Karma a pojídání zvířat

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Tom69
172 příspěvků 12.07.11 23:02
Karma a pojídání zvířat

Ahoj. Docela by mně zajímal Váš názor na duševní zdraví a pojídání zvířat. Padám do deprese a nějak nevěřím polykání prášků. Tak se snažím změnit život. Jedna z věcí, která se mi moc nelíbí, i když je historicky daná, je pojídání zvířat. Kdo z Vás zkusil tuhle cestu? Jaké máte zkušenosti?

Reakce:
 
Dr.House
622 příspěvků 15.07.11 08:25

jistě…další hrdina na přírodní cestě…papejte kočičky a pejsky, ale pak se nedivte až příjde člověk a dá vám po tlamě, za to, že ste mu sebral mazlíčka…heh docela bych u toho chtěl být…nic méně se živte všeobecnými škůdci jako jsou krysy,myši, atd…v zájmu společenské konvecne by vám mohlo být odpuštěno…budete takový novodobí krysař…

 
Tom69
172 příspěvků 15.07.11 12:41

JoJo. Už Vám rozumím, takže si uděláme takové pořadí užitečnosti zvířátek dle společenské konvence. Ty jsi užitečný domácí mazlíček, tak Tebe ne, a Ty, zvíře jedno neužitečný ošklivý Ty máš smůlu budeš sežráno. Dovolím si upozornit, že z hlediska některých náboženství, čistě např. buddhismus je nepřijatelné zabít i mouchu, natož nějaké zvíře sežrat :-) Takže tohle cesta k lepším zítřkům patrně nebude.

 
Dr.House
622 příspěvků 15.07.11 15:32

každopádně to vy jste s tím začal…abych pravdu řekl, ten buddhismus mě fakt moc nebere, zvířátka si papejte…ale všechno má své plus ale mínus…vy myslím první zažijete ten mínus…protože páníček bude to své zvířátko hledat a až zjistí, že jste ho snědl jen kvůli jakési karmě, myslím že si v tu chvíli asi sežere vás! zkuste to a pak mi dejte vědět, rád bych si vás vyfotil…

 
Tom69
172 příspěvků 15.07.11 15:38

Nene, já to určitě blbě naformuloval. Myšlenka měla být nejíst zvířata vůbec, neubližovat jim. A dotaz v diskusi je o tom, jestli je tady někdo, kdo měl třeba problémy s psychikou a stal se vegetariánem a došlo ke změně a k jaké.

 
Tom69
172 příspěvků 15.07.11 15:41

Každopádně díky. Díky Vám vidím, že jsem téma diskuse blbě naformuloval, nejlépe vymazat a zadat znova. Jojo chybama se člověk stále učí :-?

 
Tom69
172 příspěvků 15.07.11 15:50

Vy pokládáte vegetariánství za naprostou blbost?

 
Dr.House
622 příspěvků 15.07.11 17:56

jo nebo jo?

 
Tom69
172 příspěvků 15.07.11 20:50

Když se podíváte na dnešní populaci, jejíž vzorek je řekněme tady, tak čtvrtina má problém se závislostma, čtvrtina s psychikou, čtvrtina s určitými příznaky a čtvrtinu dotazů nebudu hodnotit, neb nechci nikomu ublížit:-). Když je nějakej problém tak se lupne nějakej prášek, tvrdší droga se nahradí měkčí a je to vlastně prima, konkrétní příznaky hodnotit nebudu, na rozdíl od Vás nejsem Dr.House:-) a Dr.vůbec. A systémové řešení nikdo nehledá. Kecy o stresu jsou blbost, nebot kaši nám zadarmo nikdo nedá, musí se na ni vydělat, granule pro psa také ne, takže ta změna je možná pouze čtyřmi způsoby - co člověk jí, co člověk dýchá, co člověk pije a jak žije. Tak přicházím s pro Vás poměrně nudnou diskusí co by se zlepšilo, kdyby k obědu nebyla kachna s knedlíkem a čtyři plzeňské, ale třeba nějaká zdravější alternativa, která by mimo jiné byla pozitivní i pro zvířata. Nicméně patrně nuda, příspěvkama kromě Vás se moje diskusní téma bohužel nehemží:-)

 
Dr.House
622 příspěvků 16.07.11 08:00

no vidíte…nejste zas tak nudný…
v tom případě nechápu, proč potřebujete změnit život…tady ukazujete dobrý přístup k situaci a prblému a chcete to změnit? vás netrápí nic fyzického, vy jen potřebujete psychickou podporu…měl byste si najít holku…nebo si koupit pejska…

 
Tom69
172 příspěvků 16.07.11 12:56

Opět klobouk dolů, jako psycholog jste perfektní. Holku mám již poměrně dlouhou dobu a na tento víkend jsem si ke svému pejskovi přibral na hlídání ještě jednoho:-). Ale máte pravdu, na základě vývoje událostí jsem tak nějak zjistil, že ne vždy jsem žil pěkně, což jsem dřív nevěděl a ted se snažím drobnými nenápadnými činy, což měla být například tato diskuse, něco změnit nebo vylepšit nebo tak něco…
Nepatrně naivní, je mi jasné.

 
Dr.House
622 příspěvků 16.07.11 20:04

nejsem psycholog!!! ale klidně pokračujte, jde vám to zatím dobře…jen čekám kdy to pokazíte a utrhnete byť i v malém detailu…chcete změnit spíše svůj život nebo sebe? já zastávám, že člověk se nemění jen maskuje věci, které na něm odsuzují druzí nebo sám osobně…co vy?

 
Tom69
172 příspěvků 16.07.11 21:13

Se svým životem jsem spokojen, respektive s tím, co dostávám. Ono jde akorát o to, aby člověk časem nezjistil, že žije na dluh nebo na úkor. Takže sebe. Co si lidé myslí, zda se maskovat či nikoliv - velice složitá otázka, jde o to, v jakém vztahu je s nimi člověk. V diskusích, jako je tato, je jakékoliv maskování kontraproduktivní, nic nového bych se nedozvěděl a nic bych pozitivně neovlivnil. Ta základní výhoda této komunikace spočívá v tom, že se vzájemně nepotřebujeme a neohrožujeme, tudíž můžeme být upřímní.

 
Dr.House
622 příspěvků 17.07.11 08:24

tak proč chcete slyšet ten názor o karmě a pojídání zvířat? hledáte v tom skrytou odpověď ? proč?

 
Tom69
172 příspěvků 17.07.11 11:55

V tom to právě je. V této otázce je totiž spousta skrytých odpovědí. Čistě například to zvíře, pokud je určeno k tomu, aby skončilo jako potravina, musí někdo zabít. Je to tak dobře? Je to tak dobře pouze pokud končí jako potravina? Různé národy se na to dívají různě. V Asii je špatně zabít i hmyz. Na druhou stranu třeba Číňané jsou ke zvířatům velice krutí. Třeba i proto jsou tam náboženské normvy velice tvrdé, aby si lidé alespoň něco uvědomili. Typický český vesničan při zabíjačce pronese, že to prasátko se na to těší. Netěší. A tím vším ty otázky začínaj. Proto jsem nazval diskusi karma a … jinak pojímá tuto otázku křesťanství, úplně jinak buddhismus. A má vůbec člověk právo tu odpověď hledat?

 
Tom69
172 příspěvků 17.07.11 12:41

Zajímaly mne názory neovlivněných lidí. U těch tzv fundovaných znalců může dojít k určitému zkreslení informace. Jinak máte asi pravdu. Lidé se na tyto stránky obrací především, když mají konkrétní problém a požadují konkrétní řešení. Ale proč k tomu problému došlo, to už neřeší a ani řešit nechtějí. Nic ve zlým, i takto nastavený to má svůj smysl.

 
Dr.House
622 příspěvků 17.07.11 20:24

ale tento pán má problém, hledá smysl života…Bábino, máte na to nákou bylinu?

