Mimoděložní těhotenství

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  14.01.11 21:52
Mimoděložní těhotenství ?

Dobrý den,
nemohu se zbavit špatného pocitu z mimoděložního těhotenství, tak zkouším radu touto cestou. Před několika dny jsem měla pozitivní těhotenský test, bylo to cca 4 dny po prvním dni očekávané menstruace, dva dny nato jsem navštívila lékařku, která mi zatím nebyla schopna těhotenství potvrdit vzhledem k zvětšené sliznici, nic neviděla. Den po návštěvě lékařky jsem začala špinit a tři dny na to se mi spoustil normální proces menstruace (tedy aspoň to tak vypadalo) Udělala jsem si tedy po 3 dnech další 2 testy na HCG a byly pozitivní.Za následující 2dny jsem opět navštívila lékařku, která mi opět nic nemohla potvrdit jen, že mám zvětšenou sliznici. A proč krvácím neví. Ptala jsem se jí jestli když tam není nic vidět může jít o mimoděložní oplodnění a řekla mi, že to zjistí pouze z krve. Odběr krve byl udělaný, ale na výsledky budu čekat další týden. Aktuálně jsem na mateřské a mám 2 letou dceru. Bojím se abych v případě mimoděložního těhotenství doma nezkolabovala. K oplodnění mělo dojít v týdnu 13-19.12. Přece kdyby bylo těhotenství bez problému tak už by něco na ultrazvuku vidět musela. V případě mimoděložního těhotenství je zákrok ambulantní nebo vyžaduje delší hospitalizaci v nemocnici? Možná opravdu o nic nejde a jen se zbytečně nervuji, ale v případě prvního těhotenství jsem neměla nic neobvyklého tudíž mi vše co se děje příjde divné a nestandardní.

Reakce:

Hedvika Juřinová  03.12.16 23:33
bolesti v krizi a menstruace

Dobrý večer
Mám takový problém.