Svědění těla v zimě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kopretinkazkrkonos
5 příspěvků 21.02.11 12:54
svědění těla v zimě

Dobrý den, pročítám si Vaše komentáře a zajímal by mě Vás názor na svědění těla.Jsem těhotná…ale to svědění mám pokaždé v zimě,svědí mě nohy ruce břicho,byla jsem na odběru krve na jaterní testy a jsou v pořádku.Min.týden mě doktorka přeléčovala kvas. infekci po návštěvě bazénu.Nechci moc jíst léky a mazat kortikoidy a proto hledám radu u Vás.Mohu?Za případnou radu děkuji.

Reakce:

Bábina
1450 příspěvků 21.02.11 20:57
Svědění

Udělala jste dobře,že jste zadala i diskusi,víc hlav víc ví.Zadejte si sledování mailem.Budeme to sledovat spolu.

kopretinkazkrkonos
5 příspěvků 22.02.11 08:07
svědění

chtěla jsem napsat pouze Vám, ale nepustilo mě to…proto jsem otázku zadala i sem.Jsem tu nováček…děkuji moc.S Vaším dovolením bych Vaši odpověď okopírovala i sem , třeba se bude hodit i ostatním… :-)

Bábina
1450 příspěvků 22.02.11 08:50
Svědění

Ale samo zřejmě.To není žádná tajnost.Ale na soukromou strámku musíte mít registraci a klepnout někde na mojí obálku.Bohužel,moje časové zaneprázdnění mi nedovoluje běhat po diskusi.Děkám jen věci která mám rozpracované a soukromou stránku. ale máte pravdu,že by to mohlo zajínat i další jen to okopírujte.B :-D

kopretinkazkrkonos
5 příspěvků 22.02.11 11:01

Rada od Bábiny