 
Tom69
172 příspěvků 17.07.11 20:58

No a jsme u merita věci. Skončil jsem s nějakýma banálníma závislostma, neloupe mne v kříži, nemám broučky v krku, nikoho ted nevysmívám, ono to skončení s banálníma závislostma Vám způsobí nepříjemnosti, pokud jste silní zvládnete, pochopíte více, pochopíte co je to bolest a stanete se více empatický. Bylina, kterou neznám prima. Beru. Bábino ani pane doktore, jste skvělí, oba, ale to fakt asi nedáte. Ale jak jsem již napsal, tyto diskuse jsou úžasné, snažíte se lidem pomoci a to je o sto procent více než dokážu já. Někomu prostě pomůžete. A já si svou parketu najdu. A nemusí to být diskuse o zvířatech.

 
Dr.House
622 příspěvků 18.07.11 07:34

tak ale musíte chtít…zkuste najít nákou radost ve svém životě (kolo, motorka, výlety, kuchtění…) něco si zavzpomínejte na dětské léta a na náké nesplněné cíle,sny..cokoliv a udělejte to…tohle, že nedáme je od vás zase nudný přístup…to vzdáváte…a víte kam to půjde…ale ano, najděte si tu parketu..jak jsem již psal..kolo, moto, kuchtění......

 
Bábina
1450 příspěvků 18.07.11 18:04
Karma

A nebo si opravdu zadejte do vyhledaveče ezoteriku.Tam najdete tolik odborníků a rádců,až nebudete vědět,koho si vybrat,tady řešíme takové banality jako jsou obyčejné nemoci,obyčejných lidí. A je nás málo.Tak přiložte ruku k dílu a pomáhejte tam kde můžete a tím co umíte.Tak jako to máme nastavené my.My si smysl života hledat nemusíme.Máme ho.Pomáhat lidem ,aby je bolelo tělo a duše co nejméně.Nevím jak se to odrazí v naší karmě.Ale v současné době to ani mně a asi ani doktora, netrápí
Pro doktora:na tohle bylinky nejsou.

 
Dr.House
622 příspěvků 18.07.11 19:20

já bych na to léky měl, ale těžko se prodávají…

 
Bábina
1450 příspěvků 18.07.11 20:30
Karma

Doktore,víte,že ani nechci vědět ten Váš lék?Ale doufám,že mi odpustíte to,že jsem zase jednou mluvila za Vás.Že řešíme svojí karmu pomocí druhým a ne přemýšlením,zda jíst či nejíst maso.Páni to je ale problém ,hodný samotného Kanta.

 
Dr.House
622 příspěvků 19.07.11 08:39

mě to nevadí přece bábino…ale tady ted nejde o nás…tady jde o hledání smyslu života…no Tome, už plánujete dovolenou?

 
Tom69
172 příspěvků 19.07.11 12:36

Bábino, to je skvělý nápad, pomáhat lidem. Já s lidmi problém nemám, protože jsem nikomu fatálně neublížil, nikoho nezabil a všechno je reversibilní. Karma a lidé jsem to tady nenazval. Dostal jsem se do deprese, změnilo se mi vnímání světa, hrabu se v blbostech a je mi pěkně blbě na duši. Byl jsem už i psychiatra byl jsem tam poprvé, nevím, zda je to součást terapie, ale zhruba po dvaceti minutách jsem dospěl k závěru, že by si měl někam zajít, že jsem na tom celkem dobře:-). To jsem na začátku nenapsal, jen chci říct, že fakt nejsem esoterickej snob, kterej se tady chce předvést.

 
Tom69
172 příspěvků 19.07.11 12:39

Jojo, doktore, plánuju. Děti, pejsek, cyklistika, hory. Třeba mne to někam posune:-).

 
Bábina
1450 příspěvků 19.07.11 12:46
Karma

Možná by Vám ale Ezo stránky daly odpovědi na Vaše otázky.Já Vás nepodezřívám ze snobárny.Ale tady buď budeme řešit depresi a její příznaky,ale to je lepší na soukromých stránkách a karmu necháme těm, co její vysvětlení přísluší.Tady se opravdu řeší bolesti lidí.A my to neděláme pro vylepšení naší karmy,ale pro vylepšení života těch co opravdu trpí.Vím že při depresi trpíte také,ale jinak a ezo stránky by Vám možná podle mně mohli pomoct.Neříkám to proto,abych Váš problém shodila ,ale snažím se pomoct.

 
Dr.House
622 příspěvků 19.07.11 12:52

Bábino proč zrovna na osobních stránkách? mě to příjde jako dosti zajímavé a veřejnosti je to tak či tak ukradený…deprese je jen stav, jeďte na hory, a nenechte si to zkazit…jednoduše se otevřete a zakřičte si…nebo tak něco…ale říká se..podle starých indiánů, že na depresy a stresy je dobrá masturbace..nevim, indiáni byly dobří, než se začli bavit o sexu..prostě zkuste něco zajímavého z čeho určitě budete mít bezva zážitek…

 
Tom69
172 příspěvků 19.07.11 13:44

doktore, prosím a jak je to tedy s tou depresí a anxietou. Píšete stav, je to tedy jen dočasně nebo trvale způsobená nerovnováha mezi neurotransmitery, či tak něco, která nemá naprosto nic společného s nějakejma karmama, vinama, apod? Jak nejlépe z toho, už jsem pochopil, vše co mi udělá radost..... jak na vtíravé myšlenky, maj prášky význam? Jak depresi co nejlépe nakopat do prdele a věnovat se zas pro změnu něčemu jinému? Už mně to fakt moc neba, probudit se každý ráno se staženým hrdlem.

 
Dr.House
622 příspěvků 19.07.11 20:39

nechte si ty neurotransmitery nebo se s váma přestanu bavit jako s obyčejným člověkem a začnu se bavit jako lékař…a věřte, že to vás bavit nebude stoprocentně…

kašlete na léky, ty to je potlačí..ve vašem případě…nic ale nevyřeší…jak to nakopat? jednoduše, neřikat si to že se ráno proberete opět nadutý depresí…radost je nejlepší vůči depresi …jenže jestli si myslíte, že to zítra bude všechno už fajn, tak se pletete, ale čím dřív začnete, tím dřív se potom zastavíte nad otázkou, proč jsme to tak řešil na té diskuzi? když pořádně o nic ani nešlo…já to znám, nejste prní a nebudete ani poslední, nejste ani vyjímka..´.a věnujte se čemu chcete, už vám to tu opakuju…že by dejavu?! …vy n to příjdete, jak si udělat radost a jak se stím poprat, léky nepotřebujete…tím jsme si jist…vy se jen tak brabláte rádoby depresí a ze zoufalství děláte blbosti…neřeště to..vy na to příjdete, uvidíte…

 
Tom69
172 příspěvků 19.07.11 20:53

Ste fajn chlap doktore. Dobrá, přestávám se hrabat ve sračkách, blbostech a jdu do toho. Musím připustit, že svět je celkem prima a to s depresí nejde dohromady:-).

 
hezkymak
41 příspěvků 19.07.11 21:01

Ahoj, taky nevím, co dělat, abych z toho nezblbnul, tak se snažím něco dělat, jsem na baráku tak si vymýšlím práci, ale když skončím jsem zase tam kde jsem skončil, Dr. House mi napsal že mám syndrom vyhoření, což je pravda, já bych to viděl na nějakou sešlost, kde bude sedět více takových uskřipnutých lidí a budou si sdělovat své pocity , možná že někteří bychom našli společné problémy ale i zájmy, nevím když já jsem nikdy nebyl zrovna kolektivní typ, jelikož jsem byl v dětství zakřiknutý pro svou koktavost, nyní jsem již v pohodě…jen žena se mně blbne :-( Myslím, že člověk nesmí sedět s rukama v klíně, ale něco dělat je jedno co, protože jinak z toho fakt zblbne :wink:

 
Tom69
172 příspěvků 19.07.11 22:05

Ahoj, četl jsem v podstatě všechno co jsi sem zatím napsal. Moc se mi líbí Tvůj názor, že je potřeba se situací něco dělat. To je základ, pokud chceš něco změnit. Chvíli mi bude trvat, než se mi podaří být vnitřně přesvědčen, že mohu někomu poradit, ale jednu věc, která by se mohla změnit, pokud bys chtěl, vyloženě cítím. Strašně, ale opravdu strašně moc se snažíš o dokonalost. Píšeš, vymyslel sis činnost na baráku, ale když jsi skončil, byls tam, kdes přestal. To není pravda. Tys něco vylepšil, něco udělal, nehodnot význam toho, prostě něco, co by se samo nestalo, je ted o něco lepší. A to je prima. A to cítím i v Tvém úvodním příspěvku. Že očekáváš absolutní dokonalost od sebe a v důsledku toho možná i od druhých. Tohle ber zatím jako kecy. Zkus se pochválit. Anebo Tě pochválím já. Je skvělý, žes něco udělal, vylepšil, já od večera vypil akorát dva čaje a dvě deci vína, čumím na fotbal a nedělám vůbec nic:-). Zatím se měj

 
Dr.House
622 příspěvků 20.07.11 08:46

no vida…takže pánové já už vás tu nechám, pište si o tom, nebo jen tak debatujte, ale už to je velký krok…pana hezkymaka jsem sem pozval já, jelikož vy Tome máte podobný problém…jak jew vidět, padli jste si do noty…pokračujte v tom a kdyby něco, nějaká otázka, stačí napsat bud sem nebo mám u jména schránku…každo­pádně, nezapomente myslet a držet se nohama na zemi…

 
hezkymak
41 příspěvků 20.07.11 09:12

Ahoj, k tvé odpovědi - Ano, to je taky částečně můj problém, pokud něco není dokonalé, je to polovičaté, v tomto cítím svůj handicap, když říkám, že něco chci udělat na baráku jde o drobnosti, pán bůh mě neobdařil moc velkou šikovností takže z jedné strany vidím spoustu práce a z druhé se do ní nechci pustit protože nevím, jak by to mohlo dopadnout, když v minulosti to dle sdělení mé ženy dopadlo né moc dobře. Ale stejně zjišťuju, že i tzv. odborníci nedělají svou práci dokonale a nechávají si za ni zaplatit, takže mě to částečně uklidňuje.
Myslím, že žena ovlivňuje svého muže a naopak, záleží na osobnosti každého z nich. Pokud je žena dominantní ve vztahu, muž zůstává v pozadí , jedná se o to, že je v podstatě hybnou silou celé domácnosti a s tím vypývá i její vůdčí postavení. Muž je s tím nejprve spokojen, vyhovuje mu to, že nemusí rozhodovat, prát a žehlit, ukízet atd., ale později zjišťuje, že toto právo mu bylo již z tohoto vyplývajícího vztahu tak nějak automaticky odebráno a v podstatě stojí jen v pozadí a přihlíží dění v rodině, bez možnosti toto dění ovlivnit, což nemusí být špatné na druhou stranu se zde vyvíjí silná vazba na matku, i když otec dítěti poskytuje rozptýlení formou her a zábavy a dělá dítěti kamaráda, když si nemá s kým hrát. Toto období však končí s věkem dítěte a nastává další období rodičů, kterému se říká tak nějak syndrom opuštěného hnízda, n. prázdného hnízda. Všechny tyto jevy znamenají , že člověk se potřebuje sám zabavit, najít si jinou zábavu, která by mu dodala ztracenou energii, je to však těžké, když nepřichází nic, co by člověka nadchlo a dalo by mu impuls k tomu, aby věděl, že to bude mít smysl, že v tom bude moci vyniknout, že tím bude následně obohacen. Nápad je to pravé slovo.

 
Tom69
172 příspěvků 20.07.11 15:53

Ahoj, jak píšeš o tom postavení v rodině, já si myslím, že je to trochu jinak. Napad mně skvělej příklad. Máme psa, samce, velikého. No a já jsem určitá období roku věčně někde pracovně mimo. Co z toho vyplývá. V tomto období se samozřejmě o psa stará moje paní. Pes k ní samozřejmě neuvěřitelně přilne, protože od ní má každej den misku plnou žrádla, ne ode mně. Vytvoří se veliký citový vztah, větší než se mnou. A je to tak dobře. Protože já s ním nejsem denně, já si ho vezmu na celej do lesa o víkendu a tak. Ale pozor, když se servou velcí psi samci, tam, kde je potřeba, tam nastupuju já jako ta Alfa. A pes mne bezvýhradně respektuje. A to je podle mne asi ta správná vůdčí role chlapa ve vztahu. Takže jen tak se jukni, třeba vůbec nejsi v pozadí jak si myslíš. Třeba je to úplně jinak:-). Btw nevím jestli jsi pejskař pro jistotu info u fenek je to obráceně. Fenky tíhnou k chlapům… Čau

 
Stanislava24  27.07.11 13:14

Ahoj kluci, tak nějak jsem se tady vyskytla a začetla se do vaší konverzace…Takže nejsem žádný lékař, ale co o depresích obecně vím, tak opravdu jsou buď způsobené jenom stavem mysli, což je pak jenom o té hlavě, nebo příčina může být v nedostatku určitého hormonu nebo v neschopnosti mozku určitý hormon vyplavit. Co do hormonální soustavy, je to veeelice složitý systém,který ovlivňuje celé fungování těla, každopádně, tak jako všechny pochody v těle, i tady všechno ovlivňuje základ a tím je, co do sebe dostáváme, tudíž co jíme. Potraviny dnes běžně dostupné v supermarketech obsahují řadu uměle vytvořených přísad, sladidel, konzervantů a jiných věcí, které se nám uskladňují v těle a můžou způsobovat řadu příznaků. Netvrdím, že to je hned, asi to zřejmě trvá řadu let, vždyť, to, co do sebe cpeme, obsahuje tyto látky pořád v množstvích, které jsou výrobci a normami označené jako zdraví nezávadné. Samozřejmě další věc je taky skladba jídelníčku. Pokud bude člověk do sebe cpát pořád sladkosti, fast food jídlo a jiné kraviny, asi se brzy dočká nějakých negativních zdravotních příznaků. Takže asi se nejprve možná zamyslet i nad tímto. Druhá věc, s kterou souhlasím jak s Dr. Housem, tak s Báninou, je něčím se zaměstnat a to právě ideálně pomocí druhým lidem. Když člověk začne někomu pomáhat, často krát přestane sebe vnímat jako střed světa, jednak zapomene na problémy, jednak si začne připadat užitečný, jednak zjistí, že jeho problémy možná nejsou tak strašné proti tomu, co například zažívá někdo jiný..atd…pomáhat se nemusí jenom lidem, třeba taky zvířatům…Existuje řada organizací, kde se lidi specializují na pomoc a rádi přivítají jakýhokoliv člověka, který je ochoten jim pomoci při své pomoci:). Nebo taky třeba zkusit začít dělat nějaký kroužek pro děti ze svého okolí. Pokud ovládáte něco, co by jste mohli naučit jiné, zkuste to. Navíc, děti jsou báječný návod k vyplavení endorfínu z těla:). Další věc, která podle mně dnes ovlivňuje lidi a to negativně, jsou média. Všude vidíte, jak má člověk vypadat, co má človek jíst, jaký mám mít sex, jak se má oblékat, kolik má mít peněz a tohle člověka strašně ovlivňuje. Všude v reklamách jsou dokonalé ženy, dokonalí muži, každí chce být něčím vyjímečný, protože všude je psáno, že jen výjimeční, krásní, bohatí a úspěšní lidi můžou být šťastní. A to je základní kravina, kterou nám médiá prezentují…Navíc, když jsi k tomu člověk připočte, že každý den v zprávach vidí jenom samé vraždy, znásilnění, krádeže, škandály, ničení přírody, globální oteplování, není co divu, že člověk z toho všeho upadne v depresi. Najednou zjistí, že není ten dokonalý, krásný, že nezapadá do kritérií dnešního světa a to způsobí, že najednou neví, kdo je, kam se má ubírat, kam směrovat…Takže druhá věc, kterou bych udělala, že bych přestala trávit hodiny u televize, je to k ničemu… Tak a poslední věc, když něco, já čerpám inspiraci a rady. Myslím, že to má něco do sebe… Jo a Tome69, já s těma zvířatama začínám mít podobné pocity jako ty, není to tak silné, aspoň zatím, ale už jsem přemýšlela o cestě vegetariánství­..:)Hezký sluneční den všem:)

 
Tom69
172 příspěvků 27.07.11 23:58

Čau Stáňo, také slunečný den. Celkem jsi to vystihla, v hodně bodech s Tebou souhlasím. Fast foody počínaje a vymýváním mozků v médiích konče. K té depresi si dovolím pár drobných detailů. U mně to mělo obrácený průběh. Nadhodnocení fyzických a psychických sil a pak pád. Zjednodušeně, to je jedno. A jak pak píšeš, pomůže Ti pomáhat někde, atd, víš, to funguje v blbý náladě, možná ale pak se dostaneš do stavu, že se plácaš v naprostých blbostech a upadáš do totální letargie. Deprese není lenost, dělání dělání smutek zahání je p.....:-). No a tady mi jeden chytrej chlap pomoh, za a to poznal a za b i když jsme si zas tak moc neřekli, tak mi dal jasně najevo, že má letargie končí. Impuls. To stačí. Pokud druhá strana chce. Proč Ti to píšu. Jukni na diskusi Jak navázat kamarádský vztah. Já tomu klukovi nejsem schopnej naprosto nic poradit, dát žádnej impuls. Třeba Tě něco napadne, co jsem přehlíd, vypadáš jako šikovná holčička:-). Ale samo k ničemu Tě nenutím, ani na to nemám právo, ani nechci. Pouze vidím, že tady začínáš komunikovat, tak mne to tak napadlo. Zatím se měj Tom

 
Stanislava24  28.07.11 11:01

Ahoj Tome, dík za odkaz, určitě tam juknu, když bude chvilka. Jo, s tou depresí máš pravdu. Moje kamarádka na gymplu mívala taky stavy depresí. Myslím, že trpěla něčím podobným, jako je maniodepresivní psychóza. Celou střední si všichni myslela, že to je jen o ní, o jejím stavu mysli, že si vymýšlí atd. až nakonec jí doktor přišel na to, že opravdu trpí nedostatkem některého z hormonů, který tento stav vyvolává. Nějakou dobu brala nějaké léky, ale sama říkala, že je jí po nich občas hůř než bez nich, takže přestala. Každopádně, já taky nejsme příznivec léků a proto jsem mluvila o té potravě. Myslím, že stravováním se dá hooooodně ovlivnit, ale dostat se k tomu, co je opravdu zdravé a prospěšné a jak se stravovat, to je nauka na celý život, to se člověk nenaučí ze dne na den. Možná ale taky v kombinaci se stravou by právě dopomohli nějaké vitamínové doplňky přírodního původu, změsi bylin, některé obsahují přímo látky, které napomáhají hormonální soustavě člověka, případně zajít za někým, kdo praktikuje reiki, nebo jinou formu léčení energií. Případně aspoň za někým, kdo by ti vyčistil energetické centrá, možná řekl, kde je problém…Cest je mnoho, ale jak sám dobře říkáš, je potřeba správný impulz..navíc, vždyť lidi ovlivňují lidi, většinou je někdo v tvém okolí, kdo tě přivede na určitý názor, postoj a pak je jenom na tobě, jestli tě to osloví jaksi vnitřně a souhlasíš s tím…a tak:)
BTW: dík za poklonu, už dlouho mi nikdo neřekl, že jsem šikovná holka…moje ego zase zažilo ten známý hřejivý pocit uspokojení:))

 
Stanislava24  28.07.11 11:02

Když jsme u toho chlapa, který ti řekl, že tvá letargie končí..opravdu teda skončila?

 
Tom69
172 příspěvků 29.07.11 23:25

Jsem na dobré cestě:-). Jak bude dlouhá, záleží jen na mně.

 
Stanislava24
72 příspěvků 02.08.11 09:22

Výborně, mám z tebe radost:) A čím ti ten člověk dal impulz, jestli smím vědět?

 
Tom69
172 příspěvků 03.08.11 00:01

Někdy bohatě stačí, když někdo pochopí, že řešíš zástupný problém. A řekne Ti, abys neblbnul. Vše v životě je v zásadě velice jednoduché. Být v pravý čas na správném místě, mít cit co říct a co udělat a nebejt prevít. Žádné složité rozbory. Měj hezký den. Tom

 
Stanislava24
72 příspěvků 03.08.11 08:19

No vždyť jo, ono si jen lidi často krát dělají věci složitější, než jsou:))A co teda to pojídaní zvířat? Pořád máš obdobné pocity jako na začátku diskuze, co se tohoto týká?

 
Tom69
172 příspěvků 03.08.11 19:23

Víš, to je hodně těžký téma, který se sem ani moc nehodí. Já ho sem zatáh vlastně zprostředkovaně, dotaz v podstatě zněl, zda vegetarián je na tom psychicky lépe než všežravec, atd, atd. Ale jasná odpověd bez okecávání. Máš v podstatě dva mantinely. Ten první - fakt se mi nelíbí zabíjení zvířat. Ten druhý - zvířata nám byla dána Bohem po potopě k dispozici jako potrava. No a když jdu do konkrétna ted jsem na dovče - a když si synek objedná mísu kuřecích křidýlek, tak mu to od huby rvát nebudu:-). Prostě proto, protože nejsem přesvědčenej, že je to tak úplně dobře, je to určitě dobře pro ty zvířata, ale ........

 
Dr.House
622 příspěvků 04.08.11 08:47

Tome, Stáňa se ale zoufale ptám, kdo to byl, a kdo to je…zvědavost je príma věc…

 
Stanislava24
72 příspěvků 04.08.11 12:08

No dobrře, jsem zvědavá a hodně, to nepopírám:). Na druhou stranu (abych si to omluvila sama před sebou) ale vždyť z části i zvědavost dovedla Kolumba do Ameriky nebo Einsteina k teorii relativity, nebo?

 
Tom69
172 příspěvků 04.08.11 18:47

A přitom je to tak snadné:-). Nicméně Stáňu musím pochválit, již dokáže vyjádřit myšlenku na pěti řádcích ne na pěti stranách. Již je blízko k tomu, že svojí zprávou někomu něco konkrétního sdělí, a to se mi líbí.

 
Stanislava24
72 příspěvků 05.08.11 07:38

Náhodou, já se nerozkecávám jenom písemně, já jsem ukecaná i v životě :mrgreen: BTW, poslední příspěvek byl jenom na tři řádky:)

 
KarlaDvorakova
7 příspěvků 21.11.11 16:21

Jestli jsem to správně pochopila tak se ti nelíbí pojídání zvířat, protože je jim tím ubližováno. Ale tak to není. Posloužit za potravu je jejich životní poslání, proto byli zrozeni. Pokud by lidé zvířata přestali jíst, jejich populace (těch zvířat )by klesla ze stovek milionů kusů na několik exemplářů v ZOO

 
Tom69
172 příspěvků 21.11.11 18:03
toKarlaDvořáková

děkuju za moc hezkou a asi pravdivou odpověď. V době, kdy jsem založil tuto diskusi mi krapet hrabalo:-) a snažil jsem se si odpovědět na otázky, které jsem předtím neřešil. Pravdou je, že jsem se bavil i s odborníky v této oblasti, a bohužel, pokud by všichni lidé najednou přestali jíst maso, producenti by patrně reagovali tak, že by se zvířat zbavili. No, vegetariánem jsem se nestal a svojí lásku ke zvířatům si vybíjím pomocí psím útulkům:-)

 Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu