Unavené oči

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Center
9 příspěvků 27.07.10 18:17
Problem s ocima

Dobry den, mam takovy vetsi problem s ocima. Vzdy kdyz se divam do jednoho mista tak spatne vidim veci kolem. Vidim jako kdybych byl opily, mam pomale a ospale oci. Nevite co by to mohlo byt?

Pred dvoumi tydny jsem mel 5 pulek vodky a od te doby to zacalo, tak mozna tim to muze byt ne?

Reakce:
 
misa16  30.07.10 20:47

Dobrý den,
tatínek měl zničeho nic podobné potíže a zjistili mu cukrovku - jedna možná varianta Vašich potíží.

 
Center
9 příspěvků 30.07.10 22:16

Oh to me nestraste, psal jsem aji na jinou diskuzi a tam mi rikali ze muzu mit virovy zanet jater, je to mozne?

 
misa16  30.07.10 22:25

Dobrý večer, což o to, možné to je. Virový zánět jater, to je, myslím, infekční mononukleóza. A u té jsou ještě další příznaky - celková únava, horečky, nechutenství, nevolnost, zduření uzlin - nepřála bych Vám to, protože kromě léčby na infekčním oddělení v nemocnici (dost často) následuje cca půlroční dieta.
Ale každopádně by to chtělo navštívit lékaře, obzvlášť, když u Vás problémy s očima přetrvávají několik dní. Držím palce a dejte vědět, jak jste pochodil.

 
misa16  30.07.10 22:38

Ještě jednou zdravím. Napadla mě ještě jedna věc: Mně se asi tak před rokem stávalo, že když jsem se zadívala na místo, které nebylo přímo přede mnou (hlavu jsem měla rovně a očima jsem koukala třeba napravo), tak se mi po chvilce udělalo špatně, oči mě začaly bolet a viděla jsem daný předmět rozmazaně a dokonce s hvězdičkama a než jsem oči vrátila zpět, měla jsem pocit, jako bych byla opilá - takové nezaostřitelné vidění a hrozně pomalu se to upravovalo. Poprvé mě to hrozně vyděsilo, ale pak jsem si na to tak nějak zvykla a otáčela jsem celou hlavu. Pak jsem přišla na to, že začínám více vysedávat u počítače a že mě bolí za krkem. Začala jsem si tedy masírovat krční páteř (neodborně, ale aspoň něco) a víckrát se mi to nestalo. Tak se zkuste zamyslet i nad touto možností - problém s krční páteří nadělá spoustu neplechy.

 
Center
9 příspěvků 05.08.10 23:46

Tak, u doktorky jsem jeste nebyl ale nechavam si delat masaze a trosicku to pomaha.A myslite ze kdyz nepujdu k doktorovi tak se nejak muzu ohrozit?

 
Bábina
1450 příspěvků 18.08.10 12:38
Potíže s očima

Tak k očaři a honem.Nechte si změřit oční tlak.Zatím si nemyjte oči vodou ale čajem ze světlíku lékařského.A sáčky od čaje třeba od snídaně si dávejte vychladit do lednice a při únavě nebo otoku Přiložte na oči.Doporučuji též v lékárně koupit umělé slzy a nakapat než jdete vem.Koukněte na babslé rady,tam píši co na oteklé oči.Ale k tomu očaři OPRAVDU jděte a tlak si změřit nechte,a nožná by to sneslo už i nějaké brýle.Přeji Vám ať nemám pravdu.Hezký den

 
Center
9 příspěvků 18.08.10 17:59
Potize s ocima

Dobry den,uz to mam hodne dlouho a nikdo mi neporadil,,az na misu16 a vas. Jeste vam neco napisu co jsem tu nenapsal,, kdyz se divam ,to je jedno na co tak mam jakokdyby zavrat nebo jakokdyby se mi tocila hlava,a takove,jako kdybych byl opily. Zajdu o te ocni jak rikate a prosim reknete mi ,spravi se to?

 
Bábina
1450 příspěvků 18.08.10 18:13
Unavené oči

Pokud jde o zelený zákal tak bohužel,ale dají vám léky,které Vaše potíže zmírní,pokud je to něco jiného,tak zkušený očař na to příjde prohlédnutím očního pozadí,Nic z toho nebolí,nemusíte se bát.A možná že to opravdu napraví pár dioptryií.Jestli Očař nic nenajde tak ještě neurologa,mohl by být zádrhel v krční páteři.A nebo je to tím,že počítač je Váš miláček a nemůžete se od něj odtrhnout.?Pak stačí trocha odpočinku.Ale ten oční lékař v první řadě.Vidím ,že jste registrovaný,tak pak stačí když budete na mně něco porčebovat,klepmout na obálku u mého jména a pustí Vás to na mojí soukromou stránku.A tam bude dost místa probrat všechny potíže postupně,ale nejdřív,nejlépe zítra k očnímu.Držím Vám palce.

 
Center
9 příspěvků 18.08.10 20:09

Nene zeleny zakal to nebude, ten zeleny zakal jde videt kdyz se kouknu na oci ne? A kdyztak,cetla jsem to co jsem psal? Ze jsem si dal 5 pulek vodky a od te doby to zacalo, nevite jestli to fakt z toho muze byt? Nejaka hodne dlouhodoba kocovina neco neco takoveho?

 
Bábina
1450 příspěvků 18.08.10 20:36
unavené oči

Omyl,vidět je šedý zákal,zelevý je až za oční bulvou.Nesmlou­vejte.Jděte k očaři a až tohle vyloučí,budeme to řešit dál.A je mi líto v kocovině se nevyznám.Ale zadejte to jako nový dotaz.Třeba někdo bude vědět.

 
misa16  18.08.10 22:56

Dlouhodobá kocovina to určitě nebude, teda pokud jste nepil nějakou s prominutím ‚slepeckou domácí‘ - takové ty pokoutně doma vyráběné - někdy pořádné - patoky. Ale jak píše Bábina - chce to očaře. Pak budete opravdu o hodně moudřejší. Mohl by být i poškozený oční nerv třeba zánětem spojivek a nebo…ale to byste asi musel cítit.....nespadlo Vám něco při té pijatice do oka? Popřemýšlejte. Ono totiž když se Vám třeba napráší do očí, promnete si je a něco si zapíchnete do rohovky(stačí ostřejší smítko), dalším mnutím to sice můžete odstranit, ale může se stát, že vám zůstane na rohovce jizva, která když je v blbém místě, způsobí rozmazané vidění, následkem toho je větší namáhání očí, bolesti hlavy, závratě atd.(vlastní zkušenost) .............­......Prostě chce to fakticky očaře.
Ale po přečtení vašich dvou posledních příspěvků si fakt myslím, že bude problém spíš v té krční páteři.
Tak k lékaři!!!

 
misa16  18.08.10 23:00

Teď to vypadá, jako že si protiřečím. Prostě si zajděte na oční a pokud tam bude vše v pořádku, tak pak zkuste obvoďáka, aby Vás odeslal s krční páteří.
Já vím, že běhání po doktorech není nic záživného, ale udělejte to. Oči nijak nenahradíte.

 
Bábina
1450 příspěvků 19.08.10 10:25
Potíže s očima

Ještě jsem zapátrala v paměti a napadlo mně,že při té „pitné kůře“mohla prasknou nějaká překrvená žikla a tlačit na oční nerv.Já vim,po opičce bolívá hlava,ale nebolela Vás na jedné straně.?Prostě konec diskusí,očaře a pokud nic nenajde dobrého neurologa a tam se nestyďte vyklopit,jak a kdy to vzniklo.Tím je přivedete na správnou cestu a oni už si poradí co mají hledat.Ale doktora v každém případě.A dejte vědět jak to dopadlo.Prosím.

 
Mapa44  22.11.10 12:49
pomoc

Měla jsem potíže s očima, suché, pálivé. Začala jsem užívat kyselinu Hyularonovou v tabletách a mám pokoj. :oops: :oops:

 
Bábina
1450 příspěvků 22.11.10 13:28
Potíže s očima

Ano dobrá rada pro ty,co mají opravdu vadu slzných váčků,trpí záněty spojivek,léčí se na štítnou žlázu a trpí makulární degenerací,nebo jen dlouho koukají do počítače.Ale zadavatel,má problém ,který vznikl po nesprávně nastavené„pitné kůře“ a tan je opravdu potřeba očař,aby posoudil,zda něpraskla nějaká žilka a sraženina neutiskuje oční nerv.Tam by naše rady asi nezabraly.Já ale doufám,že od té doby už je Centr ok.

 
honza013  07.06.11 16:05
prosím o radu

Dobrý den,pročítám diskuzi a nevím,nechci zakládat nové vlákno,když mám podobné příznaky.Poslední dobou cca měsíc,měsíc a půl,mě trápí únava,pálí mě oči,v neděli jsem musel zastavit na dálnici a nechat řídit ženu.protože jsem usínal za volantem,mám fleky na jazyku,v hlavě se mi udělaly vyrážky,něco jako akné nebo co,nikdy jsem na to netrpěl,totálně jsem cca týden „mrtvý na spodek“vůbec o něm nevím,píchá mě na levé straně hrudníku.kruhy pod očima,někdy mi trne jazyk a mám pocit na zvracení.potím se a mám žízen,což jsem také nemíval.když jsem unavený,špatně vidím do dálky,to jen obrysy,je mi 34,takže ještě docela mladý člověk.Kdyby vás něco napadlo,moc děkuji. Honza.

 
Bábina
1450 příspěvků 07.06.11 16:25
Unavené oči

Vy si to vyšetření štítné žlázy nechte udělat hned zítra.Je vám zima nebo horko,hubnete,nebo jste něco nabral?Jsou dva druhy onemocnění.Pokud nebudu vědět kterou formu máte nemohu Vám přímo poradit ale pomohu Vám od problémů Alespoň se vynasnažím,Uvařte si šaj ze světlíku a slijte si ho do skleničky.V lékárně kupte kapátko a používejte ho jako oční kapky.2kapky do každého oka podle potřeby,Dá se nálev uchovat v lidnici.Na čaj je třeba 1lžička byliny na 1|4l vody,10min kouhovat.Na pomoc proti únavě máte několik možností pít zelený čaj,nebo vřesový(v bylin­kářství)3× denně na lačnona vyrážku je nutné dodat železo,křemík a draslík.Nespo­léhejte na multivitamín tam je toho málo.Jinak můžete vyrážku natírat šťávou aloe vera nebo netřesku.Dá se už koupit i v lékárně a pokud koupíte aloe,bylo ba dobré vzít 3× denně polévkovou lžíci této šťávy.S aloe kůrou bych doporučila počkat na víkend a nic si neplánovat,protože Vám pořádně protáhne vnitřnosti a vše co tan dělá neplechu vyžene.A test na ŠŽ neodkládejte.Pokud něco nebude jasné nebo něco neseženete napište.Náhradu budu vědět.

 
honza013  07.06.11 18:38
unavené oči

nehubnu,nepři­bírám,je mi dobře,jen sr mi objevily skvrny na jazyku.

 
Bábina
1450 příspěvků 07.06.11 18:54
Unavené očí

Já bych to potom asi viděla na zanesený organizmus.Je potřeba uděla čistící kůru krve ledvin a jater,pokud jíte více masa než zelininy a pokud jste k tomu kuřák kupte si v bylinkách čistící čaj s červenou řepou a 3× dnně po 3 týdny to pijte.Ostatní zůstává.Pokud to ale chcete urychlit opravdu si aloe šťávu berte i na lžíci ne jen na potírání vyrážky.Oči si kapte světlíkem ,pomáhá i studený obklad ze světlíku.Dvojbalení aloe stojí kolem 400,–Kč ale je to koncentrovaný čistič těla.Já vím,že Vaše auto opravujete a ošetřujete velice pečlivě.A co takhle to udělat s vlastním tělem?Ale tu ŠŽ si přesto nechte udělat a na číštění zubů místo vody používejte čaj z řepíku a kartáček se stěrkou jazyka.Pokud čaj neseženete ozvěte se.Nějaký Vám napíšu sama.Ale tenhle mám ověřený.Omlouvám se pokud jsou tam překlepy ,ale dnes píšu rady od rána a už jsem grogi

 
honza013  07.06.11 19:17
oči

jsem nekuřák,skoro abstinent,dám si jedno pivo večer,jinak nic.chodím dávat krev a testy mám o.k.jen ta únava.necítím kromě toho píchání na levé straně žádnou bolest,jen to co jsem již výše psal.pálení očí atd. maso mám moc rád.to umrtvení na spodek přišlo z ničeho nic,už se to pomalu vrací do starých kolejí.

 
honza013  07.06.11 19:31
oči

Ted jsem si to pročítal a ano,je mi horko,pořád topím,žena spí v pyžamu,já nahý,ruce mám stále horké až ny vyjímky.

 
Bábina
1450 příspěvků 07.06.11 19:47
Unavené oči

Opravdu by to chtělo čistící kůru a pořádnou.A možná i udělat nálev z kopřiv na doplnění krvinek,kdaž jste dárce.Když vyjedete nahoru na tuto stránku,klikněte si tam na babské rady a vyhledejte můj recept na kopřivovou kůru.Pokud se Vám to nepovede.Napiš­te,napíšu Vám to znova.Víte když Vás nevidím tak se mi hůř pracuje a musím střílet podle Vámi popsaných příznaků.Ale To na PC u všech.Tak si vyhledejte na Babských radách čistící kopřivovou kůru a bude vše v pořádku,Není to žádná lahůdka,ale je to velice účinné a musí se 1l dobrat.

 
honza013  07.06.11 20:13
oči

Dobrý den,děkuji,podívám se,kopřiv mám dost,sám je i suším na čaj na zimu a další bylinky.Snad to pomůže,protože mě to začíná trápit že jsem tak stále unavený. přeji hezký večer.

 
Bábina
1450 příspěvků 08.06.11 11:03
unavené oči

Ještě by bylo dobré ,nechat si třeba u optika změřit zrak.Může se Vám zdát ,že vidíte jako rys,ale zdání někdy klame.Opravdu to udělejte.A ty kopřivy nesmí na nálev mít květy a nejdůležitější jsou na tom ty kořeny.Přeji hezký den.

 
honza013  08.06.11 14:20
únava

Dobrý den u optika jsem byl vloni,nevěděl jsem jestli jsem unavený z očí nebo mě pálí oči z jiného druhu únavy,dostal jsem brýle 0,5 dioptrie na dálku,je to lepší,ale únava je stále.Ten výluh z kopřiv jsem nenašel,omlouvám se.Je možné že mám zanesený organismus,ono to asi nebolí,necítím žádnou bolest krom toho píchání jhak jsem psal,jen jsem unavený,v práci usínám při přestávce,doma o víkendu po obědě což jsem také nedělal,nějak nemám poslední dobou náladu,jsem ke všemu apatycký,nija­ký,všechno mě bolí,někdy musím z horka do sklepa a schladit se tam,příští měsíc mě čeká jízda do chorvatska sice ze střídáním s ženou za volantem,ale i tak to bude záhul. Potřeboval bych něco co by mi pomohlo tak za týden,protže abych byl upřímný mě nebaví něco dlouhodobě užívat,jsem obyč.chlap a něco brát pravidelně dlouhodobě mě nebaví. Děkuji a přeji hezký den. Honza.

 
Bábina
1450 příspěvků 08.06.11 14:46
únava očí

Když to shrneme stručně,je Vám všechno a přitom nic,že.?Tak to "všechno "vymeteme najednou.Natrháte si 2hrsti kopřiv ,které nejsou v květu(to jsou takové ty ocásky pod listy)i s koře­ny.Čím více kořenů tím lépe.Očistíte kartáčkem od hlíny a natrháte na menší kousky.V robotu nebo mixeru s trochou dobré vody bez bublin umixujete kaši.Tu přendáte do sklenice a dolijete zbytken dobré vody(nebo jiné balené,klidně i destlku)na asi 1l.Zavřete skenici výčkem.Nemusíte na pevno.2 dny necháte kopřivovou kaši ve vodě louhovat.Je dobré ji občas zamíchat.Prostě protřepat skenici.Po 2 dnech výluh slijete do lahve od použité vody,přes pláténko.Sítko nedoporuřuji,pro­tože chloupky z kopřiv jím projdou a děsně šimrají v krku(zkušenos­t).Láhev si dáte do lednice a 3× denně vezmete polévkovou lžíci na lačno.Ráno a večer je to asi jasné ale tu v poledne si musíte přizpůsobit Vašim podmínkám pracovnín aj.Tento nálev je hodně starý recept z klášterních herbářů a pomáhá na dokonalé vyčištění krve,ledvin a jater a tím zmírnění a odstranění únavy jako ve Vašem případě a zároveň pomáhá proti anemii(těžká chudokrevnost)ale to se musí opakovat.Pokud už Vaše kopřivy kvetou,posekejte je a počkejte až zase vyraší.Po jedné dávce by se Vám mělo udělat dobře.A asi by jste se měl zamyslet nad způsobem života.Možná by to chtělo trochu relaxu,možná dovolenou a možná meditaci a nebo naopak možná trochu pohybu.Střílím,pro­tože když Vás nevidím,tak se mi hůř pracuje.Ale to na PC je normální.Cokoliv budete potřebovat,klidne piště a tem světlík na kapání a obklady očí stále platí.P.S.Naučte se hledat na babských radách,tam se dovíte věcí,že budete žasnout.

 
honza013  08.06.11 15:03
únava

Dobrý den,kopřivy u nás ještě nekvetou,tak se do toho odpoledne pustím,Asi máte pravdu že ni není nic a vlastně všechno.K lékaři jdu jen když musím,jen na preventivku a ta je stejně o ničem.V 17 letech jsem měl nějaký problém s játry,mysleli si páni doktoři že mám žloutenku,vyšlo z toho zvýšený billirubin v krvi,ale mnohonásobně,brával jsem nějaké kapsle,po kterých jsem strašně žlutě čůral,pak na vojně jsem to měl znovu,pořád to samé vyšetření,sono jater,jaterní testy,krevní testy a pod,nic nenašli a ukončili to že jsem se s tím asi narodil a pokud mi to nevadí at si s tím žiju dále.Vím jen že mi to vždy naskočilo po námaze a pak přišla únava nebo jestli to bylo opačně? Že by mi bylo unaveně z toho billirubinu?Jinak já na babské rady docela věřím,věřím i bylinkám,proto je i pěstuju a chodím zbírat,jen toho času je málo,práce,pak ještě jedna ale ta je méně náročná,odpoledne rodina,večer jsem k.o.Škoda že jste až z Děčína.Dostal jsem i od švagrové ostřopestřec mariánský nějaký výluh který se má dávat do vody a pít,protože mám nažloutlé bělmo,ale jak jsem již psal,není pro mě brát něco pravidelně když mi nic není/i když třeba je.)Děkuji a přeji hezký den. Honza.

 
honza013  08.06.11 15:21
únava

ještě bych se rád zeptal za jak dlouho můžu cítit zlepšení?dnes natrhám udělám pak 2 dny luhovat a když v sobotu začnu tak kdy? a jak dlouho brát?

 
Bábina
1450 příspěvků 08.06.11 15:34
Unavené oči

S tím ostropeřcem počkejte,Kopřivy udělají kompletní očistu.Ale podle mně zvýšený bylirubin již ukazuje ne zrovna na nemoc,ale na to,že játra nejsou tak docela v pořádku.Měla bych ještě jednu otázku.Když se unavíte nebolí Vás ruce,či dokonce lokty?Myslím,když si stisknete kostní hroty v loktech.Ono každé plné zařízení těla,jako játra,ledviny,srdce atd.má na těle z venku dutého bratříčka.A brácha jater jsou ruce,hlavně lokty.Protože endoprotézu lokte už umí lékaři udělat.Ale protézu jater ještě asi dlouho nikdo mevymyslí.A protože játra jsou odpadní orgán,nekonají li svojí přáci dokonale tak nastává přesně to,že je vám vše a nic pořádného dohromady.Vyu­žívejte kopřivu a bude li třeba dáme se do těch Vašich jater.Můžete si udělat na stránkách registraci a dostanete obálku jako mám já.Přes kliknutí na mojí obálku se dostanete na soukromou stránku.Která je opravdu soukromá,nekon­troluje ji ani redakce.Tam řeším s lidmi i věci o kterých se veřejně špatně komunikuje.A u­pozornění že tam někdo je příjde vždycky.

 
Bábina
1450 příspěvků 08.06.11 15:38
únava očí

Lahev musíte dobrat v každém případě,ale tak za 1týden by jste se měl pomalu začít cítit lépe.Ale nepřestat.Protože nastartujete látkovou očistu a jak to přerušíte tak to zarazíte.Prostě dobrat celý litr.Ona to zase taková hrůza není.

 
honza013
1 příspěvek 08.06.11 15:45
únava

Tak jsem se registrnul.Lokty mě nebolí,spíše předloktí,ty svaly,ale spíše to dávám za „vinu“ práci. Co mě colí jsou spíše svaly a ted to napíšu jako trdlo,ale já si nemůžu vzpomenout jak se to jmenuje,mezi krkem a rameny,jestli je to trapéz a ten když bolí tak je mi až na spaní.Jinak je to ale tak že mě bolí celý Honza a usínám večer dříve než zalehávám.

 
Bábina
1450 příspěvků 10.06.11 10:59
Unavené oči

Jasně,registrace vyšla.To jen pro forma,že se neozývám :-)

 
ellsa  10.02.12 13:31
oci

Dobry den uz rok se mi tvori u korinku ras cervene puchyrky.Pry se mi tvori ocni mazivo a ocni lekarka mi doporucila gel pro ocni hygienu BLEPHAGEL.Bohuzel zadne zlepseni.Muze mi prosim nekdo poradit jak se toho zbavit? Dekuji. :roll:

 
Bábina
1450 příspěvků 10.02.12 14:21

Já bych doporučila vysadit včechnu oční kosmetiku,jako řasenky atp.Oči omývat čajem se světlíku,místo mytí vodou a pokud je to možné z vlažného čaje přikládat obklady.Omývání provedete tak,že na kosmetický tampon kápnete trochu čaje a oko vytřete ,druhé oko novým tamponem.Obklady tampon namočit a přiložit na 2O min na oči.a ještě překrýt látkou,aby oči byly ve tmě.Jako pitnou kůru bych doporučila odvar z listu borůvky nebo černého bezu Bylinu dáte do nádoby,přelijete ji horkou vodou a 5 min vaříte.Pije se 3× denně před jídlem.Váš problém se týká vnitřní nerovnováhy,tak nejprve musíme sladit tělo a pak oči půjdou vyléčit rychle.Také je dobré použít obklady z jitrocele kopinatého,ale bohužel,musí být čerstvý.

 
Ladkaa  26.11.12 17:51

Já bych možná kromě vysazení kosmetiky vsázela také na podporu oční výživou. Je to teď hodně diskutované a z vlastní zkušenosti vím, že příteli pomáhá. Kupuje Ocutein Brillant a u toho velkého balení jsou i oční kapky zdarma. Výživa obsahuje velké množství luteinu a podporuje tak ostrý zrak, regeneruje unavené oko a oči tolik nevysychají. Stoji něco přes tři stovky, což se taky dá. Hlavně ať pomůže i Vám

 
ellsa  03.12.12 01:31
unavene oci

Dekuji za radu. To se da koupit v lekarne?

 
ladkaa  05.12.12 15:38

Ano, v téměř jakékoli lékárně:-)

 
Ladiska6  06.02.13 09:15

To nevím s těma vodkama…určitě by bylo dobré vyšetření. Já měla problém s pálěním očí, bylo to otřesné, často mě z toho bolívala i hlava. začla jsem užívat pravidelně oční výživu (konkr. ocutein brillant), která obsahuje hodně luteinu a jsem moc ráda, že mi zabrala.

 
Bábina
1450 příspěvků 06.02.13 15:31

Ještě bych Vám k tomu doporučila obklady ze světlíku lékařského a umělé slzy, pokud máte pocit, že máte v očích písek. Světlík koupíte v bylinkách a v lednici ho můžete uchovávat až týdem jen pokaždé přihřát. Umělé slzy v lékárně.

 
Cacorka5  18.03.13 15:53

Ocutein brillant je skvely…sama ze své zkusenosti můzu rict, ze po trech mesicich uzivani jsem si prestala stezovat na unavene a stipave oci. Navic se mi zdá ze lepe zaostruji na dalku, coz mi predtim delalo problém.

 
Nick7452  18.08.14 10:23
Oči

Já jsem si pro lepší oči pořídila Ocutein Brillant, který obsahuje 25mg luteinu, ten je prospěšný pro oči. Beru je už celkem dlouho, lépe zaostřuji, lépe vidím, oči mě tolik nebolí a k balení Ocutein Brillant jsou zdarma kapičky Ocutein Sensitive, ty jsou dobré na suché a podrážděné oči..

 
hvězdasupernova  05.09.14 14:51
kapky ocutein

Také jsem si pořídila kapky vyrobené na bázi umělých slz ocutein sensitive. Nosím celý den kontaktní čočky a díky těmto kapkám už neznám protivné svědění a škrábání v očích. Ocutein jsou i cenově příznivé proto mají všechna ode mne všechna plus. :potlesk:

 
LeRo  05.09.14 15:12
ocuteinky

Nenosím sice čočky, ale jinak naprosto souhlasím. Kapky ocutein splnily všechna má očekávání. Uleví v práci u PC při řízení auta a navíc už nemám večer zčervenalé oči. doporučuju jsou fakt perfektní!

 
Sona1991
15 příspěvků 09.12.14 08:16

Možná to chce zkusit jen nějaké vitamíny, třeba to je únava a tělo tímto protestuje, vše je možné.. Možná je i dobré zajít raději k doktorovi. Já třeba měla bolesti očí, unevené, červené. Začala jsem na doporučení v lékárně užívat Ocutein Ginkgo a po čase mě tyto problémy opustili..

 
Slanec
11 příspěvků 28.10.15 15:55

Já jsem se odhodlala k odstranění oční vady a musim řict, že bych to same doporučila i dalším kdo mají problémy se zrakem. Vidět zase bez brýlí byl osvobozující pocit :)

 
jarka.modra
26 příspěvků 02.02.16 11:31

Na problemy s ocima mi pomahaji obecne veci od firmy avilut. na to je spoleh vzdy zabere na danej problem

 Váš příspěvek