Escapelle a použití

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
macinuska
5 příspěvků 09.04.12 23:02
escapelle a jej použitie,čo sa môže stať

dobrý den,
poviem o celom mojom probleme.Uzila som escapelle tabletku po,na 6.den menzesu,uz som nemala skoro ziadnu krv,ani nič..bolo to po prvykrat,co som ju zobrala ,neberiem ani HAK,ani nič podobne,nikdy,( toto je moj prvy partner),mam hrozne obavy,nie vsak z tehotenstva( lebo ta tabletka nakoniec byt ani nemusela,len v panike som konala),ale mám obavy ,aby saa mi nieco nestalo s cyklom,citam rozne diskusne fora ,ze co to s menzesom dokaze spravit,ja mavam uz dost velke problemy s menzesom,sice mam pravidelnu menstruaciu,ale mam pri nej vzdy hrozne bolesti ..takze sa teraz obavam velmi,aby sa mi nieco nestalo,lebo nie som z gynekologickeho hladiska v poriadku,a viem,ze toto je obrovske svinstvo,lenze to som nevedela,ked som si ju davala,to som sa docitala az potom,vravim skratove jednanie …
prosim vas,viete nieco,co teraz robit?ako by som mohla dostat normalne o mesiac menzes,alebo take nieco ?nejake bylinky,alebo triky,ak mate na to nejake ?mozne je uz vsetko stratene,ale :( nechcem mat s menzesom velke problemy,niekolko mesiacov,lebo ja si to nemozem dovolit,kedze mam tazke obdobie pred sebou …a moja rodina to nesmie vedieť ,som v hroznej situacii…poradte mi ,pomozte,prosim vas …dakujem
a este podotykam,ze gynekologa nemam,este som nebola nikdyu ziadneho,hrozne sa obavam,mam dost podlomenu psychiku aj bez toho,a teraz neviem,co s tym …prosim pomozte mi

Reakce:
 
macinuska
5 příspěvků 10.04.12 11:23

prosím Vás ,pomôžte mi ..lebo je to veľmi dôležité

 
this is not lupus
66 příspěvků 10.04.12 13:51

Kolik Ti je? 15?

 
macinuska
5 příspěvků 10.04.12 19:06

nie,som už dospelá ,ale to nebola odpoved na môj článok

 
this is not lupus
66 příspěvků 10.04.12 20:13

Odpověď na článek tedy zní- pokud jste dospělá tak by jste mohla mít rozum a neprovozujte nechráněný sex a zajistěte si antikoncepci, pokud víte že nejste z gynekologického hlediska zdravotně v pořádku zajděte si na gyndu, stejně Vás to jednou nemine, nebo hodláte jednou porodit přes internet? Dále těžko Vám tady někdo poradí nějaký bylinkový čajík, který Vám zázračně upraví rozhozený menstruační cyklus po užití postinoru. Tak by to udělala dospělá žena. Cestou na gynekologii doporučuji zastavit se i u psychologa, většinou to bývá poblíž.

 
macinuska
5 příspěvků 10.04.12 21:46

ja som nemala nechraneny pohlavny styk,len sme sa s partnerom maznali…to je rozdiel,a neboli sme si isti …
postinor som neuzila,ale escapelle..
tak ja som len čakala,ze nejaky normalny clovek ,ochorny poradit sa tu najde a nie ludia,co posielaju bezdovodne na psychiatriu…

 
this is not lupus
66 příspěvků 10.04.12 22:32

No pokud jste neměla nechráněný sex tak nechápu potřebu požívat pilulku po. Čím jste si nebyli jisti? Nevíte jak se dá a nedá otěhotnět? Jinak postinor je to samé jen escapelle je novější verze. Dále nikdo Vás neposílá k psychiatrovi, ale k psychologovi což je zásadní rozdíl. Sama píšete že máte podlomenou psychiku, s tím by Vám psycholog mohl pomoct, možná i s tím strachem z gynekologa. Ještě nechápu když jste dospělá co je Vaší rodině do Vašeho menstruačního cyklu a sexuálního života. Jestli máte problémy s cyklem či už po postinoru nebo bolestivou menstruaci tak Vám pomůže jen gynekolog. Jinak ano postinor Vám může rozházet cyklus, buď budete riskovat a počkáte jestli se to upraví samo i za cenu že problém může být jinde než v požití pilulky PO anebo si zajdete k lékaři.
Doporučuji si doplnit vzděláni ze sexuální výchovy, předejdete tím do budoucna podobným kotrmelcům

 
macinuska
5 příspěvků 11.04.12 20:37

to bolo trošku inak,ako nechránený styk,to bolo len maznanie,z ktorého asi mohlo vzniknúť dieťa,ale s partnerom sme si neboli istí,tak sme radšej siahli po tabletke po,ako istote …
je jedno,či to bol postinor,alebo escapelle,je to svinstvo jedno ako druhé:)si myslím
viem,aký je rozdiel medzi psychologom a psychiatrom-lebo to chcem ísť študovať :)
neobávajte sa
dakujem za vaše odpovede,ale nijako mi žiaľ nepomohli

 
kacena123  25.11.12 12:12

Ahoj, potreboval bych pomoc
uzila jsem postinor a MS se dostavilo, ale nasledujici mesic nic uz 2 dny mohu mit MS jen opozdeny nebo muzu byt v tom?
prasky uz mam predepsany ale mohu zacit az s prvni MS ktera se jeste nedostavla… ://
co ted??
dekuju za radu

 Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu