Nevěra na internetu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
didier  10.05.09 15:40
Online nevěra

Považujete internetový online flirt se sexuálním podtextem za nevěru? Přítelkyně mi přišla na mou virtuální známost a úplně šílí. Chce se kvůli tomu rozejít. Mně teda nepřijde, že bych udělal něco špatně…

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Linda  18.05.09 19:31

A tobě by bylo příjemný, kdyby si to tvoje přítelkyně rozdávala online s nějakym chlápkem???

 
ppperla  04.01.10 10:03
nevera

nevera to je rozhodne a drz se vety. NEDĚLEJ NIKOMU NIC CO BYS NECHTĚL ABY SE DĚLO TOBĚ.

 
Lenka  09.01.10 13:19
online nevěra

Ahoj, žena si většinou myslí,že ,když chlap už něco takové, i když vlastně jen virtuálního udělá, že mu ona sama nestačí, na druhou stranu, dej si ruku na srdce…stačí ti ona,je váš vztah pro tebe v pořádku..? Proč sis vytvořil takový vztah ač virtuální?Od virtuálního světa je jen krůček k tomu reálnému… Krom toho jak píšeš,že ti na to přišla- asi si to tutlal před ní,což je další podnět k tomu,že je to pro tebe důležité.. Zkus se vžít dotoho jak jí asi je..

 
Lenka  09.01.10 13:20
online nevěra

Ahoj, žena si většinou myslí,že ,když chlap už něco takové, i když vlastně jen virtuálního udělá, že mu ona sama nestačí, na druhou stranu, dej si ruku na srdce…stačí ti ona,je váš vztah pro tebe v pořádku..? Proč sis vytvořil takový vztah ač virtuální?Od virtuálního světa je jen krůček k tomu reálnému… Krom toho jak píšeš,že ti na to přišla- asi si to tutlal před ní,což je další podnět k tomu,že je to pro tebe důležité.. Zkus se vžít dotoho jak jí asi je..

 
Anča  10.01.10 17:07

No, podle mě to není tak horké…(pokud v tom ani jeden z vás nechce hledat záminku k rozchodu) to záleží, jakého charakteru ta „nevěra“ byla. Ale podle mě by se zadaní lidé neměli vzdávat práva na flirt. Možná byste měl přítelkyni více ujišťovat o vašich jedinečných citech k ní a věnovat jí větší pozornost a rozhodně jí jiné, ač virtuální ženy nepřiznávat!!! To neudělá nikomu dobře…

 
Lica  04.09.10 21:58

Joděvče i to je nevěra, kolikrát s virtuálu je reál víš,beru to jako nevěru bohužel, hezký večer. 8-)

 
Lica  04.09.10 22:01

jenže zas na druhé straně, kdyby člověku něco doma nechybělo, ani by ho nenaúpadlo si s někým intimně psát, takže bohužel je to běžné, doma se stává vztah stereotypním a něco někomu z partnerů začne chybět a je to, také sem to zažila bohužel a stále zažívám. :-(

 
Milaba  15.11.10 16:27
Internetová nevěra

Tak zažila jsem v loňském roce, že manžel si psal s nějakou ženou, byl tím uplně posedlý. Došlo to tak daleko, že se chtěl rozvádět. Je to už rok a dodnes jsem se z toho nevzpamatovala, beru antidepresiva a manželovi nevěřím. Vůbec nedokážu pochopit, jak se někdo může zamilovat do někoho, koho v reálu nikdy neviděl, necítil jak ten člověk voní a nikdy se ho nedotkl. Zatím jsem se s tím nevyrovnala.

 
bbbbbbbbb  02.12.10 17:16
Manžel

udělal chybu, že vám řekl o tom. Víte, kdo nezažil, nepochopí.

