Šumění v uších

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
JindreX
6 příspěvků 06.07.10 20:40
Sumeni v usich

DObry den,chtel bych se vas zeptat.Ja jsem mel pred 4 dny nachlazeni a rymu mam doted a zaclo mi nejak sumet v obou usich,ale usi me neboli.A chci se zeptat jestli to je s toho nachlazeni nebo ne,a co mam na to pouzit za lek.Diky

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Dr.House
622 příspěvků 08.07.10 21:31

nejlépe uděláte když si zajdete na ORL ambulanci.
:wink:

 
JindreX
6 příspěvků 09.07.10 22:11

A myslite ze to bude v poradku?Jakoze to sumeni jestli se spravi?

 
Dr.House
622 příspěvků 10.07.10 08:57

já Vám to takle nemůžu povědět, páč jsem Vás neviděl a pořádně neznám anamnézu a příčiny. Takle Vám opravdu těžko pomůžu, nezlobte se.

Tam Vám řeknou více, udělají Vám vyšetření, které já Vám přes diskuzi udělat nemohu.
Nejspíš Vás pošlou na audiometrii - tam se zjistí jak slyšíte, fyzikální vyšetření pohledem - lékař se Vám koukne do uší. Tam Vám zjistí co Vám to vlastně je a nasadí léčbu. ví Vám bohužel neřeknu. :-?

 
Bábina
1450 příspěvků 12.07.10 16:57
šumnění v uších

A když vám OLR nic nenajde,zajděte na neurologiji,může to být od zablokované páteře.Preventivně bych začala protahovat OPATRNĚ krční svaly.Cvičení na páteř většinou najdete volně v každé čekárne u lékaře.Tedy brožuru jak cvičit.

 
JindreX
6 příspěvků 23.07.10 12:52

Tak.Zasel jsem na usni,dala mi leky Ibalgin a Floridan,udelala mi 2× audiogram ale moc se to nezlepsuje,rikala ze pockame 20 dni.Poradte,je tohle dobry postup?

 
Bábina
1450 příspěvků 23.07.10 13:56
Šumnění v uších

Nejsem znalá postupů léčby olr,tak moje rada je opravdu asi počkat,jen nevím co tam dělá Ibalgin.Vy máte bolesti?Nebo horečky?Ale uvědomte si že tato léčba je běh na dlouhou trať a taky nemusíte cíle dosáhnout,Já bych radila vydržet ,a když se nic nestane ,šla bych dál.Tj rengen krční páteře ,neurolog atd.Ale připravte se na to,že to nepřestane ani dnes večer,ani zítra ráno.Vydržte a pokračujte, dokud se ta zrada nenejde.Lékaři také nejsou jasnovidci,také musí hledat a pátrat.A vy můžete hledat a pátrat,kdy a za jaké situace to začalo.Možná by to lékařům to jejich pátrání ulehčilo.Přeji ,ať se vám to brzo povede odstranit a hezký den.

 
JindreX
6 příspěvků 24.07.10 16:15

To sumeni me zacalo presne v ten den co jsem byl nemocny, mel jsem rymu a zanet hrtanu, takze aji kasel atd,takze to zacalo asi z toho. A nekde jsem slysel ze kdyz to ma nejakou pricinu tak se to da 100% vylecit. Nezbyva mi nic jineho nez cekat co se stane. A nejsou leky primo proti tomu sumeni?

 
Bábina
1450 příspěvků 24.07.10 16:43
ˇšumění v uších

A no slyšel jste dobře,problémy s ušima vzniklé po nemoci se dají odstravit,ale chce to trpělivost.Jesli jsou léky ,to nevím.Já se zabývam bilinkami.A z těch vám mohu poradit 2-3× denně několik kapek z Aloe stromovitá nebo netřesku střešního s kapkou oleje,ten na vaření stačí.Výborně se také osvědčují ušní svíčky,ale to bych doporučila aby vám to udělal někdo,kdo se tím zabývá,Dělají to i některá kosmetické salony.Také pomáhá propolis na vatičku a tampony na noc zasunout do ucha.V bilinách je ještě mnoho jiných roslin které můžete používat,ale těžko je jako laik budete schánět.Pokud seženete kapky v lihovém ředění tak kapat jen na vatičku.Bude to dlouhá cesta,ale určitě ji zdoláte.Držím Vám palce.A pokud by to nešlo,ozvěte se ,sice se mi na dálku bez toho abych vás viděla dělá hůř,ale nebojte,na něco zase příjeme. Přeji ať se daří

 
JindreX
6 příspěvků 24.07.10 17:38

Mam doma lih 60%, takze kazdy den pred spanim si ho mam davat na vatu do uch? A nemuze to ohrozit kdyz tu vatu tam budu mit 8 a vic hodin?

