaloJarku B.Ale pak je únava jako nemoc,buď po nějaké prodělané chorobě,šoku,těž­kénu stresu a nebo dokápla ta poslední kapka.A pak to může být zástěrka ukryté těžké deprese,která může i nedobře dopadnout.Asi se Vám zdá,že se v tom moc pitvám ale paní s nick noc mi připadá jako poslední varianta a ta potřebuje spíše léčbu než pevnou vůli a pozitivní přístup k životu.A určitě uznáte,že ne káždý je tak silný jako vy dvě,aby se bez pomoci z takového stavu dostal sám.Proto pokud mám poradit bilinnou léčbu,musím přesně vědět na co,protože každá diagnostikovaná únava jako syndrom se léčí podle vzniku.A dát něco jiného by bylo spíše na škodu než ku pomoci.ˇUnava a kolaps sil a únavový syndrom jsou různé věci.A při syndromu nemá člověk sílu ani myslet,neřkuli konat.Vidíte sami,že bych opravdu ráda pomohla ,ale ta paní nemá sílu mi ani odpovědět.A věřte paní Asketko,že v tom momentu se člověk memá rád ani trošičku.Ale máte pravdu v tom,že kdo se má rád takový jaký je a umí přijmout i své chyby a nedostatky jako svojí součást,má napůl nad životem vyhráno.Jenže je stále spousta lidí,kteří si myslí že sebeláska je sprosté slovo.Bohužel,byly jsme tak vychovány.Hlavně my ženy střední a starší generace.Ale je potřeba si uvědomit,že člověk co vyzařuje a co do světa posílá ,jako zprávu o svém já,to dostává zpět.Ale to je na jiné téma nežli únavový syndrom.Vám všem co únavou trpíte z jakékoliv příčiny bych doporučila opravdu dodržet pitný režim a pro případ krize mít připravenu mateří kašičku,která přinese úlevu.

 
Asketka
19 příspěvků 03.12.10 19:39
To máte pravdu,

když je člověk dole, vidí všechno černočerně. Je moc dobré, když v tu chvíli má někoho, kdo mu vytrvale opakuje, že to tak není. Tyhle stavy mívá moje snacha a je to opravdu věc těla, důsledky nepřiměřené námahy nebo nějakého stresu. U ní, protože na to má důchod od mládí, to jsou situace, které běžný člověk zvládá normálně. A to jí taky hodně trápilo. Od té doby co se známe, tak mi v těch chvílích volá a vždycky se to podaří trochu zmírnit tím, že si o tom promluví. Nejhorší je, když je s tím člověk sám a když si to ke všemu ještě vyčítá.

Asi tak po roce a půl mého vlivu mi jednou zavolala a jako obvykle popsala všechny černočerné myšlenky a smutky - a na konec dodala - tak nemůžu nic jiného dělat, než sedět tady a chválit se, jak jsem hodná, šikovná, statečná, že jsem vůbec vstala a že piju čaj. To mě nesmírně potěšilo, vždycky jsem jí totiž tyhle věci říkala já - a ona se to fakt časem naučila.

Podle mě je hodný člověk, který vás má rád základ zdraví.

 
Bábina
1450 příspěvků 04.12.10 10:20
Únava

To je dobré.Chcete si otestovat své pokroky?Vezměte do ruky zrcadlo,koukněte se sama sobě do očí a oslovujte se jménem jako 2 osobappř.Anničko ,ty jsi tak báječná,jedinečná a statečná holka,já tě za to mám strašně ráda a prosím Tě odpust mi,že jsen se chovala tak divně,ale nebylo mi dobře.Stále se dívejte sobě do očí a ještě několikrát opakujte:odpouštím ti a miluji te Aničko(nahraďte Vaším jménem.Dělejte to tak dlouho,pokud si neuvedomíte že ta žena v zrcadle jste Vy a že odpouštíte sama sobě a přijímáte se taková jaká jste a to bez výhrad.Moji hosté si na tuto terapii už musí nosit svoje zrcádku.Málo kdo se má totíž tak rád ,aby si to dovedl říct nahlas sám sobě do očí.A já pak uklízím střepy.Pokud se člověk dokáže přímat s láskou takový jaký je,přestanou ho trápit různé blbosti a soustředí se na důležité věci.Můžete své snaše pomoci tak,že jí budete dělat zrcadlo a dávat jí osobně odpuštění.Ale to nepatří na tuto stránku.Zdravím všecny a přeji hodně sil.

 
Javosa  11.04.11 21:33
Únava

Dobrý den, také zápasím s únavou již delší dobu, a k tomu mám i jiné potíže. sam nevím, kdy přesně vše začlo, ale asi před třemi lety , kdy jsem prodělala neštovice(je mi 35 let). Po nich jsem byla dlouho unavená. nasadila jsem si vitamíny. V létě mě začínali pálit oči, hlavně když jsem vyšla na sluníčko. Pak se přidával kašel, bolesti kloubů, kašel a rýma se mi stále vrací,(asi po dvou měsících), mívám zvýšenou teplotu, ne každý den, jen po zátěži, nebo při nachlazení. V loni únava byla snad nejhorší, už dlouho se mi motala hlava, takové divné stavy, závratě, jiné vnímání. A potom mě bolelo úplně vše. To bylo v loni na jaře, asi dva měsíce, trošku to ustoupilo, ale bolesti zůstali, hlavně v končetinách, nejvíce v rukách, obě zápěstí a předloktí. Po dovolené, se mi trochu ulevilo, lae za pár dní v práci začali bolesti znova a měla jsme v rukách křeče, bylo to hrozné, nemohla jsem ani příbor v ruce udržet. měla jsme v hlavě jedno, musíš jíst, máš dvě děti a potřebují Tě…i tak jsme shodila deset kilo. Připadala jsem si totálně vyčerpaná, jako kdybych spadla z nějaké velké výšky na zem. Potíží a příznaků bylo mnohem víc. U doktorů si připadám většinou jako simulant, a známý mi říkali, že je na mě vidět, že jsem hodně unavená, měla jsem tmavé kruhy pod očima.
Od podzimu mám 4 antibiotika, od léta jsme v prac. nesachopnosti. Pan doktor mi teď řekl, že mám fibromyalgii, na plicním mám zjištěné astma, ale alergii nemám žádnou. mám i oslabenou imunitu. Myslím, si, že za vším je hlavně nějaký vir, ale z rozborů mi nic nenašli. k tomu málo spánku…trhané spaní s dětma, oba mají Adhd a dost dlouho se budili, dcera i 15× za noc. Syn zase bývá často nemocný, jeden rok jsme spolu takto promarodili celou zimu, asi 3× jsme tenkrát měla antibiotika, i on. K tomu hádky s manželem a jeho matkou, kteří mi tím hodně přidali.
Teď mi je mírně líp, jen mám opět kašel, píchá mě v krku a hučí mě v uších. Léky užívám antidepresiva, analgetika, teď zas i antibiotika. A vitamíny. Jinak nevím co dál, lékaři mi tady moc nepomáhají(podle nich mám vše somatického rázu). Je to boj, nejen lékaři, ale ani doma mi moc nevěří, a to je na tom to nejhorší.

 
Javosa  21.04.11 16:50
Fibromyalgie

Ahoj, má fibromyalgii, souvisí to i únavou, nevíte někdo, co s tím?.
Jaké třeba bylinky, alternativu. Díky

 
Fibromyalgik  19.05.11 17:04
Fibromyalgický syndrom

**Chronický únavový syndrom, potíže s pamětí a bolesti na různých místech těla jsou základní příznaky Fibromyalgického syndromu.
Jde o velmi rozšířené onemocnění CNS.

 
Jahala
1 příspěvek 10.04.12 14:30
Fibromyalgický syndrom

ahoj, taky mě trápí zde popisované potíže. tak by mě zajímalo co s tím? Dá se to léčit, nebo je na to nějaká bylinka?Jarka

 
ladkaa  10.01.13 17:20

Já na únavu užívám brainstart. Sestra říkala, že jí to zabírá při učení, obsahuje totiž guaranu i ginko…lépe se pak soustředí a není unavená a já jsem taky velice spokojená.

 
Jeny12  23.03.13 20:52
syndromy

Dobrý den, chtěla bych svým příspěvkem projevit účast s lidmi, které trápí jakýkoliv typ únavy a vyčerpání a to bohužel z vlastní zkušenosti. V roce 2011 se mi obrátil život naruby. Ještě před tím v předvánočním čase, jsem pociťovala hroznou únavu v práci i doma, nachlazení, atd., ale to víte, konec roku, inventury, uzávěrky, přece nemůžu jít marodit!(dnes vím, že právě to jsem měla udělat bez ohledu na zaměstnavatele a rodinu).V lednu 2011 se mi po úporných bolestem objevil pásový opar, ale říkala jsem si:„v dnešní době to má skoro každý i moje matka ho měla, tak to přece nebudu dramatizovat“ a tak jsem nafasovala antibiotika a chodila dál do práce. Po přeléčení se opar ztratil a následující únavu jsem přičítala blížícímu se jaru(další chyba!).V červnu toho roku se opar vrátil, tak to jsem si už vzala PN, jenže po 14 dnech jela kolegyně na dovolenou, takže jsem se musela vrátit zpátky do práce. Pořád mi totiž nedocházelo, jak mi tělo těmi opary dává výstrahu, že se děje něco špatně. V září se objevily opary znovu, ale tentokrát na více místech a od září do prosince jsem je měla všude,(hlava, prsa, krk, třísla, nohy, břicha)sotva se jeden ztrácel, druhý se už vyséval, tu bolest nepřeji nikomu kromě posudkové komisy, ale k tomu se ještě dostanu. V březnu 2012 jsem konečně nastoupila do práce, jenže se vrátily pocity únavy a stupňovalo se to až k tomu, že třeba po 2 hodinách v práci jsem si musela „odložit tělo na podlahu“,protože jsem nebyla schopna se udržet vyčerpáním ani na židly. V té době mně přestal zajímat chod domácnosti, naštěstí syn 17 a dcera 22 si funkce rozdělili, protože manžela to vůbec nezajímalo, on přece vydělává peníze!!Obrátila jsem se opět na svého neurologa, který mě léčil i s těmi opary, protože na infekčním jsem pro ně nebyla dost zajímavá! Ten to uzavřel jako povirový únavový syndrom, přestože na imunologii tvrdili, že mám vše v pořádku. Skončila opět na PN s tím že si musím přes prázdniny pořádně odpočinout, jenže přišlo září a můj stav se natolik zhoršil, že mi dělalo problém dojít vůbec na záchod a něšlo se donutit otevřít pusu, abych něco snědla. Přidaly se k tomu i psychické problémy, takže jsem skončila na lůžkové psychiatrii.Po 3 měsících díky tomu, že tam nic neděláte a navíc vás nacpou lékama, mi bylo líp, ale když jsem byla o víkendech na propustce doma v neděli jsem se nemohla dočkat, až se tam budu moct vrátit. Psychiatr i psycholog po všech možných vyšetřeních i testech rozhodli, že si musím požádat o invalidní důchod (plný).Větší aroganci s jakou jsem se setkala na LPK, jsem snad nezažila. Rozhodli, že podle Dg. mám nárok na I. stupeň a vůbec je nezajímalo vyjádření z psychiatrie, ani neurologa ohledně Ú syndromu ani to, co jsem jim říkala já. Během posledních 14 dnů se mi zhoršily úporné bolesti celého těla, paměť, zrak, závratě. Ráno jsem tak unavená, že se mi nechce ani vstávat. Byla jsem tak zoufalá, že jsem se s pláčem obrátila opět na svého neurologa a podle toho co jsem mu popsala diagnostikoval chronický fibromyalgický syndrom ještě k tomu únavovému. Nastavil léčbu, tak snad se mi uleví, jinak nemám chuť žít při vědomí, že mi není ještě 50,jak bych to dlouho měla vydržet. Na LPK se budu odvolávat. Chci proto vzkázat všem, kteří mají podobné příznaky, řeště to dřív než bude pozdě!!Ten kdo to nezažil nemá vůbec představu o tom, co člověk prožívá. A HLAVNÉ SE NEŘIĎTE RADAMI TYPU,– S ÚSMĚVEM JDE VŠECHNO LÍP, POZITIVNÍ MYŠLENÍ, LÉKY NA POVZBUZENÍ PŘI UČENÍ, ŘÍKAT SI POŘÁD DOKOLA JAK JSEM ŠIKOVNÁ A STATEČNÁ, JÓGA A JINÁ CVIČENÍ A NEPOMŮŽE ANI TO ŽE MUSÍM. Ten kdo má skutečně nějaký z výše jmenovaných syndromů se těmito radami v žádném případě nedá do kupy. Já jsem byla vychovaná v tom, že musím podat vysoké výkony a tím jak jsem jela se to ode mne nakonec i očekávalo. V práci jsem bývala i 9hodin-stres, k tomu jsem měla vedlejšku, víkendy dřina na chalupě, doma z důvodů alergií na lepek, mléko atd.,náročné vaření,2× týdně Pilates,1× posilovna, procházky se psem a tělo jelo celou dobu na doraz, později si vyčerpalo všechny zásoby a hlavně jsem neposlouchala jeho výstrahy. TAK PROSÍM VÁS NEDOPADNĚTE JAKO JÁ!!! :-(

 
ozdravi
15 příspěvků 17.03.15 07:51
Jak na únavu

Chcete se léčit nebo uzdravit? Chcete se zbavit únavy? Vyčistěte si tělo, protože když je zatíženo těžkými kovy a různými viry, bakteriemi, plísněmi, močovinou v krvi tak se chová tak jak se chová. A neberte k čištění ale v žádném případě chemické prostředky, které zatěžují organismus ještě více. Je třeba použít čistě přírodní prostředky, které skutečně odstraní problém související s Vaší únavou. Obsáhlé vyvsětlení zašlu na mail i s krátkým videem jak si krev vyčistit a co je na to nejlepší. antoniejulie@sez­nam.cz

 
Makula88  25.06.15 13:07

Ahoj, na tohle jsem začala brat hořčík, i doktor mi jej doporucil a v lekarne mi pani doporucila jaky presne brat

 
NataliaBub  29.06.15 20:59

A v jakych tabletkach nebo jak jej beres? Taky jsem se byla na nej zeptat v lekarne a pani mi doporucila Magnesium b-komplex

 
peterja620
29 příspěvků 30.06.15 08:12
Jaká tabletky na únavu

Neberte žádné tabletky na únavu. Kupte si pramenitou vodu Magnézia, která obsahuje hodně hořčíku. A pokud Vám ani to nebude stačit napište a doporučím Vám čistě přírodní prostředky proti únavě. A přečtěte si tento rozhovor pro zajímavost

http://czwww.zdravi4u.cz/…vaji-k-lidem

http://magazin.biooo.cz/…e-od-plisni/

 
Marti88  30.06.15 19:05

Nevim jak ostatnim, ale me treba pouze voda Magnesia nestacila, potrebovala jsem neco vic, to clovek pozna

 
Maarťaa11  28.10.15 21:56

Mě v poslední době už nepomáhalo při učení skoro nic. Učila jsem se tak hoďku a byla jsem hotová. Zkusila jsem tyčinky brainer co jedla moje kamarádka a ty mi docela pomohly. Učila jsem se po nich i několik hodin :)

 
bačovice  31.10.15 20:50

To jsou tyčinky co koupím normálně v lékárně? Taky bych potřebovala nějak pomoct při učení, protože už toho je na výšce jaksi hodně. Jsou jaké mají prosím složení, jsem diabetička, tak jestli je můžu?

 
Maarťaa11  01.11.15 18:13

Myslím, že v lékarně na koupení nejsou. Já si je objednávám na ***. Co se týče cukru, tak jsou slazené umělým sladidlem, takže vadit by podle mě neměly. Výšku chápu, je to otrava to učení a přípravy někdy.

Editace adminem 3.11.2015 - odstranění odkazu

 
Bačovice  02.11.15 09:17

Aha, já jsem se dívala, že mají ma *** i nějaké kolageny. To bych mohla koupit rodičům k Vánocům. :)

Editace adminem 3.11.2015 - odstranění odkazu

 
Maarťaa11  23.11.15 12:20

Jojo ty mají taky. Já jsem koupila příteli k Vánocům, má problémy s bolestí ramen. Doktor mu nic nezjistil a doporučil ať si koupí výživu kloubů. Tak uvidím :)

 
Bačovice  24.11.15 17:26

Já už je mám doma k těm Vánocům našim. Vzala jsem si pro sebe nějaké tyčinky na únavu, ale zatím jsem si ještě nedala.

 
Maarťaa11  28.11.15 00:47

Mě chutnají, uvidíš jak budou tobě.

 
anawak  07.12.15 19:30

Dobrý den mám také velké problémy s unavou mužete mi prosim napsat nějake ty přirodni připravky. Děkuji :) Petr

 
Lucinaa1  17.03.16 17:54

Nejlepší na trhu na ůnavu je sky dog na vitabody.cz, kupupovala jsem ho tam před zkouškovým a super, vydržela jsem před zkouškou celou noc a dost je narychlo naučila.

 
kaťavolna1  18.03.16 14:33
únava

Tak já užívám na únavu, dodání energie, ochranu srdce Coenzym Extra, který je komplexní, tím že obsahuje 4 složky - Q10, Vitamíny B1,E, omega 3 pufa.. pro moje starší tělo už je to potřeba - jsem s ním naprosto spokojená a neměnila bych :palec:

 
Zanettka86  20.03.16 10:04

Já jsem nikdy před zkouškou nevydržela se učit celou dobu a potom i celou noc, nepůsobily na mě energy drinky ani kafe.

 
Lucinaa1  26.03.16 15:59

Tak si zkus koupit tablety co mám já. Ty jsou super.

 
Zanettka86  30.03.16 11:32

Na vitabody.cz ho mám koupit? Možná ho budu potřebovat v práci.

 
Lucinaa1  30.03.16 22:44

Ano tam si ho kup. Uvidíš, že budeš nastartovaná po nich.

 
Zanettka86  31.03.16 15:58

Objednáno, tak uvidíme, jestli bude tak působit i na mě.

 
Lucinaa1  28.05.16 04:22

Tak napiš hlavně. Jestli ti z vitabody.cz chutnaly a hlavně působily.

 
Zanettka86  29.05.16 15:51

Jasně napíšu neboj. Zítra by měly dorazit, tak vyzkouším, protože budu muset vydržet být celou noc vzhůru.

 
Lucinaa1  30.05.16 01:25

Tak se budu těšit na reakci. Podle mě budou šlapat na jedničku :)

 
JA-1234  13.07.16 05:48
Unava-CFS

Ziji v CALIFORNII, pisi bez diaktritiky, je mne 81 roku!!- STARENA. (pisu rada foneticky- jinak cesky este umim). Na tuto hnusnou nemoc leceni neni (chronicky unavovy syndrom-v tele je virus – herpesvirus), a zpusobuje chronicky zanet mozku a mozkomisniho kanalu).
V anglictine: ME/CFS- Myalgic Encephalomyeli­tis/Chronic Fatigue Syndrome. Chronic fatigue syndrome causes debilitating and constant fatigue that persists for six months or more, is difficult to diagnose. Having depression along with CFS is common and can make CFS symptoms worse.
Ja nemam ani tak moc unavu jako silenou nezvladatelnou O S P A L O S T Usinam ve stoje.
Zabejva se tu tim vyzkumak (Stanford), a sem tam evidovana. Delaji se jen pokusy, beru uz asi 2 mesice anti-virovy lek (**) a upozornili mne, ze leceni je zdlouhavy. Cetla sem ze to muze trvat 1-2 roky (je to podle toho jak to ma clovek dlouho- mne to zacalo asi tak pred 4 roky- a postupne se zhorsovalo). Popisujou, ze positivni vysledek je asi 70%. Bolesti a kopec jinych priznaku mne uplne presly po uzivaji SILNYCH probiotik. (Beru **, ale je to silene drahy- platim okolo $100 mesicne). Bolesti v krku uplne odesly. Radim nepouzivat zadny pharmaceuticky leky!!! Od doktoru na hony utikam.
Co jim? Studuju vsechno mozny- JEN alternativni. Delam vsechno mozny “pro ZDRAVI”, a furt chcipu. Snazim se jist organicky (cesky ekologicky). Zadny MLIKO (je to svinstvo- uz davno tu rikal jeden cinskej doctor, ze “mliko patri jedine telatum” a ze clovek je jedinej tvor, kterej pije mliko v dospelosti). Piju jen kozi mliko! Zadnej CUKR (cukr je ten nejvetsi jed). Sladim jen se Stevia- cukr z korene rostliny- prirozeny, ne rafinovany. Aspon dve kiwi denne (jedno kiwi ma tolik Vitam C jako 5 pomerancu). Z masa jedine organicky kure (jist radsi min ale lepsi- ekologicku kure, to je to nebe a dudy). 5× tydne brokoli- (u vas brokolice).
Banany jenom ORGANICKY!! Byla sem v Costa Rica a videla ty hruzy!! (Zeme stredni Ameriky jsou jediny na svete co nemaj zakazany DDT, a banany tam rostou celej svůj zivot ve takovych velkych- modrych pytlich, plnych DDT. Zamestnanci plantazi maji rakovinu, neplodnost… “Svinak pan DOLE”- jen bohatne). Tam sem si tenkrat rekla „radsi pul bananu, ale organickyho“ RADA- absolutne nedavat detem neorganicky banany!!!
Priznaky mam ty samy co vetsina lidi: nesnasim svetlo, hluk (jednou tejdne sem prijdou zahradnici a z tech jejich stroju je mne nanic a musim si sacpavat usi). Lekam se jak xy … (moje sousedka za zdi treba jen kejchne a ja se leknu- nebo kdyz zazvoni budik …). Nemuzu nic zpocitat (na pr. secitat, spocist dny z kalendare, vek- narozeni lidi..), ale pri tom si treba pamatuju Pythagorovu vetu (jde vo pamet kratkodobou). Jsou to nepochopitelny hruzy- nemuzu ani cist. Horor je kdyz musim nekam zavolat. Soustredeni je problem, pamatovat si co mne kdo rekl.(po kratkym tel hovoru se zhroutim- to je vsechno z toho zanetu mozku). Jedinou zabavou je mne chytrej telefon- ctu na nem denne zpravy, ktery jsou stejne na h…..
Furt rikam ze kdyby mne nekdo videl nabidnul by mne pistoli.

Edit admin - reklama

 Váš příspěvek