Cviky na ochablé břišní svaly

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Lukáš955  11.04.11 11:11
Nepříjemné teplo v oblasti břicha-boku

Dobrý den, doufám, že sem chodí nějaký lékaři či nějaký odborník. Před cca 6ti lety se u mě vyskytl problém, jakmile začalo být teplo, cítil jsem na boku nepříjemný tlak a měl jsem pocit nepříjemného tepla. Nakonec jsem navtšívil nemocnici, prošel jsem spoustě doktorů různých oddělení, nejdříve si mysleli, že jsem cvok. Nakonec zjistili, že to co popisuji je příčina ochablého svalstva nebo spíše nerovnoměrného zatížení svalstva a chodil jsem měsíc na cvičení, kde se mnou dělali různé cviky, nakonec jsem měl klid. Teď se mě to vrátilo, bohužel bych si musel zase projít více doktory, nepamatuji si na bývalé doktory nai nemám zprávu. Hledám různé cviky, ale nepamatuji si je. Přitom chodím do posilovny a břicho se nsažím cvičit. Dříve jsem necvičil, každopádně ten pocit tlaku a tepla mě šíleně vadí. Prosím můžete mě někdo poradit jaké se na to dají dělat cviky, masáž apod? Děkuji Lukáš

Reakce:
 
Marcik.K.
4 příspěvky 27.04.11 20:55

Dobrý den,
jestli chodíte do posilovny, tak si u cvičení dávejte pozor, ať posilujete hluboké svaly a ne jen povrchové.
Pro začátek zkuste ležet na zádech, pokrčené dolní končetiny v kolenou a zatnout hýžďové svaly a břišní svaly, ale tak, aby zatly svaly v dolní části břicha a pomalu odlepovat pánev od podložky, chvilku vydržet v pozici a pomalu uvolnit (opakování tak 6 - 7 krát) (je to na stabilizaci i zádových hlubokých svalů).
Dále můžete ležet zase na zádech, pokrčená kolena a přiblížit bedra k podložce a zase se snažte, aby se vám zapojili více hluboké svaly.
Když děláte sedy lehy, tak je nedělejte úplně do sedu, stačí, aby se zvedly z podložky lopatky tak 5 - 10 cm a pořád myslete na hluboké svaly a zkuste je používat.
A nezapomeňte na dýchání! To je také důležité.

Dobré je také cvičit na velkém míči. Na začátku jen jemně skákat a u toho pak posunovat pánev doleva - doprava, dopředu - dozadu i kroužit. Pořád myslete na to, aby jste seděl rovně, měl aktivované břišní i zádové svaly a pravidelně dýchat.

Cvik na břicho na míči 1
Položte se zády na míč tak, abyste ho měli pod spodní částí zad. Překřižte si ruce za hlavu (lokty směřují trochu ke stropu, ať se neprohnete hrudní páteř).
Stáhněte břišní svaly a odlepte svůj trup od míče. Hrudní koš přitom přitahujte k bokům.
Jakmile začnete posilovat, dejte si pozor na to, aby se pod vámi míč nepohyboval žádným směrem.
Cvik můžete provádět buď přímo dopředu, nebo pokud chcete posilovat šikmé svaly břišní, můžete vytáčet trup. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte 10-15krát.

Snad vám tety cviky aspoň trochu pomohou :wink:

Marcela

 
Marcik.K.
4 příspěvky 27.04.11 21:02

Ještě mě napadlo. Dobré je také cvičení na overballu. Dají se k tomu sehnat i knížečky se cviky. Ty by vám taky mohly pomoct.

Ale pokud se to po nějaké době nezlepší, navštivte raději svého lékaře (nemáte náhodou u něj nějaké zprávy z dřívějška?).

 
Bábina
1450 příspěvků 28.04.11 13:04
Cviky na břicho

Pro Lukáše 955.Lékařské rady jsou na poradně,nebo nemocech.Najdete nahoře na stránce.Tady si radí sami pacienti a my alternativci.Od­borného lékaře tu asi nehledejte,ačkoliv jednoho mohu doporučit.Pracuje pod nick Dr.House,ale je třeba si udělat registraci pro obálku a dojít na jeho soukromou stránku.Najdete téma kde radí,kliknete na jeho obálku a jste u něj v soukromí.Ale nejsem si jistá,zda zrovna na Váš problém je odborník.A věřte nebo ne je to fakt lékař.

 
kikamango
1 příspěvek 01.09.12 11:49
sem sice malá ale presto ci pomoc

Dobrí den mam 9 mnela sem operaci 7. týdnu sem mnela nohu v sádře a mam ochablé břicho dost sem se tím trápila :zed: a tak maminka mi dala pomoc ale stejne chci se toho zbavit prosím nejaké cviky anb jelbo možno radi :srdce: dekuji

 Váš příspěvek