 
Bábina
1450 příspěvků 09.12.10 15:19
Internetová nevěra

Já bych těm chudáčků co podvádějí své partnerky virtuálně na PC přála,aby se s tou šíleně miloučkou a nádhernou ženou setkali v reálu.Holky hlavu vzhuru.Věčinou to píšou chlapi a mají z toho psinu , a nebo to jsou obr baculky a proto hledají seznámení na PC.Normální pěkná ženská to přece nemá zapotřebí.Toho moulu co se chtěl rozvádět bych chtěla vidět až by tu svojí krasavici uviděl v reálu.A pro zadavatele:Vám nepřipadá,že je něco špatně?Buď jste trouba a nebo nevíte co opravdové partnersví znamená.Holka vem nohy na ramena a utíkej od něj co nejdál.Pokud tohle musí rozdávat na PC a ne tobě,tak co s ním?.

 
Asketka
19 příspěvků 10.12.10 22:42
je to divné

Internet je anonymní, druhá strana může být kdokoli. Partnerka se může právem zamyslet nad tím, jestli chce žít s někým, kdo se svšřuje o intimnostech nezámé osobě. Může to chápat i jako neschopnost domyslet důsledky, nezralost.

Vám nevadí, že ta flirtující druhá strana může být třeba nějaký metrákový trochu ujetý chlap a vy se mu svěřujete s intimnostmi? Nebo skupinka pubertálních děvčat, které se baví, jak jim někdo naletí? To přece poznat nemůžete.

Leccos je dnes prezentováno jako „neškodné“ aby se hýbal byznys. Vztah ale má své klasické požadavky a když je člověk porušuje, tak se vztah prostě bortí, tak jako to bylo vždycky.

Ma druhou stranu, pokud uznáte, že to byla chyba, třeba to ještě spravíte. Mýlit se člověk může. Pokud to budete obhajovat jako nevinnou věc, tak já bych vychovala ze vztahu třetí kosmickou, především proto, že bych někoho takového nepovažovala za úplně duševně v pořádku. A nemohla bych si být jistá, že v těch psaníčkách třeba nějak nezmiňuje mne.

 
Bábina
1450 příspěvků 11.12.10 13:53
Nevěra na internetu

Nejprve jsem myslela,že dotaz je tak trochu mimo mísu.Sem přicházejí hledat radu lidé se zdravotními problémy.Ale vezmeme li to do důsledků,tak nevěra,jakákoliv by se mezi nemoci dala zařadit.A Ty které byli nevěrou partnera postiženy,určitě budou brzo nledat naší pomoc.Předpoklá­dám,že se zde jedná hlavně o nevěru muže.Člověče,to jste na tom tak zle,že musíte troubyt do celého světa vaše fantazie?A co to udělá Vaší případné parnerce ,je Vám buď úplně fuk ?A to o Vás hodně vypovídá.A nebo máte tak malé sebevědomí,že si ho takto musíte posilovat?Zkuste tu krásku překvapit In natura.To bude ale překvápko.A já osobně bych Vám dala kufr za dveře,protože to co děláte je slabost a blbost a se slabochem je hrozně těžký život.V podstatě má Asketka pravdu s tou třetí kosmickou rychlostí,ale tou by jste jel Vy vážený.

 
bbbbbbbbb  11.12.10 14:03

DĚVČATA, JÁ BYCH SE V 1 ŘADĚ ZEPTALA, ZDA JE U NÁS VŠE V POŘÁDKU. POKUD ANO, ZJEDNALA BYCH SI „NÁPRAVU“. Z DRUHÉ STRANY, POKUD BY VÁM BYL PARTNER NEVĚRNÝ SKUTEČNĚ, A NEJEN NA PC, BYLO BY VÁM TO PŘÍJENĚJŠÍ? ASI ANO. I KDYŽ JE K TOMU JEN KRŮČEK. STEJNĚ SI MYSLÍM, ŽE BY NA VITALIONU BÝT NEVĚRA BÝT ŘEŠENA NEMĚLA. NA TO JSOU JINDE SERVERY. TADY BY SE MĚLO ŘEŠIT SPÍŠ KUBÍČEK UPADL, CO MÁM DĚLAT? A CO MÁ DĚLAT MUŽ, JEHOŽ ŽENA ONEMOCNÍ RAKOVINOU, A ON JÍ NECHCECE BÝT NEVĚRNÝ A ŘEŠÍ TO TAKTO.

