Depilace intimních míst

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

britney  01.05.09 18:51
depilace intimnich mist

ahoj dámy, už mě přestává bavit holit si své intimní partie žiletkou. Po každém holení mi zůstávají nepříjemné pupínky a sem tam mi i bolestivě zaroste chloupek… tak bych se tohoto problému chtěla zbavit trvale. Problém, je že jsem studentka a na laserovou depilaci mi chybí finance. Můžete mi poradit jak jinak si depilovat intimní místa (pokud možno bezbolestně)?

Reakce:

šárinka  18.05.09 14:08
depilace intimních míst

ahoj Brit, já k depilaci používám depilační strojek. Bolestivý je to teda až až ale zato ti hladká kůže vydrží až 14 dní a to si myslím stojí za to :). Lepší než se každej den trápit s žiletkou.

kvko  21.08.09 23:49
edepilace

Britney Tvůj problém mám také! Depilátoru se bojím a i po jeho použití jsem jela na dovolenou jak s kopřivkou.Stále jsem věrná dámskému holítku,ale ne toho na jedno použití!!Ale až letos jsem našla přípravek,který mi opravdu pomáha!! Kůži příjemně schladí,sklidní a chloupky nezarůstají.Ráda bych napsala o jaký výrobek se jedná,ale nevím zda můžu. :-XX

Joey  22.08.09 10:06
Jednoznačně holit

Ahoj Brit, pokud máš strach ze zarůstajících chloupků, rozhodně je nejvýhodnější je oholit a ne „vytrhat“ epilátorem. Ale záleží přípravek od přípravku a strojek od strojku. Nevím jak ostatní, ale mě i mému okolí se osvědčil strojek s výměnnými břity Stella lady. Doporučuju ovšem nanést před oholením změkčovadlo (ve formě gelu apod.) Kůži jsem neměla podrážděnou, i když nejsem zrovna šikovná ;-)

Pajule  10.10.09 19:33
???

kvko: Můžu se, prosím, zeptat, jaký je to teda přípravek? Docela by mě to zajímalo ;-) Zda to tedy můžeš prozradit :-)

zuza  20.03.10 20:37