 
Bábina
1450 příspěvků 24.07.10 18:01
Šumění v uších

Prosím čtěte celý článek,ten lih ani do žaludku ani do uší.Některé bylinné kapky které vám doporučuji ,jsou louhovány v 1% lihu.To pak na vatičku do ucha.Jiný,líh si lijte úplně někam jinam.Až se totálně zlámáte,pak vám už žádné šumění v uších vadit nebude.Ty bilinkové kapky koupíte v bylinkářství.Nebo raději počkejte co vám dále poradí vaše lékařka,ať vás s vaším přístupem k věci nemám na svědomí.

 
annetta  25.07.10 13:38

nevím jestli vám dobře poradím,ale vyzkoušet se má všechno, je to vyzkoušené na mém známém kterého šumění v uších trápilo dlouho a on sám si přišel na to ,že když se koupe ponoří celou hlavu i uši do teplé vody, že bolest po pár koupáních zmizela, dodnes se ale nezjistilo z jakého důvodu mu v uších šumělo

 
Bábina
1450 příspěvků 25.07.10 15:19
Šumnění v uších

Nevím,tohle jsem nikdy a nikde neslyšela,ale třeba to opravdu může fungovat.Jenže u pána,který se mně ptal,jestli může použít 60% líh,když jsem psala,že některé kapky jsou louhované v lihu::::Aby se nám neutopil,pak by ho to opravdu přešlo.Nic ve zlém,je to protivné,já vím.Mně začne pískat,když hnu špatně hlavou,protože mám problém s páteří.Ale JindreX bych radila mírnější postupy,protože už je v léčení u OLR.Ale nápad by to byl.

 
VerUnka16  29.07.10 13:07

Dobrý den!!..mám podobný problém..už skoro týden jsem nachlazená.Bolí mě v krku,mám kašel a pobolívá mě hlava.K tomu mi včera začalo v uších šumět až hučet.A dneska k tomu všemu mi přibyla mírna bolest nohou a ledvin.Nevíte o co se může jednat?.Bojím se, že jsem nějak vážněji nemocná.Na internetu jsem se dočetla, že za šumění v uších může aji rakovina:(

 
Bábina
1450 příspěvků 29.07.10 13:29
Šumění v uších

Samozřejmně šumění v uších se projevije pří různých potížích,Zánětu středního nebo vnitřního ucha,Při poruše tělísek,které udržují naší rovnováhu,při poškození páteře a různých jiných nemocech .Ale u Vás to bude asi záviset s právě probíhající nemocí.Proto se podívejte na rady napsané výše.A pokud opravdu máte obavu,není třeba se trápit,od toho jsou lékaři,aby vám řekli co to je .Ale opravdu nevím,že by při rakovině šumělo v uších.Přeji rychlé uzdravení a hezký den.

 
Bábina
1450 příspěvků 29.07.10 13:31
Dodatek

Najděte si na stránkách jak léčit chřipku a myslím,že váš problém bude odhalem a Vám bude pomoženo.

 
VerUnka16  29.07.10 15:09

děkuji Vám za odpověď.Aspoň trochu mě to uklidnilo.Zítra si zajdu nejspíš k lékaři a uvidím co mi řekne.Hezký den!

 
Bábina
1450 příspěvků 29.07.10 15:17
Šumění v uších

Rozumný nápad.Pokud je to virové, mohla by jste nakazit okolí a v tom jak to popisujete Vám postel určitě neuškodí.Když budete potřebovat poradit bylinky,tak se ozvěte.Přeji rychlé a úplné uzdravení.

 
VerUnka16  30.07.10 13:21

Tak dneska jsem byla u doktorky.Řekla mi, že mám zarudnutý bubínek a dala mi na to nějaké kapky. Přišla jsem domů hned jsem si kapla do ucha a šumění se ještě zhoršilo.Je tohle normální? Jinak přeji hezký den!

 
Bábina
1450 příspěvků 30.07.10 14:09
šustění v uších

Může to být reakce na kapky,vydržte ještě několik dnů, protože to může být průvodní jev léčby.Ale já takové případy řeším peroxidem vodíku 3%.Zakoupíte v lékárně.A kapat 3× denně.Strašně to lechtá v uších,připravte se na to.Ale vyzkoušejte to až tehdy,když léčebný postup vašeho lékaře se mine účinkem.Ale až vám odezní nachlazení tak myslím ,že vše bude zase OK.

 
Dr.House
622 příspěvků 03.08.10 17:06

zdravíčko: do uší rozhodně líh ne, opil byste Váš mozek…

pořidte si peroxid vodíku 3% ten si nalijte do ucha ( v přiměřené dávce, nechte vyšumět…popřípadně si pořidtě oftalmo-framycoin…a ejhle, možná se toho šumění v uších zbavíte po Vaší nemoci, která to způsobyla..tipoval bych na přechozenej zánět středního ucha??? :-)

 
Bábina
1450 příspěvků 03.08.10 17:34
šumění v uších

Ten pán s tím lihem mně taky dost vyděsil.Já měla na mysli bylinkové extrakty,které jsou louhovány v ředěném lihu asi nula,nula nic a on vyjede s 6O%.Někteří lidé ,jsou zvyklí číst začátek a konec,prostředek považují za zbytečnost.Taky jsem ho hned zarazila.Ale obešel mně mráz,jestli svůj nápad už nevyzkoušel.

 
VerUnka16  04.08.10 17:32

U paní doktorky jsem byla minulý pátek, dala mi kapky na zarudlý bubinek s tím, že šumění přestane. Dneska je středa a stále mi šumí až hučí v uchu.Takže kapky moc nepomohly a zítra jdu znova k doktorce.:-(

 
Bábina
1450 příspěvků 04.08.10 17:48
´ˇSumění v uších

A ta rýma a kašel Vás už přešly?Na dálku těžko mohu něco říkat,a pokud jste v péči lékaře,nemohu do jeho lečby zasahovat.Ale protože to může mít mnoho různých příčin,pokud bubínek bude OK,zajděte si na neurologii,protože to může být i od krční páteře.Ale paní doktorka do vašeho ucha na rozdíl odemně vidí.Léčba šumu,bývá běh na dlouhou trať,tak vytrvejte a žádejte všechna dostupná vyšetření.Ale podle mně je prvotní vyléčit to nachlazení,kde to všechno začalo.Když si kliknete na Babské rady,tam najdete jak nachlazení vyléčit.Držím palce.A dejte vědět co ten bubínek udělal.A ještě mi není jasné léčíte obě uši,nebo jen jedno?

 
VerUnka16  04.08.10 19:33

Rýma a bolest krku přešly už dávno a teď už jenom lehce pokašlávám. Vím, vím je mi jasné, že na dálku se špatně léči. Zítra jdu k té doktorce tak Vám napišu co a jak s tím bubínkem. Jo a léčím se jenom na levé, pravé ucho mám v pořádku.

 
Bábina
1450 příspěvků 04.08.10 19:59
šumnění v uších

V tom případě ,podle mně,je to věc,která by se měla časem zvládnout.Pokud to nejsou obě uši ,bude to zřejmě následek nachlazení a možná i vpáčený bubínek od rýmy.Dejte vědět, až příjdete z ušního.Ale starosti o sluch můžete pustit z halvy.Je to nepříjemné,ale nic Vám podle mně nehrozí.Chce to je trochu trpělivosti,jako každá nemoc.Držím palce.Dobrou noc.

 
VerUnka16  05.08.10 07:27

Děkuji moc za podporu.Snad to bude tak jak říkate. Ale nejhorší na tom je, že mi je teprv 16 let mám prázdniny a od mala trpím syndromem bílého pláště. Sice doktory obdivuju, ale z každé návštěvy u lékaře mám už den dopředu strašné nervy:( Za chvilku jdu k té doktorce tak pak dám vědět co a jak jsem se dozvěděla. Hezký den!

 
Bábina
1450 příspěvků 05.08.10 09:58
Šumění v uších

O těch pláštích si napíšeme později,to se dá odstranit.Řeněte si,že ten PLÁŠŤ Vám neublíží.A pak dejte vědět.Já vím,máte Zkažené prázdniny.Pře­mýšlejte,zda vám do ucha nenatekla voda,při koupání.A jestli ano,bylo to ,slaná v moři,sinicová v rybníku,a nebo koupalištní.
A Vy Dr Housi,styďte se,dělat si šoufky z nešťastné holčiny.Vám by se zvrtnutá dovolená taky nelíbyla.

 
VerUnka16  05.08.10 11:03

Tak jsem se vrátila od doktorky. Řekla mi, že si mám stále kapat ty kapky co mi předepsala minule jmenují se Otobacid a že hučení by mělo přestat. Mám prý být trpělivá a nedělat si zbytečné starosti. Prý kdyby to bylo vážnější tak by mi nehučelo v jednom uchu ale ve dvou. Taky mi doporučila, že při kýchání si mám zacpat nos:D..že to taky pomáhá, tak uvidím:D
Z koupání to asi nemám, byla jsem zatím jenom jednou na koupaku jinak nikde.
Njn Dr. House to připadá nejspíš směšné, kdyby byl na mojím místě tak by věděl jaké to je.

 
Bábina
1450 příspěvků 05.08.10 11:26
Šumění v uších

Dr HOUse je děsný šťoura a bylo to spíš míňeno na mně nežli na Vás,Jinak je to docela chytrý chlap.Určitě Vás nechtěl naštvat.A jestli chtěl,tak neukažte že se mu to povedlo,scválně.Od paní doktorky jsou to dobré zprávy.Podle toho že si máte ucpat nos při kýchání to asi opravdu bude vpáčený bubínek.Proti tomu je cvičení.Ucpěte si nos u zavřete ústa a snažte se vydechnout.Ucí­títe,jako by Vám chtěl jít vzduch ven ušime.Ale nezapomeňte se nadechovat.Trénujte tak dlouho až uslišíte v uchu lupnutí.A kapky kapte dál,aby bubínek zůstal vláčný.Dejte zase vědět jak to pokračuje.A ne­myslete na ucho a užívejte zbytek prázdnin,stejně jich je už pomálu.Bábina o­sobně

 
Dr.House
622 příspěvků 05.08.10 12:14

jo jasně…ten plášť vás nekousne…vážně ne…zkoušel jsem to …a nehýbe se…

nepříjde mi to směšné, jen fascinující…

ten otobacid co vám doktorka předepsala je fajn, akorát si k tomu z vlastní vůle pořídte peroxid vodíku, myslim že jsem to už někde psal, a nerad bych se opakoval…

ale jo…směšný by bylo vás vydět jak kycháte či zýváte se zavřeným nosem…:-) nic ve zlým…:-D

Ano, a tréning od Bábiny je velmi skvělej…hlavně se nezapomente nadechnout a včas vydechnout…obojí by bylo blbý…u toho prvního se udusíte a u druhýho vám mozek vyletí na lustr , když budete moc tlačit…
tak…někdo další s rýmou třeba??

 
Bábina
1450 příspěvků 05.08.10 12:28
Šumění v uších

Verunko,tak vidíte,je to rejpal,a protiva,ale chytrý.Ten peroxid jsme psali už oba.Ale kdyby bylo na mně,tak bych to nemíchala.Já jako nelékař,nemohu doporučovat doplnění láčby započaté lékařem.Já mohu doporučit jen podpůrný způsob léčby.Ale když to píše Dr,House,tak mu můžeme věřit a ten kysličník dát zárověň s léčbou od vaší lékařky.Přesvědčila jsem se,že vždycky,tedy pokud nerýpe,ví o čem mluví.A ty jeho vtipy. brte opravdu jako vtipy.Chce Vás rozesmát,to u vpadlého bubínku také pomáhá.

 
Dr.House
622 příspěvků 05.08.10 12:54

Bábino…už stačí…nebo mě snad ještě dojmete…

jo…vždycky vím co dělám…dělám to už léta…:-D

 
Bábina
1450 příspěvků 05.08.10 13:11
Šumění v uších

Jasně Vy léčíte nemoce a bolesti těla.Já pomáhám lidem a snažím se je uvolnit od různých strachů a duševních stresů.Tak se drme každý svého.Dohromady nám to jde lépe,mež když budete strašit tu dívenku.A jinak doktore jděte na svou stámku.B

 
Dr.House
622 příspěvků 05.08.10 17:47

ten plášť vážně nekouše…

jo..budeme si avzájem držet palce..a fandit jí at jí to nepokouše…wau…jak dobročinné :-D

 
Bábina
1450 příspěvků 05.08.10 18:00
Šumění v uších

Doktore,dejte té dívence pokoj,jistě už jste zjistil,že tenhle problém znám,a většinou ho mají na svědomí necitlivý dětští lékaři.Tím se omlouvám všem,kteří mají trpělivost s těmi malými upakánky,které neco bolí.

 
Anonymní  09.09.10 09:38

taky mi hučelo v uších, na ORL nepomohli, nakonec jsem to zanhala ginkgem (GingiMax), nakonec jsou fakt nejlepší bylinky

 
Bábina
1450 příspěvků 09.09.10 09:50
Šumění uší

Dávám Vám za pravdu,ale,pomáhá to pouze v případě,že tinitus je zapříčiněn špatným kravním oběhem.A to by měl dobrý ORL lékař zjistit.Vám držím palce aby jste vždy byl tak úspěšný

 
albana
2 příspěvky 06.12.10 19:18
píská a šumí mi v uších

dobrý Den :) z ničeho nic mi začalo pískat v levém uchu,bylo to k nevyydržení nemohla sem ani spát porom mě daly na pozorování a dali mi kapačky NaCl.. po těch kapačkách mi začalo šumět v uších asi a když jsu spát tak slyším aji to pískání zdá se mi že je to v pravém uchu.. já jsem ležela na páteří na zemi a zničeho nic mě tam střelilo a potom jsem vstala a v pohodě a zachvilku jsem to pískání uslyšela a taky v ten den byl neuvěřitelný vítr a byla jsem bez čepice .. :) Děkuju za všechny rady Albana 15 jo a taky jsem před rokem měla otřes mosku a stou páteří jsem byla jí narovnávat :) :-D pěkný den :wink:

 
Joža Morkovský  15.11.11 17:29
šumění v uších

Hned když měně bylo asi 30,manželka mě v žárlivostní scéně vynervovala až mně něco ruplo v hlavě a od té doby ve dne v noci šumění.Už 50roků šumění tak jak zkysaná polévka šum,šum.
Teď už to asi nestojí zato léčit,ale povím vám ,to vydrží jen koňská povaha.Žijeme ještě oba ,rádam mě asi nikdy neměla,protože děti naváděla ,ani ne ústně ale spíš záporným pohybem těla nebo hlavy.Stýkáme se,protože bydlím jinde.

 
Dr.House
622 příspěvků 19.11.11 11:58

a tenhle rychlopádný scénář z té vaší ,,lovestory,, má zaujmout koho?

 
Joža Morkovský  19.11.11 13:59

Pane doktore House, domnívám se že ta moje žárlivostní lowestory způsobila šumění v uších , a je původu nervového. Léčit se to nedá.Léčit by se měla ona.

 
Dr.House
622 příspěvků 20.11.11 08:58

léčit by se měla ona, ale vy asi taky. protože to, že ona bude někde na psychoterapii nevyléčí vaše šumáky…co třeba zkusit ORL?

 
Wau  15.01.13 10:20
Šumění v uších

Možné příčiny šumění v uchu, nebo uších. Mám osobní zkušenost. V létě mne zatekla voda na koupališti do ucha, nešla vyklepat, tak jsem nad tím mávnul rukou s tím, že to vyschne. Po čase mne začalo bolet v tom uchu a byl z toho bakteriální zánět středního ucha. Klasika dostal jsem ATB, kapky Otobacid. Když jsem to dobral ta bylo vše ok, ale po čase se mne v tom uchu ozvalo pískání různé intenzity a nemohl jsem dýchat tou nosní dírkou, které byl propojen s tím uchem. Když jsem zkoušel profouknout ucho, tak mne to na té straně šlo dost blbě, měl jsem to tam po těch bakteriích zduřený. Dostal jsem antialergické nosní kapky Avamys a mast Trimcolon E(nepamatuji si přesně), no a začalo se to zlepšovat, dále jsem si pořídil RHINO HORN na proplachování a zvlchčení sliznice a balónky Otovent na profukování středouší. No a po čase to odeznělo. Takže to chce trpělivost a chce to zkoušet různé věci, dnes jsem na uši opatrnější a už se v nich nešťourám tyčinkou, ale používám Auricin kapky i spray na čištění. Chce to zkoušet a být trpělivý :D

