Nepříjemná nevolnost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Kitty22  22.07.14 18:22
Nepříjemná nevolnost

Dobrý den,
první den odjezdu na dovolenou se mi udělalo špatně - pocit na zvracení, zimnice, celková slabost a točení hlavy. „Táhne“ se to se mnou celou dobu..občas je to lepší a někdy se to zase zhorší..je to dost nepříjemné a nedokáži si představit s těmito problémy pracovat. Je mi 22 let, před třemi lety jsem prodělala trombozu, kterou jsem měla v „břiše“ a v noze..beru Vessel na ředění krve a začala jsem brát Diosminol místo Detralexu..nevím, jestli by takovou dlouhodobější nevolnost mohl způsobit tento lék..pár dní před nevolností mi tekla krev z konečníku, ale předpokládám, že to s tím nemůže nijak souviset..Nemůže, prosím, někdo poradit, co by to mohlo být? Popřípadě..čím zklidnit příznaky..Po Kinedrylu se mi točí hlava a pomáhá jen nárazově. Děkuji za odpověď. K.

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

 Váš příspěvek