 
Bábina
1450 příspěvků 11.12.10 15:40
Nevěra na PC

To máte pravdu,tady se řeší úplně jiné věci a i ten Kubíček co upadl ,pokud není alespoň 18let starý by se měl řešit na eMimino.Ale pokud zadavateli vyrtuální nevěra nepřipadá jako špatná,možná by sem patřil na stránku poruchy osobnosti.No stane se občas člověk příjde někam,kam ani nechtěl a pak ať se nediví,že lidé nesouhlasí. I internetová nevěra o člověku něco vypovídá.Sice je bezprčnější než ta opravdová,ale ukazuje,že takový člověk si své partneky váží steně málo,jako ten co zahne opravdu.A o tom to celé je.Ale sem to opravdu nepatří.

 
Bota
6 příspěvků 18.12.10 18:48
online nevěra

ono to není jednoznačné. záleží na mnohaa věcech. Možna to byla hra,protože jste hráč.

Víte v reálu spolu navájem často všcihni flirtujeme. a bez erotických podtextů ani flirt snad nejde. ale když obě strany vědí, že jeto flirt , hra. tak je to, dle mého v pořádku.jsme ženy a muži,ženy, ženy, muži, muži, tak prostě udělaní.

máme internet. tak se teď hrají hry one line. Záleží na tom jakmoc daleko se zajde. ale o to ani možná nejde tak moc jakoo to co dál stím vaším reálným vztahem.
jestli si tu holku chcete udržet, tak pro to něco udělejte. naštvalo by jí stejně třeba to, když byste flirtovals barmamkou v podniku. tak to příště nedělejte.A teď se s ní usmiřte . vy víta jak.

 
Delfini  20.12.10 13:32

Zajímalo by mě, jak byste reagovala, kdyby váš manžel měl takový flirt třeba co týden. Většinou takové věci jako vy, píšou lidé, kteří to nikdy nezažili. A mluvím o dlouhodobých vztazích, ne nějakých krátkodobých vztazích teenagerů.

 
Delfini  20.12.10 13:34

Já virtuální flirt za nevěru považuju. Za prvé je od toho opravdu jen tenounká hranice, aby to sklouzlo v nějaký kontakt. Manželovi jsem přišla na nevěry na seznamkách a nic příjemného to není.

 
Delfini  20.12.10 13:36
Delfini píše:
Zajímalo by mě, jak byste reagovala, kdyby váš manžel měl takový flirt třeba co týden. Většinou takové věci jako vy, píšou lidé, kteří to nikdy nezažili. A mluvím o dlouhodobých vztazích, ne nějakých krátkodobých vztazích teenagerů.

to byla reakce na Anču

 
Delfini  20.12.10 13:41

ještě dobrý postřeh, který mi kdysi řekla jedna žena: Pokud je schopný cíleně hledat flirt na internetu, tak je to možná ještě horší, než kdyby měl úlet někde na večírku. Protože o tomhle už musí dopředu přemýšlet, že to udělá a naprosto si uvědomuje, co dělá, než okamžité pominutí smyslů a sex s někým.

 
Bábina
1450 příspěvků 20.12.10 19:42
Nevěra na internetu

Jakákoliv nevěra,na internetu ,po telefonu,inzeráty zadaných,či ta opravdová,je v podstatě lež tomu druhému.A vzpo­mínáte?Neříka­li Vám doma ,že lež má krátké nohy?Přeji do nového roku všem nevěrníkům nohy co nejdelší,až budou utíkat,když je partner vyhodí. :-)

 
Delfini  21.12.10 10:49

Souhlasím. Dokonce jsem četla názor, že cokoliv, co souvisí s druhým pohlavím a partner má potřebu to zatajovat, je nevěra.

 
bbbbbb  21.12.10 23:39

Ano, jistě, ale daly jste si milé dámy někdy otázku proč je tomu tak. Nesouhlasím s nevěrou jakožto s takovou.Všechni ji odsuzujeme, ale nemáme řešení. Zkusíme se zamyslet, proč je tomu tak?

 
Bábina
1450 příspěvků 22.12.10 16:08
Nevěra

Sice nevěra na tuto stránku opravdu nepatří,pokud to není patologický nevěrník.Zřejmně zadavateli tohoto tématu
v partnersví něco chybí,ale je to na ní podraz.Protože by to měl řešit, pokud pokud mu na partnerce záleží s ní.A pokud je to oravdu nemoc,patologická něvěra,pak by měl vyhledat pomoc.

 
Delfini  23.12.10 11:51
bbbbbb píše:
Ano, jistě, ale daly jste si milé dámy někdy otázku proč je tomu tak. Nesouhlasím s nevěrou jakožto s takovou.Všechni ji odsuzujeme, ale nemáme řešení. Zkusíme se zamyslet, proč je tomu tak?

Proč je tak co? proč jde chlap, který má doma navařeno, sex, děti, proč jde jinam? Buď mu něco chybí, ale manželce to často neřekne a nebo si chce něco dokázat. A nebo proč tak nevěra bují? Protože i když víme, že je někdo nevěrný, tak se většina snaží dělat mrtvého brouka, což je ale v podstatě tichá podpora nevěry.

 
bbbbbbb  23.12.10 13:59

Moje milá delfínko, či delfíne?! Vy jste si asi spletla server. Dívala jste se někdy na na seznam na rubriku pro ženy? V prosinci tam toho bylo hodně na tohle témy, a myslím, že nejen tam. Ono nevěra může vzejít ze strany ženy, třeba proto, že s mužem nespí, ať je důvod jakýkoliv. 6ádný muž ani žádná žena není nevěrná sama se sebou. Podívejte se prosím i jinde. A mimochodem, vy byste dokázala někomu říci, že ho nebo jí partner podvádí? tak to jste dobří…

 
Dr.House
622 příspěvků 26.12.10 21:02

Bábino, běžte na diskuzi ŽLUČNÍK, tam to je zajímavější pro vás než tady řešit virtuální nevěru a podobný blá blá blá…

uživatel tam potřebuje náký rady …myslíš že ty moje jsou vůči tomu nepotřebné páč jde o náký přípravky a podobný…takže vaše parketa…

 
Delfini  27.12.10 09:17
bbbbbbb píše:
Moje milá delfínko, či delfíne?! Vy jste si asi spletla server. Dívala jste se někdy na na seznam na rubriku pro ženy? V prosinci tam toho bylo hodně na tohle témy, a myslím, že nejen tam. Ono nevěra může vzejít ze strany ženy, třeba proto, že s mužem nespí, ať je důvod jakýkoliv. 6ádný muž ani žádná žena není nevěrná sama se sebou. Podívejte se prosím i jinde. A mimochodem, vy byste dokázala někomu říci, že ho nebo jí partner podvádí? tak to jste dobří…

Pokud by to byl mě blízký člověk, tak ano, řekla bych mu to. Protože podváděný považuje za zradu i to, že to ostatní věděli a neřekli. A u svých blízkých vím, že by to vědět chtěli. Pokud je to nějaký známý, také bych asi nic neřekla.
Nevím, jestli máte s nevěrou vlastní zkušenost, ale na seznamkách je plno ženatých, kteří si chtějí povyrazit, i když tvrdí, že jsou v manželství spokojeni, ale že je to i v sexu stereotyp.

 
Delfini  27.12.10 17:30
bbbbbbbbbb píše:
to je nyní naposled, co vám odpovídám na toto téma. Vy jste nepoučitelní. Nejdete diskutovat na toto téma někde jinde. Vás nenapadá, že i ženy někdy může otravovat stereotyp, že ano. A MŮŽE BÝT TADY I NEMOC, JAK ZE STRANY MUŽE, TAK ŽENY. A 2 PATRNER PROSTĚ SEX ASPOŇ NĚKDY CHCE......PODÍVEJTE SE, CO JSEM PSALA DŘÍVE.Mějte se co nejlíp.

to je taky moje poslední reakce na vás. Ať už z jakéhokoliv důvodu někomu nevyhovuje frekvence nebo stereotyp v sexu, tak by si o tom ti dva měli primárně promluvit a ne to řešit mírnixtýrnix nevěrou. Z vašich příspěvků mám pocit, že buď vy sama jste nevěrá a snažíte se to omlouvat a nebo nevěru považujete za omluvitelnou. Ale tak to je, že ti, co se sami už nevěry dopustili jsou k názoru na ní o dost mírnější.

 
julieee  30.12.10 14:14
zažívám to nyní

Nyní zažívám přesně to o čem tu píšete.jsem vdaná a před týdnem jsem zjistila,že se manžel zaregistroval na erotickém chatu,kde si píše a to dost intimě s nějakou slečnou.Hrozně mě to ponižuje a uráží.Myslím si,že jestli mu ve vztahu něco chybí,tak by si o tom měl se mnou promluvit.A né to řešit ukájením se na chatu.Julie

 
Dartanan  13.01.11 13:01
nevěra

Já bych to tak tragicky neviděl. Tak za prvé každý máme svou originální osobnost a identitu. Tím chci říci, že žijeme svůj život a nikoho jiného (i kdybychom byli tisíckrát ženatí a vdané). Za druhé nikdy neprohledávám kabelku, poštu, emaily, SMSky atd. Jednak to je trestné a jednak mě to nezajímá. Pokud samotné soužití s druhým člověkem funguje, není žádný důvod do čehokoliv zasahovat. Za třetí si musíme přiznat, že manželský svazek je nám vnucen společenskou a právní konvencí a je sám v rozporu s našimi přirozenými biologickými potřebami. Pak nám z toho logicky vychází, že jedině nahrazení žárlivosti tolerancí je způsob, jak dosáhnout delšího soužití v páru za podmínky, že je to oběma stranám příjemné.

 
Dartanan  13.01.11 13:28
nevěra

A ještě něco. Četl jsem zde, že nevěra je patologická. To snad nemyslíte vážně. A jestli máme užít slova patologie, tak si je dovolím užít právě při párovém soužití slibovaném „celý život“ před státním úředníkem. Proč? Protože nevěra je programem přírody. Nevěra vždy zajišťovala zdravou populaci (množství i kvalita). Máme to prostě v genech a je to logické. Je dobré si na toto téma přečíst nějaké poslední odborné výzkumy a práce předních sexuologů. Nevěru v tomto ohledu neomlouvám jako něco nemorálního. Je to zkrátka přirozený jev se kterým je třeba počítat čím dál více. Ostatně jsem přesvědčen, že v budoucnosti takzvaná věrnost (manželská, sexuální…) nebude existovat. Bude přežívat kamarádství a přátelství, které bude mít právě v některých fázích širší význam. Zde je dobré si přečíst pro zajímavost nějakou klasickou scifi, kde se tyto vize objevují.

 
kolemjdoucí  31.12.11 05:40

Nevěra vždy zajišťovala zdravou populaci
myslíš třeba syfilis

 
martasvob  02.02.12 20:50
virtuální nevěra

ahoj všem
zažila jsem něco podobného, manžel si našel přes hru nějakou paní a trvalo to mezi nimo skoro třičtvrtě roku. Náhoda tomu chtěla, že jsem na to přišla. Tajné sms na wc a hlavně vysoké částky za telefon. jednou jsem podezírala mého operátora,že mi účtuje nějak moc peněz ,které neprovolám- to byly částky okolo 5000 kč a já si nebyla vědoma, kde jsem to provolala?????,tak mi nabídli že mi bezplatně pošlou všechny výpisy…nooo to jsem si naběhla, jejda tam bylo hovorů na jedno číslo........a tak to nějak prasklo. čím vás můžu uklidnit-vyříkali jsme si to,já tedy ječela jak hysterka,ale jsme stále spolu a přísahám, že heště jednou a můj milovaný odejde s nahou prdelkou taková budu čůza :mavam: :mavam: :D :lol: :mrgreen:

 
lalalalal  19.02.12 10:58
mam to stejne ted doma

ahoj taky jsem zjistila ze muj manzel si neco dokazuje pres pismenka a uz to preslo tu pomyslnou hranici ze schovava telefon a ta slecna se donej pres ty pismenka zakoukala a byla ochotna opustit dite a jit zanim. manzel mi tvrdi ze to je jenom hra a ze to je jeji problem ze se zamotala ze nechape jak to muze brat nekdo vazne ale ja jsem od te doby jako zblaznena brecim a premyslim ze jkdyz dokaze tohle delat jinym tak vlastne muze i me lhat ze me miluje

 
martasvob  20.02.12 22:17

Dobrý den,
já vám rozumí a věřte mi, že vím o čem píšete. nevím nic o vašem trápení,jen vím, že ty muka, ten pláč a nejistota jsou hrozné, prožila jsem to a již více nechci. Zkuste znovu uvěřit, že si opravdu jen hraje,zkuste přemášlet zda-li mu doma něco nechybí-nějak oživte vás vztah,já se s tím poprala po svém, neoplatila jsem mu tou samou mincí,ale udělal jsem si své dny-zašla na kosmetiku a nehty a koupila si nádherný spodní prádlo a tak a potom jsem se jen tak doma večer prošla a měla by ste vidět co to udělalo s ním. Najednou nebyla žádná pardon pipina z netu,ale já živá na kterou si možná bude moci sáhnout. je fakt, že hned jsem nepodlehla,to trápeníčko si musel vyjíst sám. Začal přemýšlet, proč jsem změnila líčení, účes oblečení…a začal žárlit zda-li pak já někoho nemám. Věřte mi, že ať uděláte cokoli, tak hlavně neplakejte,za to nestojí žádnej chlap,byť sebelepší.jeďte někam na víkend nebo si udělejte den jen pro sebe, kupte si nádherný šaty a buďte sama sebou. Chovejte se sebejistě a možná kdo ví.držím palce. U nás je klid a tím jak jsem se změnila já, tak po mě začali hodně pokukovat jiní muži a manžel to zatraceně vidí a uvědomuje si, že nejsem žádná domácí puťka,ale i atraktivní žena za kterou se otočí atraktivní muži. zkuste to. :evil: :twisted: :cert: :mavam: :mavam: :mavam: :mavam:

 
lalalalal  21.02.12 19:17

ahoj moc dekuji za povzbuzeni mate pravdu vevsem uz jsem otom premyslela ze jsem se moc upla nato aby bylo navareno uklizino a postarano odeti i manzela bez chyb a cas na sebe zadny musim to zmenit :cert:

 
Anonymní  22.02.12 05:37
web

A ty s tim dokazes s nim zit?/Ja zazivat to stejne a chci se rozvest protoze tohle je pro mne nevera a nedokazu odpustit.Nejhorsi je ze manzel se mnou 3 roky nespal a rikal ze na sex neni,potom i rikal ze neni na to lichotit ale ostatnim na chat a web lichoti..Rika ze chce at zustanu ale podle mne nestoji vlasne o to.Protoze kdyz nechce sex se mnou,nepolichoti my a v nicem nepochvali je to zbytecne.

 
martasvob  22.02.12 09:16

jedna věc je jak daleko při virtuální neveře muž zajde. Důležité je opravdu pochopit co už je pro ty naše muže hra a co přerostlo v touhu a realitu. Víte milé ženy já to zažila také a opravdu se nedá jen vše svalit na muže. I my v tom vztahu uděláme něco co se můžům přestáva líbit a můžou to být maličkosti a pak stačí jen malá zmínka na netu a chytnou jak papír. Takže pokud nechceme,aby nás podváděli, tak nastavme laťku tak vysoko, že neudou mít potřebu to dělat a pokud ano, tak jsou to hajzlové a nestojí nám za to. ano já s tím dokážu už teď po 2 letech žít a dokázala jsem odpustit a dát novou šanci
Nashledanou

 
martasvob  22.02.12 13:09

Pro pisatele anonymní . já vás plně chápu, co tady píšete před dvěma lety jsem prožívala to samé. Jen jsem se utápěla v sebelítosti, dělala hysterické scény,brečela,vy­čítala,nadáva­la,ale co to bylo platné????? Nic mi to nepřineslo,jen to, že jsem chodila do práce unavená,podráž­děná,ječela jsem na své nejbližší a kouřila tak 3 krabičky denně a zhubla 15 kg. A za to mi to fakt nestálo. Pomalu jsem si zničila jak fyzično,tak hlavně psychično. Jak říkám ukázat jim, že nejste onuce u plotny a začít myslet na sebe. Nemusíte se mu vrhat do náruče,ale chovat se třeba jen komunikativně. Mě trvalo po té aféře tak myslím půl roku, než jsme se milovali a to si myslím, že asi trpěl dost.nebylo to za trest, jen mě se hnusil,a nemohla jsem ,ale potom jsem zase přemýšlela nad tím, že pokud to takhle povedu dál, tak se můžu opravdu rozvést a nemusela jsem čekat na nic,ale rozvod si myslím je ta poslední instance,a konečná. Zkuste o tom mluvit, zkuste to probrat, proč to dělal,co se mu líbilo,co ho na tom vzrušovalo, prostě komunikujte.U nás to pomohlo,já se ptala i na věci, které nebyly milé mým uším,ale musela jsem to slyšet,abych se dokázala já vnitřně posílit.
Tak milé ženy nebojte se vlka nic a dejet se do boje.

 
lalalalal  24.02.12 09:57
martasvob

ahoj ja sama nevim jestli mu to dokazu odpustit pripadam si jako by teme nemel uctu porad mi opakuje ze neni zvedavy nato aby prisel domu a ja delal sceny porad ze nemam duvod zarlit a podobne ale telefon ma porad schovany chapete to??denno denne je na chatu a pise s holkou ktera bydli v nemecku a je starsi nez on a kazdy den mu lichoti ze je krasny muz a tak a on mi potom predhazuje ze at si uvedomim koho mam doma proste sebevedomi jak blazen… snazim se se pretvarovat a prehlizet to aby jsme se porad nehadali a nechavam ho tak ja to dokazu ale nesmi se keme priblizit to potom jsem uplne nepricetna klidne mu dam najist staram se ale nechodim snim nikam a nechci byt blizko neho proste nemuzu byt snim jako zena to se mi hnusi hned si spomenu jak pise tem kravam a je mi zle a to je jasne ze muzikovi se zachce sexu a hned je hadka na svete ze se mu tim hnusim ja a ze zbytecne brecim a podobne asi mi stoho zacina hrabat…

 
Anonymní  26.02.12 07:02

No presne, ja taky vim ze si dal dopisuje a ukazuje se.Taky my nekolikrat rekl abych si uvedomila co mam doma!!proste ma sebevedomi ,protze mu kozicky navykladaj jak je dokonaly,krasny a je s nim sranda.Ale prala bych ho kazde.On my sice rekl ze uz to nedela ale aby mne nejak polichotit nebo pochvalil to ne!! tak je jasne ze ma v hlave neco jine.Mne proste asi jen vadi ze nerekne rovnou mam te dost, jdu od Tebe atd…Clovek by tak psychicky netrpel a netrapil se.I kdyz nevim jak deti:-(A ze ti hrabe..to mne taky:-(

 
Nevinný  06.03.12 12:37
Úhel pohledu žena - muž

Toto je problém rozdílného vnímání věcí mezi ženou a mužem.
Muž nějké dopisování na chatu a pod. bere jen jako nevinou hru, teda sopň já ano.
Podle názorů žen, co tu čtu, je to nevěra až za hrob. Je pravda, že když to pro mně je hra a vím, že to ženě ublíží, můžu toho klidně nechat :O)
Jenže , dokud na to žena nepříjde a nezačne dělat peklo tak vlastně já, jako chlap, jsem jí vědomě neubližoval. No a tam vzniká ten průser. Mám doma peklo už přes týden a vlastně jsem nic zlého, aspoň podle mého pohledu, neudělal.Manželka je s nervama trop a chce se skoro rozvádět, no a trpí tím vlastně děti. Náš vztah byl dokonalý a teď kvůli „ničemu“ je na hadry. Nevím vůbec co s tím udělat, protože manželka je jak pominutá a vysvětlit jí nic nejde. :,(

 
lalalal  06.03.12 22:53
to je prene ono

vy chlapy to berete jako ze onic nejde tohle ja posloucham doma uz pul roku ale skuste si to vzit nasebe kdyby jsme si mi zeny psali snekym lasko a pak si lehli kvam do postele chtela bych videt ten usmev ktery by mel ten dotycny muz … chlap ktery si pise s jinyma podle me nema uctu ke sve zene a dela zni jenom blbou kravu a ponizuje ji tim jak to jeste omlouva a jeste rekne ze onic nejde a ze doma je se zenou a ne stema s kkteryma pise atd. takoveho kopnout do prd… ale ja nato nemam silu…

 
Nevinný  08.03.12 11:27
No a jak to teď dát do pořádku???

No dobrá a teď mi teda děvčata poraďte jak se chovat abych to dal doma zase do rychtiku? Já se fakt necítím, že bych provedl vůči ženě sviňárnu. Pochopím kdybych byl někde přistižen s nějakou ženou v reálu, to jo to by byl podraz a zrada. Ale to, že jsem si s někým párkrát napsal pár pitomostí přeci nemůže být důvod k takovému divočení. Teď si v podstetě píšeme taky a to je podle vás něco jiného???

 
lalalal  09.03.12 16:09
to si pisss

ze je to bneco jineho tady se snazis neco zjistit a tam vam jde jenom o jedno jak tu dotycnou dostat ja si proste myslim ze kdyz uz to ten chlap udela tak je jenom krucek odtoho aby to udelal v realu .. poradim ti dej zene za pravdu ze si to nemel delat dej ji najevo ze je ta jedina a uz to nikdy nedelej

 
Monas15
2 příspěvky 11.03.12 06:22

Otazka je , jestli to vydrzis:-)Muj manzel byl snad na x poratelech chatu a take si s nimi delal dobre pres skype…Nasla jsem mu neskutecne devcat a zen.Teda rekl mi ze zkoncil a za dva mesice jsem nasla znovu:-)) Vy by jste mu verily?Ja si myslim ze kdyz nekdo takhle hleda tak asi neni spokojen, ale ja taky nejsem spokojena a nebyla jsem.Chtela jsem s nim o tom mluvit a on rekl ze se nema o cem.Privitam nazory.Ja i kdyz mame dve deti si myslim ze je lepe byt s nimi sama a spokojena , nevystresovana nez to prenaset i na ne…Nechapu proc proste nerekne mam te uz dost chci neco jineho.A to mi rekl ze ho to bavi a vzrusuje..To mne nerekl nidky treba ze jej vzrusuji.!!???:-)))

 
lalalal  19.03.12 14:38

no fujjj kdybych zjistila ze se ukaji pred jinyma holkama tak bych ho hnala a uz by ume nemel zadnou sanci

 
Monas15
2 příspěvky 20.03.12 05:59

No a to mi dnes oznamil ze fc nemini zrusit a ze si z nekym pise nic neznamena…Bohuzel ziji v zahranici a odchod je docela tezky…

 
Nevinný  20.03.12 14:59

Musím reagovat na Monas15. Pokud měl tvůj manžel potřebu se přes vebku ukájet sočasně s nějakou dívčinou tak to teda ani podle mě není normální. Já ale jen tak náhodně chatoval, pravda na „seznámení - flirt“ ale jen protože jsem se nudil. No ale i přezto jsem měl doma peklo. Podle mně z toho holky děláte větší problém než je. Já ten pokec ( a nebyly to žádné perverznosti) bral pouze jako nezávaznou zábavu a né jako vážnou věc jak z toho tady všechny děláte. Pokuste se vžít do situace, že jste si začaly chatovat vy s nějakejma chlápkama. Braly byjste ty keci co se napíšou a nebo hlavně co tam píšete samotné vážně??? Vždyť ani nevíte kdo je na druhém konci. Může to být 15-ti letej puberťák, ženská a nebo klidně i nějakej úchyl a to ještě někde na druhém konci republiky a nebo i světa.. Vždyť chat nemůže nikdo brát vážně.
No a pokud se cejtíte tímto ohrožené tak to taky teda nejste úplně v pořádku :D To je pak stejně ulítlí jako ten přítel od Monas15.

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek