Proti zahlenění

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

rarera  01.09.10 12:37
pocit zahlenění krku

Dobrý den, už přes půl roku mě trápí pocit nepříjemného zahlenění v krku, nutí mě polykat naprázdno a někdy i natahuje na zvracení.
Navštívila jsem krční lékařku, dle výtěru i kontroly je všechno v pořádku. Byla jsem i na odběr krve kvůli štítné žláze a taky na alergologii, výsledky krve jsou taky v pořádku. Lékařka říkala, že je možná nějaká souvislost se zažíváním – zhruba před rokem jsem prodělala nespecifikovaný zánět střev, ale po vyléčení i dle kolonoskopie taky vše v pořádku.
Poradí mi někdo co dál?
 Děkuji

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

Dr.House
623 příspěvků 01.09.10 12:46

možná souvislost se zažíváním?.....

v tom případě se zeptám na jak to vypadá? píšete že máte pocit zahlenění – není to třeba něco jak chcete zvracet – takovej ten pocit v krku?

pak se zeptám na to jak se vám dýchá? – třeb jako jestli nemáte pocit dušnosti a tak…

on to totiž může být plicní problém ale i ten zažívací…zatím podle příznaků ste mi nic moc nesdělila…tudíž se rozhoduji pro Jícnový reflux nebo CHOPN.

rarera  01.09.10 13:15

Dýchací problém to asi není. Špatně se to popisuje, jako by mi vzadu v krku stékal hlen, nebo něco oteklo. Trvá to v průběho celého dne, lepší je to jen chvilku z rána

Michaela16
30 příspěvků 01.09.10 14:10

Dobrý den, zkuste o hodně zvýšit příjem tekutin a Bábina je výborná přes bylinky, ta Vám jistě nějaké poradí na zahleněný organismus ( to můžete mít, aniž byste měla rýmu).

Dr.House
623 příspěvků 01.09.10 21:41

je to přímo něco jako když vám to vyloženě stejká a tíží vám to v krku?

rarera  02.09.10 06:29

ano, tak nějak

Bábina
1450 příspěvků 02.09.10 09:51
Pocit zahlenění v krku