 
dave_wall  04.02.13 09:35
zbavte se tinnitu

Takže, jak se zbavit šumění v uších! Jednoduše to nejde. Chce to sebedisciplínu, a žádnou sebelítost. 1) gingko biloba, kdo jste jej bral a napsal, že nezabírá, bral jste jej málo, nebo nepravidelně. Chce to alespoň 3 měsíce, 120 mg denně, tj. standardně 3×40mg tableta, denně po jídle. 2) dostatek pohybu na čerstvém vzduchu, denně alespoň půlhodinka čerstvé chůze nebo kolo, víkendy trávit v přírodě, pokud to jde. Upravit jídelníček, málo soli, červeného masa, vepřového, hodně zeleniny (mrkev, listová zelenina), ovoce, cereálie, rýže, kuře, ryby…málo solit, kořenit, pít hodně kohoutkové vody, nepít kávu, alkohol, nekouřit. Denně meditace - hluboké dýchání, alespoň 10-20 minut (pomůže se obrnit proti stresu). Ne - zelený a černý čaj. Pozitivní myšlení. Dostatek odpočinku a spánku. Ano - bylinkové čaje. Když tohle dodržíte, je po tinnitu. Problémem však je, že lidé dnes chtějí věci bez toho, aniž by se sami přičinili, a hlavně rychle - tj., „dejte mi pilulky a zbavte mě šumění“…takhle ale lidský organismus nefunguje, je třeba být trpělivý, klidný, dodržovat výše zmíněné, a ztratí se vám nejen tinnitus, ale zlepší se váš fyzický a psychický stav. je potřeba mít velmi pevnou vůli. v opačném případě se budete stále dokola plácat v bludném kruhu - a to přece nehcete…je to váš život, takže s chutí a optimismem do toho :mavam:

 
dave_wall  04.02.13 09:46

Pokud je však tinnitus spojen s alergií, ev. zánětem eustachovy trubice, zánětem středouší, je třeba zajít za kvalitním ORL lékařem a doléčit :mrgreen:

 
Nextty  14.02.13 16:10
Šustění v uších

Dobrý den, již 5 den mi jakoby šustí v pravém uchu. Nedokážu to popsat, ale je to podobné jako když šustíme šust'ákem. Není to ale pořád. Stejně tak jako bolesti hlavy a bolest toho ucha. Stane se to několikrát za den a pak to po nějaké době přestane, ale nejhorší je to večer když jdu spát. Večer si musim pouštět hudbu do sluchátek abych to neslyšela, ale z toho mě zase drnčí hlava. Ráno se budím celá rozlámaná a bolí mě svaly.(Nevím však jestli je to s tím nějak spojené).Prosím o radu co by to asi tak mohlo být a zda je akutní navštívit lékaře. Nemohu v noci moc spát a jsem neustále v práci, tak nemam čas lékaře navštívit. Děkuji :(

 
Dione  12.03.13 00:17
Šumení v uších

Zdravím, co jsem se tu dočetl, tak bych měl vyléčit tu chřipku a pokuď to bude pořád šumět, budu brát jak napsal Nextty tu gingko bilobu atd.
Děkuji za rady 8)

 
kandík
14 příspěvků 13.03.13 15:07
šumění,pískání v uších

Já mám tinitus už hezkých pár let, byla jsem na různých vyšetřeních-EEG, rtg a MR hlavy, rtg páteře…Ale ani neuroložka ani ORL nezjistili z čeho to je. Nejdřív říkali, že to může být výsledek narkoz(měla jsem jich 6) ale pak řekli, že to je od krční páteře a tomuto já věřím, protože mám celou páteř v hrozném stavu( 2 operace) a u krční už mi ochabují i svaly a nic s tím prý nejde dělat. A pískání v uších mám pořád. :think: :nevim:

 
KESUD  14.03.13 18:15
Uši

Od ledna jsem brala dvoje antibiotika, následně léky z alergologie, kašel nepřestával ani třetí měsíc, lékař vysadil Loristu na tlak, kašel o hodně lepší, bohužel přes týden neslyším na pravé ucho, navíc hučení, šumění, někdy šíleně. Podle ORL mám díky léčenému vysokému tlaku a zvýšenému cukru kornatění cév, po čtvrté infuzi ani náznak zlepšení,
prý připadá v úvahu tlaková komora v Praze a v Ostravě, jinak nic. Používám reiki, jogu prstů, reflexologii, bez výsledku. Prosím o jakoukoliv radu, mnohokrát děkuji.

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek