Pálení jazyka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
vlastouchova  20.10.14 14:34
pálení jazyka

Dobrý den, prosím o radu v sobotu 11.10. jsem byla na zákroku se zuby-bylo mi trháno 5 zubů (byla jsem oblbnutá).Dostala jsem antibiotika Dalacin C a na bolest Aulin. Antibiotika jsem dobrala v pátek, v sobotu jsem začala pociťovat pálení jazyka a dnes už se to nedá vydržet, jsem alergická na potraviny a ještě ke všemu teď nemůžu jíst, Jazyk má bílý povlak a červené flíčky, špička jazyka je červená a během chvilky se tam udělalo několik jakoby malých aftů. Cítím v puse divný povlak a už to mám i v krku-nejdřív na jedné straně teď už všude. Prosím poradíte mi co to může být? Někde jsem vyčetla že to může být i psych. reakce na prožití velké bolesti?? Děkuji za odpověď

Reakce:
 
babua  23.01.15 14:09
pálení a bolest jazyka

Dobrý den,
také trpím bolestí jazyka, na specializovaném stomatologickém odd. v Praze mi vysvětlil lékař, že se to může stát třeba po znecitlivující injekci při trhání zubu, kdy se může narušit vodivost nervů v jazyku, u mně na to má možná vliv i herpes virus v těle. Poradil mi tlumit bolest potíráním jazyka Tabascem a opravdu to docela pomáhá a není to ani nepříjemné. Capsaicin obsažený v pálivých paprikách je totiž také lék. Předtím jsem žvýkala tenoučký plátek čerstvého zázvoru nebo vyplachovala ústa (aspoň 2 min.) silným roztokem jedlé sody, taky to dočasně pomáhalo. Léčení problému bude asi obtížné, protože nikdo neví, proč k tomu dochází. Každopádně vyloučit trávicí problémy.

 
PoradceProZdravi
9 příspěvků 26.01.15 22:36
Pálení jazyka

Součástí takových zákroků je rozhodně vždy stres, který může vyústit v přemnožení různých mikroorganismů, k čemu přispějí i antibiotika. Doporučuji zaměřit se na protiplísńovou léčbu např. oregano 3× denně 2kapsle a sprej Effective extra strong několikrát denně po dobu alespoň měsíce.

 
Endicek  17.02.16 19:41
Pálení jazyka

Jsem po krčních mandlích 12 den dostala jsem antibiotika Dalacin C a také mě pálí jazyk. Je to dosti nepříjemné. Dalacin C už neberu 2 dny ale v puse mě stále pálí jako bych snědla ostré jídlo.

 Váš příspěvek